Rabu, 19 Mac 2014

3884. MH370 - Map.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com 
Diego Garcia MAPs and Images. 


 Diego Garcia (British Indian Ocean Territory)


Sumber: 
(https://maps.google.com/maps?hl=ms&tab=wl
(https://www.google.com/search?
Pulau Perak MAPs and Images. 



Sumber: 
(https://maps.google.com/maps?hl=ms&tab=wl
(https://www.google.com/search?

MH370 : Polis dedahkan data dalam simulator 

Kapten Zaharie yang telah dipadam..

Ketika perhatian awam beralih kepada kapten Penerbangan MH370 dan simulator penerbangannya, pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Hishammuddin Hussein mengingatkan bahawa semua dalam pesawat yang hilang tidak bersalah sehingga dibuktikan sebaliknya.

"Sesetengah data telah dipadam dari simulator dan kerja-kerja forensik digunakan untuk mendapatkan data ini, sedang dijalan.

"Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk menyatakan bahawa penumpang, juruterbang, dan anak-anak kapal, tidak bersalah sehingga dibuktikan sebaliknya.

"Demi keluarga mereka, saya meminta kita tidak membuat spekulasi yang tidak perlu yang membuat masa yang sudah sukar ini, menjadi lebih sukar," kata Hishammuddin dalam sidang akhbar mengenai krisis MH370 petang ini.

Dalam pada itu Bernama melaporkan data yang telah dipadam itu adalah data log daripada tiga jenis permainan penerbangan.

'Data simulator dipadam libat 3 jenis permainan'

Maklumat yang dipadamkan dalam simulator milik juruterbang Malaysia Airlines MH370 yang hilang sejak 8 Mac, Kapten Zaharie Ahmad Shah adalah data log daripada tiga jenis permainan penerbangan.

Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata hasil siasatan awal mendapati data log daripada simulator itu dipercayai dipadamkan pada 3 Februari lepas.

"Tiga jenis permainan dalam simulator itu adalah 'flight simulator X', 'flight simulator 9' dan 'X flight 10'," katanya pada sidang media harian mengenai perkembangan terbaharu operasi mencari dan menyelamat MH370 di Sepang hari ini.

Sidang media itu dihadiri pemangku Menteri Pengangkutan Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein, Ketua Pegawai Eksekutif MAS Ahmad Jauhari Yahya dan Ketua Pengarah Jabatan Penerbangan Awam (DCA) Datuk Azharuddin Abdul Rahman.

Simulator itu diambil pada 16 Mac lepas dari rumah Zaharie di Shah Alam untuk dibawa ke Bukit Aman dan diperiksa, dengan harapan memberi penunjuk bagi mencari pesawat itu.

Penerbangan MAS MH370 yang membawa 227 penumpang (termasuk dua bayi) dan 12 anak kapal, hilang ketika dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Beijing kira-kira sejam setelah berlepas dari Lapangan Terbang Antarabangsa KL pada 12.41 tengah malam Jumaat.

Pesawat sepatutnya mendarat di Beijing pada 6.30 pagi Sabtu.

Khalid juga berkata data yang dipadam itu akan diperoleh semula melalui kaedah forensik dengan melibatkan pakar dari CyberSecurity Malaysia, pakar luar negara dan MAS.

Katanya keluarga Zaharie dan keluarga pembantu juruterbang Fariq Abdul Hamid juga memberikan kerjasama sepenuhnya sepanjang proses penyiasatan berlangsung.

"Apa juga yang kami perlukan, semua anggota keluarga juruterbang dan pembantu juruterbang telah beri sepenuh kerjasama dan tiada masalah untuk kami dapatkan sebarang maklumat," katanya.

Sumber: (
http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2014/03/mh370-polis-dedahkan-data-dalam.html

Nauzubillah - Malaysia diambang kehancuran kerana sekelumit manusia penguasa berjiwa jin laknatullah. Ya Allah lindungilah kami yang tidak mengiakan mereka sebagai penguasa kami semasa PRU sejak dulu lagi dan selama-lamanya. 

Kondom Percuma Di Future Music Festival Asia Pula Dah..


KONDOM PERCUMA 1 MALAYSIA GAK KE APA NEH?
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Gila betul.

Permit untuk konsert liar - lulus.

Permit untuk demo - tak lulus.

Permit untuk zina - lulus

Permit untuk perjuangan - tak lulus

Kalimah Allah - haram orang kristian guna

Konsert liar - tak haram, kena fikir bab menaikkan industri pelancongan.

GILA LAWAK AH ISLAM CARA UMNO neh. 

Lihat, seperti yang dilaporkan oleh Selangor Kini ;
Hish hish hish..

Islam islam islam

PERJUANGAN UMNO UNTUK ABATA

AGAMA BANGSA DAN NEGARA

ISLAM ISLAM ISLAM\

KERAJAAN BAGI PERMIT JE YANG LAIN KERAJAAN TATAU.

KERAJAAN TAK PERNAH KAJI SEJARAH KONSERT2 SEPERTI INI.

KERAJAAN CUMA TAHU LULUSKAN AJE..

Hish hish hish.. bila bab demo reti pula nak ungkit2 citer lepas. Reti pula nak semak2 kisah2 lampau. Tapi bab2 konsert tak reti.

Hish hish hish..

PERJUANGAN ISLAM ALA UMNO MEMANG PELIK. Aku hanya mampu ucapkan SYABAS SAHAJA. HIDUP KONDOM. HIDUP UMNO. HIDUP SATU MALAYSIA. HIDUP KONSERT LIAR. HIDUP SEKS BEBAS. 

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Sumber: (http://amenoworld.blogspot.com/2014/03/kondom-percuma-di-future-music-festival.html



Kajang - Undi Awal Untuk BN Sudah Bermula? PRK KAJANG: 1,197 LAYAK UNDI AWAL HARI INI

atsixty at ZAKRI ALI - 12 minutes ago
[image: Photo: Wednesday, 19 March 2014. Kajang - Undi Awal Untuk BN Sudah Bermula? PRK KAJANG: 1,197 LAYAK UNDI AWAL HARI INI Kajang, 19 Mac - Sebanyak 1,197 anggota polis dan pasangan mereka hari ini menunaikan tanggungjawab sebagai pengundi awal pada pilihan raya kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang yang berlangsung di sini. Proses pengundian bermula 8 pagi hingga 5 petang menerusi tiga saluran iaitu di Dewan Sultan Haji Ahmad Shah, Maktab Polis Diraja Malaysia (PDRM), Dewan Anjung Forensik PDRM dan Rumah Perkep, ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kajang. Kaedah mencelup ja... more »

Hilang dan mati, siasat dan dakwa kecuaian - Mazlan Aliman

mantaro at SISI BUKIT - 26 minutes ago
*Siasat dan dakwa kecuaian!* Samada pihak Kolej Vokasional Kuala Kangsar di Padang Rengas, Pejabat Pelajaran Daerah Kuala Kangsar, Jabatan Pelajaran Negeri Perak dan penganjur mesti disiasat atas tragedi yang mengakibatkan kematian dua pelajar Kolej Vokasional berkenaan, Amir Ashraf dan Adam Asraf Azman, 17 tahun. Allahyarham bersama 23 pelajar dan 6 guru pengiring terlibat dalam aktiviti mendaki dan berkhemah di Gunung Bubu, Hutan Lipur Ulu Kenas, Kuala Kangsar kelmarin. Mereka bersama dua yang lain, Muhammad Putera Rafii dan Siti Azimah, 17 tahun, terpisah dengan rakan-rakan lain... more »

Kantoi .. rupanya pemimpin politik wanita yang berkhalwat hari tu adalah Ketua Puteri UMNO!

PBO™ at pen buruk online ™ - 36 minutes ago
Kantoi sudah .. kau orang masih ingat cerita seorang pemimpin politik wanita yang ditangkap khalwat di Kangartempoh hari? Media kata seorang pemimpin politik wanita sebuah parti. Media tidak pula mendedahkan dari parti mana. Kalau dari pakatan rakyat sudah tentu media terloncat-loncat macam beruk kena belacan. TV tempatan pula akan mencanang 7 hari 7 malam. Bagi yang terlepas berita tu boleh


Ahli UMNO Jangan Marah, Ganjaran Kepada Ezam Akan Membuatkan Wan Azizah Kecundang Di Kajang.- shahbudindotcom

atsixty at ZAKRI ALI - 7 seconds ago
[image: Photo: Rabu, 19 Mac 2014. Ahli UMNO Jangan Marah, Ganjaran Kepada Ezam Akan Membuatkan Wan Azizah Kecundang Di Kajang. shahbudindotcom Ganjaran kali kedua sebagai Pengarah Komunikasi di Kementerian Kewangan yang diterima oleh bekas Ketua Angkatan Muda PKR, Ezam Mohd Noor daripada Perdana Menteri dan juga Presiden UMNO, Najib Razak, berkuatkuasa 15 Mac lalu, membuatkan ada sesetengah ahli dan pemimpin UMNO bersungut dan mencebikkan bibir kerananya. Dengan sebelum ini beliau sudah diberikan jawatan Senator sejak 2010 tetapi khidmatnya yang tidak disambung untuk penggal kedua,... more »

Kondom Percuma Di Future Music Festival Asia Pula Dah..

Soz Cyili at Ameno World - 14 minutes ago
KONDOM PERCUMA 1 MALAYSIA GAK KE APA NEH? KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH Gila betul. Permit untuk konsert liar - lulus. Permit untuk demo - tak lulus. Permit untuk zina - lulus Permit untuk perjuangan - tak lulus Kalimah Allah - haram orang kristian guna Konsert liar - tak haram, kena fikir bab menaikkan industri pelancongan. GILA LAWAK AH ISLAM CARA UMNO neh.  Lihat,

MH370 : Polis dedahkan data dalam simulator Kapten Zaharie yang telah dipadam..

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 20 minutes ago
Ketika perhatian awam beralih kepada kapten Penerbangan MH370 dan simulator penerbangannya, pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Hishammuddin Hussein mengingatkan bahawa semua dalam pesawat yang hilang tidak bersalah sehingga dibuktikan sebaliknya. "Sesetengah data telah dipadam dari simulator dan kerja-kerja forensik digunakan untuk mendapatkan data ini, sedang dijalan. "Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk menyatakan bahawa penumpang, juruterbang, dan anak-anak kapal, tidak bersalah sehingga dibuktikan sebaliknya. "Demi keluarga mereka, saya meminta kita tidak membuat spek... more »

Wartawan BBC dilarang buat liputan sidang media

cikgu pencen at cikgu pencen - 29 minutes ago
‎BRITISH Broadcasting, BBC melalui akaun twitter rasminya mendakwa wartawan sumber berita berpengaruh Britain itu dihalang dari membuat liputan Sidang Media berkenaan pesawat MH370. ‎Difahamkan wartawan BBC terpaksa berdepan dengan 'tembok polis' (Barisan Polis) yang tidak membenarkan mereka membuat liputan sidang media secara langsung. ‎ Wartawan BBC dilaporkan tidak dibenar membuat liputan berikutan terdapat sebahagian keluarga penumpang MH370 yang ‎cuba merempuh masuk cuba menemui Dato Hishamuddin Tun Hussein, berikutan sudah hilang sabar untuk mendapatkan maklumat tentang kel... more »

Video Makhluk Asing Di Rakam Merangkak Di Dinding Banggunan

Nas Rul at dairishare - 30 minutes ago
Kejadian ini di laporkan belaku di Russia,kelihatan satu makhluk seperti alien atau hantu yang sedang merangkak turun dari sebuah banggunan. Tak dapat di pastikan kejadian ini benar atau helah kamera tetapi ianya begitu heboh di perkatakan disana. Anda saksikannya sendiri dalam video di bawah.

Najib Razak Dipersenda 9gag.com

Soz Cyili at Ameno World - 42 minutes ago
Entah la. Di satu sudut ada juga aku rasa kecik ahti. Sebab Malaysia sejak akhir2 neh terkenal di seluruh dunia akibat perkara2 yang negatif. Kita tolak insiden #MH370 yang boleh kita katakan benda tue diluar jangkaan. Tragedi yang tak di undang. Tapi berkaitan insiden yang sama juga, negara kita dipermainkan dan diperlekehkan oleh masyarakat antarabangsa disebabkan ; 1. Kenyataan2 pemimpin

Ini lah wajah ketua puteri umno negeri perlis yg di tuduh berkhalwat dgn lelaki berumur 57 tahun.

canang at Cananglahnie - 55 minutes ago
Ini lah wajah ketua puteri umno negeri perlis yg di tuduh berkhalwat dgn lelaki berumur 57 tahun. Wednesday, March 19, 2014 DI MAHKAMAH SYARIAH HARI INI!!! Ketua Puteri UMNO dituduh berkhalwat dengan pasangan berumur 57 tahun Kangar: Ketua Puteri UMNO negeri yang juga Ketua Puteri Bahagian Arau, Zuraidah Zainal Abidin, 34, bersama pasangannya Burhanuddin Ismail, 57, mengaku tidak bersalah di Mahkamah Syariah Kangar, di sini, pagi tadi bagi pertuduhan khalwat di Hotel Sri Garden, pada jam 1.30 pagi pada 3 Mac lalu. Kedua tertuduh tidak mengaku bersalah dan meminta dibicarakan sele... more »

Ronggeng sampai pagi!! Inikah parti yang membela nasib Melayu?

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
Orenji Ren Oren * Inikah parti yang memperjuangkan Kalimah Allah?* *Allah SWT berfirman maksudnya : “Dan barangsiapa yang mengagungkan peraturan-peraturan suci dari Allah, maka itulah yang terbaik baginya di sisi Tuhannya.” (Surah al-Haj ayat Ayat 30)* * "Barangsiapa yang mengingkari apa yang diturunkan oleh Allah, sesungguhnya dia telah kafir. Dan barangsiapa yang mengakuinya (yakin akan kebenaran hukum Allah) namun tidak berhukum dengannya, maka dia adalah zalim, fasik."* *Agaknya depa hari tu terlepas konsert Future Music kat Bukit Jalil hari tu. Sibuk berkempen untuk MCA la ... more »

KETUA PUTERI UMNO PERLIS DITUDUH MELAKUKAN KESALAHAN KHALWAT DENGAN PASANGANNYA SEORANG AHLI PERNIAGAAN BERUMUR 57 TAHUN

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 1 hour ago
*Ketua Puteri Umno Perlis Zuraidah Zainal Abidin dan seorang ahli perniagaan Burhanuddin berusia 57 tahun mengaku tidak bersalah di Mahkamah Tinggi Syariah di sini atas kesalahan melakukan khalwat.Zuraidah, 34, yang juga Ketua Bahagian Arau Puteri Umno, dan Burhanuddin Ismail didakwa melakukan kesalahan itu di dalam bilik di sebuah hotel di Persiaran Jubli Emas di sini, pada kira-kira 01:30 pada 3 Mac.Zuraidah, dari Kampung Changkat Lada, Mata Ayer dan Burhanuddin, Jalan Hiliran di Terengganu, didakwa melakukan kesalahan itu yang boleh dihukum di bawah Seksyen 9 (1) (1) E... more »

Apakah Maksud Hadith Jangan Berlebih-lebihan / Melampau-lampau Memuji Rasulullah SallaLlahu 'alaihi Wasallam ?

IbnuNafis at Tahu, Faham & Amal - 1 hour ago
Memahami Hadis: “Janganlah Kamu Melampau-Lampau Memujiku” Oleh: Panel Penyelidik Yayasan Sofa (dengan nota-nota pinggir oleh al-faqir - Ustaz Mohd Khafidz bin Soroni) Matan hadis: عن عمر بن الخطاب رضي الله عنه أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال: «لاَ تُطْرُونِي كَمَا أَطْرَتِ النَّصَارَى عِيسَى ابْنَ مَرْيَمَ، وَلَكِنْ قُولُوا: عَبْدُ اللهِ وَرَسُولُهُ». [أخرجه البخاري (رقم 3261)،

PENGANJUR KONSERT FMFA BOLEH DIKENAKAN TINDAKAN TEGAS

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
Polis Diraja Malaysia ( Royal Malaysia Police ) [image: Yang masih TERSISA didalam UMNO hanyalah yang bertaraf KAYU dan KELDAI !] *Kajang, 18 Mac - Penganjur Future Music Festival Asia (FMFA) 2014 harus dikenakan tindakan tegas sekiranya terbukti mereka gagal mencegah penyalahgunaan dadah dan alkohol sewaktu berlangsung persembahan di Stadium Bukit Jalil, Kuala Lumpur Sabtu lepas.* * Menegaskan demikian, Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata, polis dengan kerjasama Perbadanan Stadium Malaysia dan Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) sedang melakukan siasatan menyel... more »

Keluarga penumpang warga China MH370 berang, serbu auditorium sidang media

cikgu pencen at cikgu pencen - 1 hour ago
Sekumpulan ahli keluarga warga China penumpang pesawat MH370 membuat kecoh apabila menyerbu masuk ke dalam auditorium sidang media di Hotel Sama-Sama, Sepang hari ini. Kumpulan tersebut menyerbu masuk ke dalam auditorium di mana sidang media harian diadakan selepas tidak berpuas hati dengan tindakan kerajaan yang dituduh menyembunyikan maklumat dan mengelirukan orang ramai bagi usaha mencari dan menyelamat. Masuk hari ke-12, ketegangan semakin memuncak ketika ahli keluarga cuba mendapatkan maklumat dan perkembangan terkini kehilangan pesawat misteri tersebut. "Tolong beritahu ... more »

Wow!!! (Gambar) Inilah Wajah Ketua Puteri UMNO Mengaku Tidak Bersalah di Mahkamah Tinggi Syariah Atas Dakwaan Khalwat Di Bilik Hotel.. Jom Terjah!!!

sahabat sedaka at SEDAKA Sejahtera™ - 1 hour ago
[image: Zuraidah Zainal Abidin (left) and Burhanuddin Ismail.] *Zuraidah Zainal Abidin (left) and Burhanuddin Ismail.* KANGAR: Perlis Puteri Umno chief Zuraidah Zainal Abidin and a 57-year-old businessman claimed trial in the Syariah High Court here Wednesday to committing khalwat (close proximity). Zuraidah, 34, who is also the Arau Puteri Umno division chief, and Burhanuddin Ismail allegedly committed the offence in a room at a hotel in Persiaran Jubli Emas here, at about 1.30am on March 3. Zuraidah, from Kampung Changkat Lada, Mata Ayer and Burhanuddin, of Jalan Hiliran in Terengg... more »

Wartawan BBC dihalang buat liputan sidang media #MH370

ReJaM© at MiLo SuaM - 1 hour ago
‎BRITISH Broadcasting, BBC melalui akaun twitter rasminya mendakwa wartawan sumber berita berpengaruh Britain itu dihalang dari membuat liputan Sidang Media berkenaan pesawat MH370. ‎Difahamkan wartawan BBC terpaksa berdepan dengan 'tembok polis' (Barisan Polis) yang tidak membenarkan mereka membuat liputan sidang media secara langsung. ‎Wartawan BBC dilaporkan tidak dibenar membuat liputan

Ahli parlimen Umno dipanggil ke satu pertemuan khas 25 Mac? Oleh : MSO

atsixty at ZAKRI ALI - 2 hours ago
[image: Photo: Tuesday, 18 March 2014. Ahli parlimen Umno dipanggil ke satu pertemuan khas 25 Mac? Oleh : MSO Dalam negara seakan sedang bergabun dengan kehilangan pesawat MH370 dan para pemimpin tertinggi Umno pula dalam kebuntuan mencari penyelesaian ke atas kehilangan itu tiba-tiba terdengar satu khabar ahli-ahli Parlimen Umno akan dipanggil untuk menghadiri satu pertemuan khas pada 25 Mac ini? Pertemuan itu terbatas kepada ahli-ahli parlimen yang tidak ada jawatan dalam Kabinet. Himpunan itu katanya diaturkan oleh bekas perdana menteri yang masih hidup. Jelas ianya bukan Abdull... more »

KEHILANGAN PESAWAT MH370 DAN KEMATIAN 6 REMAJA DI KONSERT FMFA 2014 KONSERT TWIN TOWER LIVE AKAN TETAP DITERUSKAN JUGA.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 2 hours ago
*Sempena perlumbaan Formula One Grand Prix Malaysia pada hujung bulan ini, konsert Twin Tower @Live di Menara Berkembar Petronas, KLCC akan dianjurkan.Namun insiden Jumaat lalu yang menyaksikan 6 remaja maut akibat pengunaan dadah yang berlebihan ketika menyaksikan Konsert Future Music Festival Asia di Bukit Jalil mengundang pelbagai persepsi tentang pengunjung konsert dan ketika rakyat sedang berduka akan kehilangan pesawat MH370 namun Ketua Pegawai Eksekutif Litar Antarabangsa Sepang Datuk Razlan, memberitahu bahawa konsert Twin Tower @Live pada 28 hingga 30 Mac ini akan... more »

Pergeseran Adik Beradik Dah Jadi Macam Pergeseran Suami Isteri

Syed Abdullah Al-Attas at Uncleseekers v2: Seek The Truth - 2 hours ago
Pergeseran Adik Beradik Dah Jadi Macam Pergeseran Suami Isteri Bila sorang kawan sambil menghembus asap rokok bertanya… *Berapa lama kau dah terjebak dalam forex? * *Aku jawap: 5-6 bulan, * *Dah berapa banyak kursus forex kau pergi? * *Aku jawab: sekali je, * *Kat mana?, sapa yang ajar? * *Aku jawab: kat Janda Baik, uncle yg ajar, * *Apa yg dia ajar kau? * *Aku jawab: Hmm,.. * *Berapa banyak kitab forex kau baca? * *Aku jawab: satu pun takde, * *Abis tu, kau cari info ni kat internet je? * *Aku jawab: Eem.., * *Kau tau tak forex ni kerja berisiko? Lagi2 org mcm kau ni.. * ... more »

MH370 ditemui di Pulau Maldives

atsixty at ZAKRI ALI - 2 hours ago
*Ini satu lagi berita yang cuba mengalihkan perhatian pemerhati dari Diego Garcia. Diego Garcia dilaporkan memiliki tiga landasan terbang. Satu adalah landasan tentera USA dan dua lagi adalah landasan terbang rahsia yang pastinya ada kaitan dengan USA. Justeru ramai mengesyaki Amerika adalah dalang disebalik kehilangan MH370, pelbagai helah daya dilakukan untuk mengalih pandangan pemerhati terutama keluarga penumpang pesawat MH370 dari Diego Garcia.Inilah berita lewat setelah Diego Garcia jadi tumpuan pengkaji dan pemerhati. Mengapa baru sekarang disiar? S... more »

MH370: Penemuan pesawat semakin hampir

PBO™ at pen buruk online ™ - 2 hours ago
NEW DELHI: Seorang penganalisis IT India menemui imej satelit menunjukkan sebuah pesawat besar terbang rendah di Kepulauan Andaman pada 8 Mac, pada hari pesawat Malaysia Airlines hilang semasa dalam penerbangan dari Lapangan Terbang Antarabangsa KL ke Beijing, menurut akhbar The Hindu. Anoop Madhav Yeggina, 29, percaya imej itu ialah pesawat Boeing 777-200ER MAS yang membawa 239 penumpang dan
Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: