Rabu, 27 Mac 2013

264. Raja Arab Yang Tegas Memusuhi Israel Dibunuh.


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.

Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com
Islam Agama Ku.
Munafik dan kafir laknatullah adalah pemberontak dan pengganas sebenar.

melayucyber: Raja Arab Yang Tegas Memusuhi Israel Dibunuh Oleh Agen Yahudi
telokbakong.blogspot
mountdweller.blogspot
Posted by mountdweller

Saya percaya tidak ada lagi raja Islam yang sepertinya di hari ini
Almarhum dibunuh oleh anak saudaranya sendiri
Apabila Raja Faisal memotong bekalan minyak kepada barat  pada Oktober 73 beliau mengungkapan ucapan yang sangat terkenal dan masih diingati hingga kehari ini. Ungkapannya berbunyi:

"Dahulu kami dan nenek moyang kami hanya minum susu dan kurma dan kami tidak risau untuk kembali hidup seperti itu"

Pada hari itu juga, Henry Kissinger-Menteri hal ehwal luar melawat Raja Faizal berhasrat untuk mencuba membuat Raja Faisal menarik  kembali keputusannya memotong bekalan minyak kepada barat. 

Dia telah menulis dalam memoirnya bahawa apabila dia bertemu dengan Raja Faisal di Jeddah dia terlalu sedih lalu dia membuat jenaka dan memberitahu Raja Faisal, "pesawat saya kehabisan minyak sudikah sekiranya tuanku memberi bekalan minyak dan kami bersedia untuk membayarnya mengikut harga antarabangsa? "

Beliau kemudian menulis dalam memoirnya mengatakan bahawa Raja Faisal tidak ketawa dan terus mengangkat kepalanya dan melihat kepadanya dan berkata,

"Saya seorang lelaki tua yang mempunyai hasrat ingin berdoa di Masjid Al-Aqsa Palestin sebelum saya mati, adakah kamu akan membantu saya menunaikan hasrat saya?"

N'N: Ketahuilah dunia Arab kini dikuasai orang Arab yang cintakan dunia dan takutkan mati (wahn) - sumber


Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T..

Tiada ulasan: