Jumaat, 17 Januari 2014

3144. Yang jadi HOT sebelum itunya.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.

Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com 

[TERGEMPAR] Inilah NEGARA PERTAMA Di Dunia Haramkan Islam | [4 GAMBAR] Masjid-Masjid Mula Runtuhkan - by Que Achmad Posted in 

angola
[TERGEMPAR] Inilah NEGARA PERTAMA Di Dunia Haramkan Islam | [4 GAMBAR] Masjid-Masjid Mula Runtuhkan | Kali ini pula masjid-masjid di negara ANGOLA mula di robohkan apabila negara tersebut menjadi negara pertama di dunia yang memutuskan untuk melarang perkembangan agama Islam dan komuniti Muslim di negara tersebut.

Kerajaan mereka kini sedang mengambil langkah menghancurkan masjid-masjid di negara berkenaan.Baca lagi & lagi gambar klik TAJUK ENTRI ni 
Presiden Angola, Jose Edurado dos Santos dipetik sebagai berkata, kini tiba masanya pengaruh Islam berakhir di negaranya.
Sementara itu Rosa Cruz de Silva , Menteri Kebudayaan Angola berkata, tindakan itu diperlukan bagi membanteras ibadah yang ‘bertentangan’ dengan budaya penduduk di negara itu.

Masjid akan ditutup sampai pemberitahuan lebih lanjut,” katanya.
DALAM perkembangan berkaitan, Ikatan Muslimin Malaysia mengecam sekeras-kerasnya tindakan kerajaan Angola mengharamkan Islam, menutup masjid-masjid dan merobohkan sebahagiannya.

“Tindakan mereka tidak masuk akal dan sangat melampau. Tindakan mereka tidak bertamadun bahkan amat bertentangan dengan hak-hak asasi manusia yang sering mereka laungkan selama ini,” demikian tegas Naib Presiden I ISMA, Ustaz Muhammad Fauzi Asmuni.

Jelasnya, dalam konteks ini kerajaan Angola tidak boleh mengkategorikan Islam sebaris dengan ratusan agama-agama palsu ciptaan masyarakat di Angola yang juga telah diharamkan.

“Sedangkan Islam adalah salah satu dari agama besar dunia dan telah diiktiraf oleh masyarakat dunia sedemikian rupa.

“Jika hendak dibandingkan dengan agama-agama besar dunia lain seperti Kristian, Hindu, Yahudi dan Buddha, Islam dilihat lebih sempurna ajarannya,” ujar Ustaz Fauzi.

Mengulas lebih lanjut katanya, dakwaan bahawa Islam hanyalah ritual pemujaan dan pendatang yang melakukan jenayah pemalsuan dan pembersihan wang haram rata-rata adalah orang Islam adalah tuduhan yang tidak berasas.

Bahkan mengaitkan orang Islam Angola dengan kumpulan al-Qaedah juga tidak pernah dibuktikan oleh pihak kerajaan.

Sebenarnya jelas Ustaz Fauzi, tindakan kerajaan Angola itu dilihat hanyalah kesinambungan dari siri-siri kebencian kerajaan Kristian itu terhadap perkembangan dakwah Islam yang sedang meningkat naik di Angola.

Justeru, beliau meminta seluruh umat Islam di Malaysia mengambil iktibar dari pendirian kerajaan Angola tersebut dan berusaha untuk memahami tabiat sebenar pertembungan di antara Islam dan musuh Islam.

“Umat Islam perlu mempertahankan Islam di mana juga mereka berada. Doa kita kepada umat Islam di Angola agar tidak menyerah kalah dengan pendirian kerajaan tersebut,” katanya kepada wartawan ISMA. Que Achmad

Sumber: (http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2014/01/tergempar-inilah-negara-pertama-di.html)

Info Sains,Bisa labah-Labah Sebagai Ubat Mati Pucuk

ijoks2009 at Kami SokongTokguru - 2 days ago
London: Satu ubat yang diperbuat menggunakan cecair bisa labah-labah paling berbisa di dunia mungkin boleh menjadi penawar terbaik mati pucuk. Penyelidik dari Brazil dan Amerika Syarikat mendapati, bisa labah-labah ‘Wandering Spider’ dari Brazil mengandungi toksin yang membantu aliran darah dan seterusnya menghilangkan mati pucuk selepas 20 minit memasuki sistem tubuh, lapor akhbar di sini. Labah-labah berkenaan bertanggungjawab membunuh lebih ramai orang berbanding spesies lain. Mangsa yang kena bisanya biasanya maut selepas sejam kena gigitan. Beberapa ujian yang dilakukan p... more »

Pengarah buat 'projek' dengan pelakon tambahan dalam tandas

PBO™ at pen buruk online ™ - 2 days ago
Woit .. ni apa citer pulak ni, ada pelakon tambahan 'buat drama' dalam tandas dengan pengarah filem? Drama apa tu ..? Drama panas ..? Ish ish ish .. Kalau ini sekadar gossip cuba tengok berita sebelumnya mengenai perangai artis dan pengarah yang ini pula; sini dan sini Adoi memang berat dugaan akhir zaman .. ikuti laporannya: Selalu yang SS dengar pelakon suka ‘buat drama’ sendiri di lokasi penggambaran. Ada artis yang suka bawa kekasih ke set dengan alasan untuk menemaninya dan apabila pengarah menjerit ‘cut’ , pelakon dan kekasihnya terus menghilangkan diri. Kisah terbaru yang... more »

Wajah Yang Elok Kenapa Di Ubah Jadi Buruk

ijoks2009 at Kami SokongTokguru - 2 days ago
Inilah antara manusia-manusia yang sakit,yang tidak berpuashati dengan wajah cantik yang Allah berikan kepada mereka [image: Foto]Gambar kecil, Wajah asal Maria Jose Cristerna sebelum melakukan transformasi wajah. Rawatan kosmetik belah lidah, wajah pontianak, implan tanduk kini trend hangat di Barat

Rakyat makan kangkung, Najib makan salad!

PBO™ at pen buruk online ™ - 2 days ago
Ingat tak dulu bila subsidi gula dipotong, Najib kata dia minum kopi tanpa gula segelas. hehehe .. lu ingat dia minum kopi tanpa gula hari-hari ke..? Entah-entah hari yang dia cakap je, tu pun dalam hati dia kata pahitnya. Telan jugaklah .. demi rakyat kena kelentong. penburukonline.blogspot.com Sekarang Najib kangkung dah bercerita harga kangkung yang sudah turun harga. hehehe alahaimacai .. lu orang jangan bagitau Najib dia memang PM yang 'kurang kangkung' .. ehem 'kurang cerdik' ..! Ni ada sikit puisi ultra cili dari Prof Diraja Ungku Aziz buat PM kangkung .. Pucuknya angkuh ... more »

Rakyat 1 Malaysia telah di 'kangkungkan'......?

cikgu pencen at cikgu pencen - 2 days ago
Kangkung: Kenyataan bongkak Najib, tak faham derita rakyat (Azuan Ab Rahman) KUALA LUMPUR 14 JAN: Kenyataan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak yang mempersoalkan mengapa rakyat tidak mahu memuji kerajaan minoriti pimpinannya apabila berjaya menurunkan harga sayur kangkung turun disifatkan sebagai satu kenyataan bongkak. Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul ketika dihubungi menyatakan tindakan tersebut jelas menggambarkan Najib sedikit pun tidak memahami apa yang dirasai oleh rakyat. “Najib adalah pemimpin yang langsung tiada hubungan jiwa dengan rakyat, kenyataann... more »

Pengarah buat 'projek' dengan pelakon tambahan dalam tandas

PBO™ at pen buruk online ™ - 2 days ago
Woit .. ni apa citer pulak ni, ada pelakon tambahan 'buat drama' dalam tandas dengan pengarah filem? Drama apa tu ..? Drama panas ..? Ish ish ish .. Kalau ini sekadar gossip cuba tengok berita sebelumnya mengenai perangai artis dan pengarah yang ini pula; sini dan sini Adoi memang berat dugaan akhir zaman .. ikuti laporannya: Selalu yang SS dengar pelakon suka ‘buat drama’ sendiri di lokasi penggambaran. Ada artis yang suka bawa kekasih ke set dengan alasan untuk menemaninya dan apabila pengarah menjerit ‘cut’ , pelakon dan kekasihnya terus menghilangkan diri. Kisah terbaru yang... more »

Adik Najib berpesan kepada Najib ke ni?

atsixty at ZAKRI ALI - 2 days ago
*Ketika abangnya menjadi sasaran kecaman rakyat Malaysia, warga internet khususnya rentetan dari ucapannya yang meminta rakyat Malaysia berterima kasih kepada Kerajaan BN kerana harga kangkung turun..Muncul adik Najib Datuk Seri Nazir Razak dengan satu artikel panjang lebar sebagai memperingati kembalinya ayahnda beliau, Allahyarham Tun Abdul Razak Hussein kerahmatullah 36 tahun yang lalu..Nazir dalam artikelnya menyeru supaya sikap jimat cermat bapanya diteladani kerana dalam masa yang sama beliau menegaskan betapa tegas dan berhemahnya bapanya Allahyarham Tun Raza... more »

[TERGEMPAR] Inilah NEGARA PERTAMA Di Dunia Haramkan Islam | [4 GAMBAR] Masjid-Masjid Mula Runtuhkan - by Que Achmad

atsixty at ZAKRI ALI - 2 days ago
*Posted inAngola, Masjid Dirobohkan, Que hanya bagi Info...* [image: angola] *[TERGEMPAR] Inilah NEGARA PERTAMA Di Dunia Haramkan Islam | [4 GAMBAR] Masjid-Masjid Mula Runtuhkan | Kali ini pula masjid-masjid di negara ANGOLA mula di robohkan apabila negara tersebut menjadi negara pertama di dunia yang memutuskan untuk melarang perkembangan agama Islam dan komuniti Muslim di negara tersebut.* *Kerajaan mereka kini sedang mengambil langkah menghancurkan masjid-masjid di negara berkenaan.* *baca lagi & lagi gambar klik TAJUK ENTRI ni* *Presiden Angola, Jose Edurado dos Santos dip... more »

Kreatifnya warga maya belasah Najib Kangkung

atsixty at ZAKRI ALI - 2 days ago
*Sampai tahap tu punya rakyat belasah isu Najib kangkung ni, kalau Najib tak terasa jugak aku taktau la apa pun jenis orang Najib ni. * *Puak-puak penchachai pun dalam isu kangkung ni pun kebanyakkannya lebih memilih untuk diam kalau pun tak tumpang sekaki belasah Najib sama.* *Sinarharian melaporkan:* *USULAN tersebarnya video penuh ucapan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak pada majlis penyampaian bantuan kepada mangsa banjir di media sosial yang turut menyebut mengenai harga sayur kangkung, hari ini trending Facebook adalah berkaitan sayur tersebut.* *Sinar Harian Onli... more »

Difitnah salahguna RM50,000 bantuan banjir untuk shopping.. Ini jawapan dari Fuziah Salleh

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 2 days ago
Walaupun banjir yang mengakibatkan lebih kurang 20,000 menjadi mangsa di Kuantan telah berakhir namun fitnah macai terhadap pemimpin Pakatan Rakyat dari PKR ini masih belum berakhir nampaknya.. Sebuah portal Pro UMNO telah mendakwa Fuziah Salleh telah menyalahgunakan bantuan banjir berjumlah RM50,000 untuk membeli belah dan makan angin di Guangzhou, China. Dakwa portal berkenaan.. Menjawab fitnah macai di atas satu laporan Polis telah dibuat oleh YB Fuziah Salleh.. Dalam laporan itu beliau menegaskan individu yang bertanggungjawab menguruskan hal program bantuan banjir ke Panta... more »

PANASSSSS MENDIDIH!!!! .. UTUSAN SUDAH GREDKAN NAJIB RAZAK SEBAGAI TPM!!!

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 2 days ago
*Apa sudah jadi jadi dengan pergolakan dalam UMNO kebelakangan ini .... Itu hari twitter Pemandu panggil Najib Razak sebagai bekas Perdana Menteri .Hari ini akhbar lidah biawak rasmi UMNO, Utusan telah gredkan Najib Razak sebagai TPM dengan gambarnya diletakkan dibawah foto Tan Sri Muhyiddin Yassin.Nak katakan silap .. semacam kesilapan disengajakan.Ini sudah kes banyak berat .. ini sudah kes sabotaj dalam senyap .. ini sudah kes tikam belakang .. ini sudah kes mau beritahu Najib supaya letak jawatan jer ..Nampaknya PM kangkung dari hari ke sehari akan kena ngap sayot dari ... more »

SATU I-KAD RM110, JUMLAH PEKERJA ASING 2.3 JUTA, 2.3 JUTA DARAB RM110 = 230 JUTA

atsixty at ZAKRI ALI - 2 days ago
[image: Photo: Tuesday, January 14, 2014. INI BUKAN KOMEDI - MENTERI PAW DUIT RAKYAT KAW-KAW PUNYA ANDA NILAI SENDIRI MACAM MANA MENTERI PAW DUIT RAKYAT KAW-KAW PUNYA. SATU I-KAD RM110, JUMLAH PEKERJA ASING 2.3 JUTA, 2.3 JUTA DARAB RM110 = 230 JUTA SYKT BERTUAH MANE AKAN DAPAT KONTRAK BUAT I-KAD NI? KALAU UNTUNG 20% JE DAH RM46 JUTA, PERGHH....KORANG RASE UNTUNG 20% KE 50%, ATAU LEBIH??? TAPI MASALAHNYA RM230 JUTA TU DUIT SAPE? DUIT TOKEY PEKERJA ASING LA TERMASUK LU ORANG YANG JADI TOKEY KEPADA BIBIK-BIBIK YG DOK KT RUMAH LU ORANG TU, DALAM ERTI KATA LAIN DUIT RAKYAT MALAYSIA AKAN ... more »

Kebencian kepada pentadbiran Najib merentasi semua - laporan Asia Sentinel

atsixty at ZAKRI ALI - 2 days ago
* [image: Kebencian kepada pentadbiran Najib merentasi semua - laporan Asia Sentinel] * *Pentadbiran Datuk Seri Mohd Najib Razak berdepan kebencian merentasi semua lapisan daripada rakyat sehinggalah dalam Umno sendiri, lapor portal berita Asia Sentinel.* *Laman tersebut melaporkan situasi sama semasa penyingkiran bekas perdana menteri Tun Abdullah Ahmad Badawi kini berulang lagi, memetik sumber dalaman Umno kepada Asia Sentinel.* *"Kebencian sama bukan khusus kepada beberapa segmen Umno dan elit pemerintah sahaja.* *Zaman Mahathir, kebencian dan kurang senang hanya di kalanga... more »

Wonder lake of Puchong

thomas at Turbineman's Log - 2 days ago
An ex tin mining lake at Putra Perdana,Puchong with a stunning evening view. A view to cherish when everyone is gone. A final glow of the day. A crowd of shutterbugs in the beginning. [image: thomasllp's Wonder lake of Puchong album on Photobucket] View Putra Perdana Lake,Puchon in a larger map

Penahanan ‘Sultan Melaka’ berdasarkan perundangan, kata Zahid Hamidi

atsixty at ZAKRI ALI - 2 days ago
[image: Photo: Tuesday, 14 January 2014. Penahanan ‘Sultan Melaka’ berdasarkan perundangan, kata Zahid Hamidi Penahanan Raja Noor Jan Shah Raja Tuah yang mendakwa dirinya “Sultan Melaka” di Jasin, Melaka hari ini adalah berdasarkan undang-undang negeri dan Perlembangaan Persekutuan, kata Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi. Berdasarkan Sejarah Melayu dan bahan kajian seperti Hikayat Hang Tuah, beliau berkata Sultan Melaka yang terakhir ialah Sultan Mahmud Shah (1488-1511) dan selepas itu tiada sultan di negeri itu. Selain itu, beliau berkata apabila penubuhan Neger... more »

KOLEKSI 14 GAMBAR KEMPEN TANDA TANGAN 1 JUTA BANTAH BARANG NAIK (BANTAH) DI SOGO, PERTAMA KOMPLEKS DAN JALAN TAR.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 2 days ago
*Hari ini 14hb Januari 2014, Team Bantah Barang Naik (BANTAH) yang diketuai oleh Ketua Koordinator Jingga 13, Sdr Faris Musa telah mengadakan Kempen BBN dengan mendapatkan tandatangan rakyat di hadapan Sogo,Pertama Kompleks dan Jalan Tuanku Abdul Rahman (TAR), Kuala Lumpur..Selama hampir 2 jam, berjaya mengumpul 460 tandatangan.Terima kasih rakyat Malaysia yang menyokong Kempen Bantah Barang Naik!!!Kangkung turun .. pemimpin Kangkung pun wajar turun sama!!!..Jom BANTAH sampai BN MUNTAH!!!*

Selepas diminta letak jawatan, pengerusi SPR ajak pemimpin Umno berbincang

atsixty at ZAKRI ALI - 2 days ago
* [image: Selepas diminta letak jawatan, pengerusi SPR ajak pemimpin Umno berbincang] * *Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof mengajak pemimpin Umno yang tidak berpuas hati dengan badan itu agar berdialog dengan mereka.* *Abdul Aziz mempertahankan diri dengan berkata, mereka tidak dipengaruhi oleh mana-mana parti politik seperti yang didakwa.* *Abdul Aziz berkata demikian sebagai mengulas desakan pemimpin Umno, Datuk Saifudin Abdullah yang meminta beliau dan rakan-rakannya dalam SPR melepaskan jawatan untuk membolehkan mereka yang lebih berinte... more »

PERGH!!!! ... KES PEMUDA UMNO TUMBUK TIMBALAN MENTERI PENDIDIKAN P. KAMALANATHAN ... PEMUDA MIC BERI TEMPOH 4 HARI KEPADA UMNO UNTUK MOHON MAAF!!!!

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 2 days ago
*Pergh!!! Ini sudah dahsyat .. ini sudah kes langsung sebelah mata tidak pandang .. ini sudah kes langsung tidak ada rasa hormat dan gerun .Nampak gaya UMNO kini sudah tidak lagi dipandang tinggi dan dihormati oleh rakan-rakan dalam komponen Barisan Nasional.Pemuda MIC dengan garang lantang serta tegas mengeluarkan amaran keras agar UMNO memohon maaf kepada MIC atas tindakan seorang orang kuat Pemuda UMNO Hulu Selangor yang menumbuk Timbalan Menteri Pendidikan II merangkap Ahli Parlimen Hulu Selangor P.Kamalanathan kelmarin.Ketua Pemuda MIC C.Sivarajah siapa beri ... more »

Polis Tangkap Sultan Melaka ??

atsixty at ZAKRI ALI - 2 days ago
[image: Photo: Tuesday, 14 January 2014. Polis Tangkap Sultan Melaka ?? MELAKA - Polis hari ini menahan Raja Noor Jan Shah Raja Tuah yang mendakwa dirinya 'Sultan Melaka' bagi membantu siasatan mengikut Akta Hasutan berhubung dakwaan telah mengadakan beberapa majlis penganugerahan pingat, bintang dan darjah kebesaran yang tidak diiktiraf. Timbalan Ketua Polis Melaka, Datuk Shah Gzali Khan Shahadat berkata, Raja Noor Jan Shah ditahan pada 10.50 pagi ini ketika dalam perjalanan ke Pulau Besar di sini dipercayai bagi menghadiri majlis kesyukuran kewujudan kembali "Kesultanan Melayu Me... more »

Pakcik Jamal Mohamad mantan Pengacara RTM dan Speaker Mini Parlimen yang uzur.

atsixty at ZAKRI ALI - 2 days ago
Mariam ARashid [image: YB Dr Siti Mariah Pengerusi Lajnah Kebajikan Pas Malaysia bersama Lajnah Kebajikan Pas Selangor menziarahi Pakcik Jamal Mohamad mantan Pengacara RTM dan Speaker Mini Parlimen yang uzur. Alhamdulillah ingatan beliau masih kuat cuma keadaan yang uzur dan lemah. Doakan beliau sihat dan sembuh.] *YB Dr Siti Mariah Pengerusi Lajnah Kebajikan Pas Malaysia bersama Lajnah Kebajikan Pas Selangor menziarahi Pakcik Jamal Mohamad mantan Pengacara RTM dan Speaker Mini Parlimen yang uzur.* * Alhamdulillah ingatan beliau masih kuat cuma keadaan yang uzur dan lemah. Doakan ... more »

ULAMA DUNIA : Dr. Yusuf Al Qardhawi : "Kalimah Allah Milik Umat Manusia !!"

atsixty at ZAKRI ALI - 2 days ago
Tuan Man Al-Pasiri [image: Tuan Man Al-Pasiri's photo.]

Gempar!!! 'Sultan Melaka' Ditahan Polis, Ini Butirannya.. Jom Terjah!!!

sahabat sedaka at SEDAKA Sejahtera™ - 2 days ago
Jasin: Lelaki yang mendakwa dirinya sebagai `Sultan Melaka’ Noor Jan Tuah, 56, ditahan polis ketika cuba menaiki feri untuk ke Pulau Besar, pagi tadi bagi membantu siasatan berhubung dakwaan menganjurkan beberapa majlis penganugerahan pingat, bintang dan darjah kebesaran yang tidak diiktiraf. Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Melaka Asisten Komisioner Raja Sharom Raja Abdullah berkata, tangkapan itu dibuat di Jeti Anjung Batu, Serkam, di sini, kira-kira jam 10.50 pagi tadi. Beliau berkata, penahanan dibuat mengikut Seksyen 4 (1) Akta Hasutan, selepas pihak polis Melaka menerima lapan la... more »

Kemana Perginya Hulu Balang Menghilang ?

atsixty at ZAKRI ALI - 2 days ago
Clifford Tan [image: BULETIN MELAKA: Sultan Melaka amat hampa dan murka kerana angkatan hulubalang gagal mempertahankannya daripada ditangkap polis walaupun para hulubalang semuanya lengkap berpakaian cantik-cantik. Dijangka hulubalang2 yg gagal menjalankan tugas akan dihukum gantung dgn tangkai kangkung.] *BULETIN MELAKA: Sultan Melaka amat hampa dan murka kerana angkatan hulubalang gagal mempertahankannya daripada ditangkap polis walaupun para hulubalang semuanya lengkap berpakaian cantik-cantik. * *Dijangka hulubalang2 yg gagal menjalankan tugas akan dihukum gantung dgn tangkai k... more »

Ada blogger pro-Umno boleh dikategori lucah – Kadir JAN 14, 2014 HARAKAHDAILY

atsixty at ZAKRI ALI - 2 days ago
*Lawan Corruptions * *[image: Ada blogger pro-Umno boleh dikategori lucah – Kadir JAN 14, 2014 HARAKAHDAILY KUALA LUMPUR: Ada blogger pro-Umno atau yang bekerja untuk Umno atau pemuka-pemuka Umno yang sangat peribadi (personal) dan keterlaluan serangan mereka. “Malah ada yang boleh dikategorikan sebagai lucah,” tulis Datuk A Kadir Jasin di dalam blognya. Menurut bekas Ketua Pengarang Kumpulan NST itu, ia mesti ada kebenaran kerana beberapa hari selepas itu, Khairy menyuarakan sentimen yang serupa dalam temu ramah dengan Berita Harian Ahad 12 Januari. Antara lain beliau berkata: “....... more »

TERKINI..ISU MACAI MELAYU UMNUU TUMBUK PEMIMPIN KICAP MACAI KINI TERSEBAR...

atsixty at ZAKRI ALI - 2 days ago
Guruyaya OK [image: TERKINI..ISU MACAI MELAYU UMNUU TUMBUK PEMIMPIN KICAP MACAI KINI TERSEBAR... Timbalan Menteri Pendidikan II merangkap Ahli Parlimen Hulu Selangor, P.Kamalanathan terlentang di hospital kerana ditumbuk oleh Setiausaha Pemuda UMNO Bahagian Hulu Selangor ketika beliau menghadiri sebuah program di Pusat Khidmat di Hulu Selangor hari ini. Menurut saksi, kejadian itu berlaku kira-kira pukul 2 petang ketika Ahli Parlimen Hulu Selangor itu tiba di Pusat Khidmat Parlimen beliau untuk berjumpa dengan sekumpulan anggota Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Hulu Selangor yang dip... more »

GAMBAR BAPA DAN ANAK2 YANG BEST...

Na'im Nikmat at Na'im Nikmat @blog - 2 days ago

Episod sama berulang lagi....??

atsixty at ZAKRI ALI - 2 days ago
Raja Mohd Shahrim [image: Akhirnya tembelang UMNO dan Zahid RajaLawak terdedah lagi.. berbulan2 lamanya rakyat dimomokkan konon ada penglibatan pemimpin PR dalam pencerobohan di Lahad Datu.... akhirnya.......episod sama berulang lagi....UMNO bawak mahkamah.. konon nak dawa Tian Chua babitkan UMNO dlm pencerobohan Lahad Datu.. Tian Chua.. cakap.. go on..!!! akhirnya UMNO senri yg tarik tuduhan.....settle diluar mahkamah.... KENAPA..???] *Akhirnya tembelang UMNO dan Zahid RajaLawak terdedah lagi.. berbulan2 lamanya rakyat dimomokkan konon ada penglibatan pemimpin PR dalam pencerobohan... more »

Ketua UMNO Bukit Gantang,suka jalan tidak berturap,senang tanam kangkung.

mantaro at SISI BUKIT - 2 days ago
Kampung Benggali,Taiping(Dun Changkat Jering) terdapat juga jalan tidak berturap..Kampung ini turut didiami Ketua UMNO Bahagian Bukit Gantang, Dato' Syed Husein. Jika musim hujan sesuai untuk tanam kangkung.Bagaimana Ketua UMNO Bukit Gantang hendak jaga penduduk kampung ,sedangkan kampung sendiri jalanpun tidak berturap?Kawasan ini kawasan Majlis Perbandaran TaipingMPT),tetapi dibiarkan.Mungkinkah ini hukuman untuk penduduk Tionghua(lokaliti pengundi Cina),yang mengundi PR pada PRU 13 lalu?

TERBAIK .... KANGKUNG REMIX FEAT NAJIB.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 2 days ago

Isu video Mustapa Ali selesai .. blogger pro UMNO pula yang terkangkang!

PBO™ at pen buruk online ™ - 2 days ago
*Alahai .. kangkung jadi kangkang. Bila UMNO setuju tarik balik saman fitnah video seks maka yang terkangkang adalah blogger pro UMNO. Buktinya UMNO tak marah pun kalau Mustapa Ali kata yang buat kerja jahat sebar fitnah video seks tu bukan UMNO tapi blogger pro UMNO.* Tapi macam mana selesai ni beb ..kalau korang masih ingat, ada pengakuan ya dari Mustapa Ali bahawa dia adalah pelaku isu video seks tu.. dah tak ingat hahahhaa ?? rujuk sini Jelas semua kerja jahat itu kerja blogger pro UMNO. macam papagomo je .. mana dia pergi daaa . Umno menarik balik samannya ke atas Setiausaha...more »

TURUN hukumnya BUGHAH.. Tetapi Kangkung hukumnya MUGHAH....

atsixty at ZAKRI ALI - 2 days ago
Lawan Corruptions - Sumber - Zunar [image: Photo: TURUN hukumnya BUGHAH.. Tetapi Kangkung hukumnya MUGHAH.... # kung kung kung... Sumber - Zunar]

Rasional Lah Sikit....kata KJ

atsixty at ZAKRI ALI - 2 days ago
Zulhaidah Suboh [image: Photo: Ros, kasih sayang cinta abe Jib pada mu seperti harga minyak tak pernah turun, sentiasa naik. Bukan juga seperti harga kangkung yang turun kerana kangkung boleh ku dapatkan percuma di pinggir parit longkang. Ini contoh saja. Kalau bagi perumpamaan biar rasional sikit. Agi Melarat Agi Mengangkung"] *Ros, kasih sayang cinta abe Jib pada mu seperti harga minyak tak pernah turun, sentiasa naik. Bukan juga seperti harga kangkung yang turun kerana kangkung boleh ku dapatkan percuma di pinggir parit longkang. Ini contoh saja. Kalau bagi perumpamaan b... more »

Artikel Memalukan Rosmah Ini Di Padamkan Dari Portal Sinar Harian Posted by Addin Deen

atsixty at ZAKRI ALI - 2 days ago
*Kenapa agaknya tiba-tiba Sinar Harian memadamkan laporannya tentang kejayaan anak Rosmah Mansor, Riza Aziz mencipta nama menerusi kejayaan filem terbitannya, The Wolf Of Wall Street?* *Adakah ada pihak yang telah menghubungi Ketua Pengarang Sinar Harian meminta pihak mereka memadamkan artikel berkenaan?* *Selain dari melaporkan tentang produser filem Hollywood kelahiran Malaysia, Riza Aziz membuktikan kebolehan anak tempatan apabila filem terbitannya, The Wolf Of Wall Street, berjaya menggondol anugerah Pelakon Lelaki Terbaik menerusi lakonan mantap Leonardo DiCaprio.* *Sinar j... more »

Adik Najib berpesan kepada Najib ke ni?

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 2 days ago
Ketika abangnya menjadi sasaran kecaman rakyat Malaysia, warga internet khususnya rentetan dari ucapannya yang meminta rakyat Malaysia berterima kasih kepada Kerajaan BN kerana harga kangkung turun.. Video ucapan Najib itu sila lihat di SINI.. Muncul adik Najib Datuk Seri Nazir Razak dengan satu artikel panjang lebar sebagai memperingati kembalinya ayahnda beliau, Allahyarham Tun Abdul Razak Hussein kerahmatullah 36 tahun yang lalu.. Nazir dalam artikelnya menyeru supaya sikap jimat cermat bapanya diteladani kerana dalam masa yang sama beliau menegaskan betapa tegas dan berhemahny... more »

3 RAKAMAN GAMBAR "SULTAN MELAKA" KETIKA KENA CEKUP DENGAN POLIS.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 2 days ago
*Jasin: Lelaki yang mendakwa dirinya sebagai `Sultan Melaka’ Noor Jan Tuah, 56, ditahan polis ketika cuba menaiki feri untuk ke Pulau Besar, pagi tadi bagi membantu siasatan berhubung dakwaan menganjurkan beberapa majlis penganugerahan pingat, bintang dan darjah kebesaran yang tidak diiktiraf.* *Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Melaka Asisten Komisioner Raja Sharom Raja Abdullah berkata, tangkapan itu dibuat di Jeti Anjung Batu, Serkam, di sini, kira-kira jam 10.50 pagi tadi.Beliau berkata, penahanan dibuat mengikut Seksyen 4 (1) Akta Hasutan, selepas pihak polis Melaka ... more »
Sumber:
My Dashboard.

vmct7.

7tcmv.

Tiada ulasan: