Rabu, 24 April 2013

397. Gaya Dan Cara Memperkasa Dengan Cara Salah.

Sumber: naimnikmat Wednesday, April 24, 2013




Duit pembayar cukai disalahguna.........

Kerajaan Umno-BN membina sekolah di U-10 Shah Alam yang mempunyai hanya 12 bilik darjah dengan kos berjumlah kira-kira RM12 juta. Ini bermakna setiap bilik darjah itu kosnya adalah RM1juta. Adakah perbelanjaan sedemikian munasabah? Ianya membuktikan ketidakcekapan dan ketidaktelusan Kerajaan BN.

Sebaliknya, Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor pula terbukti jauh lebih efisien dan cekap dalam pengurusan kewangan. Kami telah pun membina SJK (T) Ladang Midlands yang mempunyai 24 bilik darjah serta kelengkapan dewan yang besar dan makmal yang canggih pada kos RM4.9 juta.


Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.WT. 


Tiada ulasan: