Ahad, 12 Mei 2013

494. Menghargai Menghayati Melaksana Tanggung Jawab dengan Usaha dan Doa, Kesemuanya kerana Allah S.W.T..

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Abg hadir mengisi kehidupanku,
abg ketuk pintu hatiku, yang membuatku enggan berpaling dan menjauh dari abg.

Abang hadirkan bunga-bunga asmara antara kita, hingga sampai saat dimana ku tersedar,
entah jalan apa yang sedang kulalui ini,
tanpa petunjuk mana yang benar dan mana yang salah...kerana semua masih nampak abu-abu,
belum jelas ujung dari semua ini.

~Wahai Calon Imamku Sang Pengunci Hatiku (Abang)
Jika abg mengharapkan harta yang menggunung tinggi, saya pasti akan mengecewakan abg..
Jika abg mengharapkan wajah secantik puteri, saya pasti akan mengecewakan abg..
Jika abg mengharapkan layanan sebaik khadam, saya pasti akan mengecewakan abg..
Jika abg mengharapkan teman yang setia disisi, saya pasti akan mengecewakan abg..

Wahai Adam yang akan bertaktah dihatiku sebagai Calon Imamku(Abang)
Adakah secerah harapan yang abg titipkan untukku,
adakah sekeping hati yang boleh saya singgahi,
adakah segenggam mimpi yang boleh abg simpan untukku?.

Wahai Calon Imamku Sang Pengunci Hatiku (Abang) 
Abang terlalu sayang untuk disakiti,
Abang terlalu berharga untuk dipermainkan,
Abang terlalu sempurna untuk dicampak,

Wahai Calon Imamku Pengunci Hatiku (Abang)
Jadilah abg bak mutiara dilautan
yang selalu bersinar..
memancarkan cahayanya yang berkilauan,
walaupun ia berada didalam lumpur yang paling dalam..

Wahai Calon Imamku Pengunci Hatiku (Abang)
~Sudihkah abang menjadikan saya pilihan abang kerana ILLAHI?
~Kerana saya juga telah memilih abang kerana petunjuk RABBI.
Nikmati percintaan antara saya dan abang dengan caraNya yang terindah.

DARI SAYANG ABANG
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Pautan:
Ayat Cinta
Pen Patah Blog

*Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T..

Tiada ulasan: