Rabu, 29 Mei 2013

542. Pejuang jadi orang jahat dan pengampu jadi orang baik. Macam ini rupa-rupanya tanggapan engkau tanpa ada rasa takut hukum Allah S.W.T..

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja p3c3q
BAB: 2. Sejarah Tanah Melayu yang telah ditonggang-langgangkan, demi nama yang bukan 
              kerana Allah S.W.T..

Allah S.W.T., Maha Adil Lagi Maha Bijaksana. Pejuang yang dicop sebagai penjenayah sebenarnya Pejuang Islam yang berjuang kerana Allah S.W.T.. menentang kepercayaan agama dan fahaman bawaan penjajah.
SEJARAH TELAH MEMBUKTIKAN BAHAWA umno BERSEKONGKOL dengan yahudi SEJAK ZAMAN SEBELUM KEMERDEKAAN NEGARA LAGI

Bila umno kata mereka yang memperjuangkan kemerdekaan tanah air kita ini... maka hampir 80% golongan muda dan golongan cerdik pandai dari kalangan Bangsa Melayu akan bangun berdiri meminta bukti serta fakta yang kukuh siapa dia manusia-manusia dalam umno yang mempertahanankan tanah air kita dahulu..

Orang umno mana yang mengangkat senjata menentang penjajah..?? orang umno mana yang terpaksa melarikan diri ke dalam hutan dengan meninggalkan anak, isteri/suami semata-mata kerana diburu oleh tentera-tentera british kerana dituduh sebagai komunis, pemberontak dan gerakan berhaluan kiri..

Tun Mahathir dan Tunku Abdul Rahman kat mana masa tu..?? dibawah naungan British sebagai penjilat TEGAR bukan..??. Menjadi anak emas British'kan..!!.

Kenapa Para Pemimpin Melayu yang menentang British ditangkap di bawah ISA, dibunuh dan diburu sehingga ke dalam hutan..??.

Siapa yang menjadi dalang dan tali barut british serta pemberi maklumat risikan kepada pihak british tentang gerakan-gerakan Pejuang Islam Melayu tersebut, sehinggakan mereka semua mudah dijejaki dan ditangkap oleh pihak British… ??.

Golongan yang menjadi "BARUA" british inilah yang pada waktu dan ketika ini dengan tidak berasa segan silu mengatakan bahawa mereka semualah yang berjuang menuntut kemerdekaan..

Wahai sekalian makhluk umno kalau kalian semua @&%$# jangan pula cuba nak memper
@&%$#kan orang lain terlebih-lebih lagi Golongan Generasi Muda Melayu..

Semua orang tahu yang umno ini dululah yang menjadi kakitangan serta mata telinga british dan bekerja dengan kerajaan british untuk mentadbir Malaya..

Huhu..!! kalau dengan puak-puak tak berpelajaran serta sengal bolehlah nak temberang….

Semua orang tahu bahawasanya, orang-orang umno nilah dahulunya yang mengampu pihak british serta menghasut dan merendah-rendahkan Orang Melayu dengan hasutan yang cukup popular pada masa itu.. ”Macam mana Orang Melayu nak perintah negara sendiri kalau nak buat jarum sebatang pun tak tahu”. (*)

Justeru itu umno dengan redha menerima pakai Perlembagaan Negara ciptaan Sir Load Reid (seorang Yahudi) hingga ke hari ini dan membakul sampahkan hukum Allah.. - bukti nyata umno bersekongkol dengan musuh Allah S.W.T..

Ketika British memperkenalkan konsep ”Jus Soli” iaitu menerima dan mengiktiraf semua bangsa yang berada di Malaya ketika itu sebagai Warga Negara Tanah Melayu (Cina dan India). Siapakah yang bersetuju dengan agenda yahudi tersebut..??. 


Bukankah tangan-tangan umno yang menyambutnya dengan redha..??. Walau pun ketika itu semua Ulama` yang bercita-cita mendirikan Daulah Islamiah dalam negara kita menentang agenda yahudi tersebut..??. Apakah umno masih nak menafikan segala kedurjanaan mereka ketika itu..

Tunggulah di mahkamah Allah S.W.T., di Yaumul Mahsyar nanti dan saksikanlah bagaimana Allah S.W.T., membentangkan segala-galanya berhubung tentang peranan umno bersama-sama yahudi dan nasara bersepakat merencanakan penubuhan negara proxy yahudi di Tanah Melayu ini.

Kami merayu kepada sekelian penyokong serta ahli umno yang kononnya daripada golongan cerdik pandai melayu, silalah tuan-tuan dan puan-puan senaraikan beberapa nama-nama para pejuang umno yang telah ditangkap serta dipenjara oleh pihak british dan telah menggadaikan nyawa mereka demi mempertahankan kesucian Agama Islam dan Maruah Bangsa Melayu..

Sila nafikan bahawa orang yang merangka serta menulis Perlembagaan Negara Malaysia (Sir Load Reid) bukan seorang yahudi Laknatullah.. * sehinggakan dalam frasa-frasa terakhir Perlembagaan Negara yahudi sendiri menulis ”Bahawasanya selepas ini tiada sebarang Undang-Undang, Akta mahu pun Peraturan baharu yang boleh mengatasi segala Undang-Undang yang telah termaktub di dalam perlembagaan Negara baru Malaysia yang merdeka lagi berdaulat


* Dengan termatrinya frasa-frasa terakhir tersebut maka segala hukum Allah S.W.T., telah dipijak-pijak serta diinjak-injak di bawah telapak kaki yahudi Laknatulullah hanya dengan kita berpegang kepada Perlembagaan Negara ciptaan yahudi tersebut. 

Sila cabar fakta dan sahutlah cabaran aku wahai panglima dan srikandi ketuanan sekular umno..??. Kini Generasi Muda Malaysia yang berpendidikan sudah boleh menerima kepelbagaian kaum dan budaya di dalam negara kita..

Kita cuma perlu membentuk Negara Bangsa bagi menjamin kelangsungan Bangsa Malaysia hidup bersama tanpa Prejudis dan Pembentukan Negara Islam yang merujuk Intipati Piagam Madinah bagi menjamin Hak Kesamarataan, Kesalamatan dan Berkebajikan yang mana ianya mampu menjamin kewujudan sebuah Negara Bangsa Malaysia.. 


Edit dari sumber asal:
TEUKU ZACHARYAH BIN TEUKU NYAK KHAIRY ISKANDAR. ADMIN FB: Anak Muda Bangkit Hancurkan UMNO.  PERJUANGAN BERLANDASKAN AL-QURAN, HADITH RASULULLAH S.A.W, SUNNAH BAGINDA, IJMAK ULAMA` SIRAH BAGINDA S.A.W, PARA SAHABAT DAN AHLI TABI`IN.

Nota Admin:
(*) Sekarang "Menentang umno bererti menentang Kerajaan Malaysia". Hatta dalam Pilihan Raya Umum Malaysia sekali pun. Istilah yang digunakan dan dipakaikan "Negara Demokrasi Terpimpin". Agaknyalah jangan lawan tuan melayu. Aku hamba Allah S.W.T., Allah S.W.T., TUAN aku.

Dari dulu aku cukup minat membaca akhbar dan majalah. Aku minat membaca Ruangan Lidah Pengarang. Ruangan Lidah Pengarang dulu, cukup mendewasakan gerak daya pemikiranku. Aku terjemahkan dalam penguasaan Pengetahuan Am. Waktu itu aku boleh pilih kepelbagaian gaya pemikiran dan penulisan pengarang-pengarang. Pemikirannya, hujahannya, ideologinya serta ketokohannya.

Sama-samalah kita berdoa kepada Allah S.W.T., mereka yang benar-benar Pejuang Islam mendapat Rahmat Allah S.W.T., dan dikurniakan Syafaat Nabi Muhammad S.A.W.. Tribute kepada roh-roh Pejuang Islam seluruh. In Syaa Allah., Allah S.W.T., mencucuri rahmatNya kepada roh-roh Pejuang Islam.

utrz.
Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T.. 
vmct7.

7tcmv.

Tiada ulasan: