Jumaat, 14 Februari 2014

3450. My Html Note.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com    

Gambar Yang Boleh Buat Anda Rasa Nak Menangis. Foto dari Sudan. 

Foto karya Kevin Carter pada 1993 ini memperlihatkan bagaimana seorang kanak-kanak kelaparan sedang diekori seekor burung nazar (burung pemakan bangkai) di sebelah selatan Sudan. 

Foto ini membuat dirinya menjadi perhatian dunia menyebabkan beliau mendapat kritikan. 

Carter mengatakan kanak-kanak itu berada behampiran pusat makanan, setelah dia mengusir burung nasar itu. 

Tapi sikapnya dipersoalkan ramai orang lantaran kenapa dia tidak membawa sendiri kanak-kanak itu ke tempat pusat makanan. 

Tiga bulan selepas memenangi Anugerah Pulitzer atas fotonya itu, Carter telah membunuh diri. 

Jurugambar dari Afrika Selatan itu dikhabarkan mengalami kemurungan selepas menghadapi kematian teman terdekatnya, Ken Oosterbroek. 


Sumber: http://dairishare.blogspot.com/2014/02/gambar-yang-boleh-buat-anda-rasa-nak.html

Janji tak ditepati.. Inilah yang dikatakan habis madu sepah dibuang

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 6 minutes ago
Apabila kita menulis, bercakap, berdiskusi dan menyelidik mengenai perjuangan orang Melayu, maka kita akan mendapati beratus-ratus pemuda Melayu yang telah bekerja sebagai Polis Khas – special constable (SC) -, menjaga segenap tempat dari serangan pengganas komunis. Di antaranya, ladang getah dan lombong bijih. Mereka itu dibawah pimpinan pegawai-pegawai bangsa Yahudi yang bergelar Tuan Palestin. Ramai anggota polis khas yang telah terkorban. Mereka yang telah berhenti dari perkhidmatan, tidak mendapat apa-apa habuan atau hadiah kerana pengorbanan mereka. Tetapi sebaik-baik sahaj... more »

DI KESAN AKAUN FACEBOOK PALSU TGHA SEDANG GIAT MENYEBAR FITNAH.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 7 minutes ago
*Omak Kau mendapat kiriman gambar satu akaun FB palsu dengan menggunakan nama Dato' Seri Presiden PAS TGHA sedang giat dengan ligatnya menyebarkan berita-berita fitnah dengan niat mau menjatuhkan reputasi dan integriti beliau.Mohon warga siber agar idak terpengaruh dengan dakyah dan taktik jahat lagi jijik ini.*

UMNO tak berani letak calon DUN Kajang .. Ini buktinya!

PBO™ at pen buruk online ™ - 13 minutes ago
Biarlah pun kalau Kajang itu kerusi tradisi MCA sekalipun. Bukankah pemimpin-pemimpin UMNO yang tersangat bencikan Anwar Ibrahim? Bukankah ini saat terbaik untuk memalukan Anwar Ibrahim secara jantan? UMNO akan berbangga jika calonnya menang mengalahkan ketua pembangkang di DUN Kajang. Akan terpahat dalam sejarah UMNO untuk dikenang-kenang sepajang hayat. Agaknya mata Mahathir akan terpejam rapat kot tanda kepuasan maksima. www.penburukonline.blogspot.com Tapi itu sekadar fantasi syahwat yang tak mungkin berlaku, UMNO lebih awal tercirit dari kebiasaan. Mereka tidak berani berlawan s... more »

DUNIACACAMARBA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 25 minutes ago
DUNIACACAMARBA ------------------------------ - Bunuh, Cincang Isteri yang Dipercayai Curang - Polis Serbu Restoran Saji Daging Manusia - Putrajaya Dakwa Media Lebih Bebas, Tetapi BFM Dilarang Siar Temu Bual Anwar Bunuh, Cincang Isteri yang Dipercayai Curang Posted: 12 Feb 2014 07:44 PM PST Sekadar hiasan. [HM] Kaherah: Seorang lelaki Mesir berusia 20 tahun membunuh isterinya dan mengerat mayat mangsa. Dia melakukan kekejaman itu selepas diberitahu anak lelakinya yang berusia dua tahun bahawa wanita terbabit membawa lelaki masuk ke rumah mereka ketika dia ti... more »

"Ketaksuban yang melampau...... Subhanallah !!

atsixty at ZAKRI ALI - 27 minutes ago
AKforty Seven [image: Photo: "Ketaksuban yang melampau,najib ambik wuduk pun di katakan jin islam melihatnya dan air wuduk bertukar secara tiba2 menjadi putih..adakah najib ni 'Wali' Allah?". (Yang aku nampak ramai pihak media sedang mengambil gambar najib semasa sedang mengambil wuduk ada lah)] *"Ketaksuban yang melampau,najib ambik wuduk pun di katakan jin islam melihatnya dan air wuduk bertukar secara tiba2 menjadi putih..adakah najib ni 'Wali' Allah?". (Yang aku nampak ramai pihak media sedang mengambil gambar najib semasa sedang mengambil wuduk ada lah)*

KERANA GAMBAR SUPERIMPOSE INI MB TERENGGANU TAMPIL MEMBERIKAN PENJELASAN SEBENAR.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 39 minutes ago
*KUALA TERENGGANU - Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Said semalam, kecewa apabila kemudahan teknologi maklumat disalah gunakan pihak dan individu tertentu bertujuan untuk membuat fitnah dan mengaibkan orang lain. Beliau melahirkan kekecewaan itu apabila sekali lagi menjadi mangsa fitnah trend super impose bersama seorang pelakon wanita, dramatis dan pengacara terkenal tanah air, Neelofa Mohd Nor yang menggunakan identiti beliau sebagai pemilik di Facebook. Ahmad ketika ditanya pemberita berhubung perkara tersebut, menafikan akaun itu adalah miliknya, dan i... more »

Gambar Yang Boleh Buat Anda Rasa Nak Menangis

Nas Rul at dairishare - 56 minutes ago
Foto karya Kevin Carter pada 1993 ini memperlihatkan bagaimana seorang kanak-kanak kelaparan sedang diekori seekor burung nazar (burung pemakan bangkai) di sebelah selatan Sudan. Foto ini membuat dirinya menjadi perhatian dunia menyebabkan beliau mendapat kritikan. Carter mengatakan kanak-kanak itu berada behampiran pusat makanan, setelah dia mengusir burung nasar itu. Tapi sikapnya dipersoalkan ramai orang lantaran kenapa dia tidak membawa sendiri kanak-kanak itu ke tempat pusat makanan. Tiga bulan selepas memenangi Anugerah Pulitzer atas fotonya itu, Carter telah membunuh diri... more »

PANAS - Taib Mahmud Hina Umno.. Pemimpin Umno Terkedu Dan Diam Seribu Bahasa

atsixty at ZAKRI ALI - 57 minutes ago
*PETALING JAYA: Wartawan veteran, Datuk Kadir Jasin (gambar) hairan kenapa tuduhan Ketua Menteri Sarawak, Tan Sri Taib Mahmud bahawa Umno adalah parti rasis tidak dijawab oleh para pemimpin Umno.Dalam posting terbarunya dalam blognya The Scribe, Kadir menulis apa yang dilaporkan mengenai kenyataan Abdul Taib Mahmud berkenaan Umno, maka ia adalah satu tamparan dan penghinaan yang sangat dahsyat dan tidak patut.Katanya, media atas talian memetik Abdul Taib sebagai memberi amaran kepada pengganti beliau agar “memastikan politik rasis Umno tidak m... more »

Ketua Menteri Melaka beli no plat MCM11, RM20,900?

ReJaM© at MiLo SuaM - 1 hour ago
SEKEPING gambar hasil bidaan nombor pendaftaran kenderaan yang dikatakan dikeluarkan oleh Jabatan Pengangkutan Jalan, JPJ Melaka kepada Ketua Menteri Melaka, Datuk Idris Haron tersebar di internet terutama di laman sosial Facebook dan twitter.Resit menunjukkan Idris dikatakan telah membayar RM20,900 kepada JPJ untuk membeli nombor pendaftaran MCM11 untuk kegunaannya.Warga internet mempersoalkan

MB Khalid Ibrahim Mengejutkan Bank Islam..

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
*Bank Islam Malaysia yang sebelum ini beria-ia membawa Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim ke mahkamah kerana hutang USD18 juta (RM66.67 juta) kini bersedia untuk menyelesaikan perkara ini dengan amaun lebih rendah. * *The Malaysian Insider difahamkan, Mahkamah Persekutuan mengadakan pendengaran sampingan di antara kedua-dua pihak semalam selepas diberitahu tentang rundingan penyelesaian yang sedang berjalan.* *Kemungkinan penyelesaian itu mengejutkan ramai pihak termasuk pemimpin tertinggi PKR dan peguam Abdul Khalid. Salah seorang pe... more »

DEY KUTY TAMAK KUASA

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
Raunas Dhom [image: DEY KUTY TAMAK KUASA Madey Mamak Mudah Lupa lagi bila dia ingatkan PKR supaya jangan tamak kuasa. Habis yang dia usik rumahtangga orang apasal.....ada baiknya dia pulihkan Umno yang dia tubuhkan dan dia rosakkan tu dulu. Dia ni dah lama bersara tapi belum berhenti berpolitik demi memelihara kesinambungan kuasa yang mesti mengikut percaturan yang dia mahukan melalui proksi2nya. Agaknya bila la Si Tua Kutuk ni akan tutup mulut tentang politik? Umur sepertinya dah dikategorikan sebagai Umur Subsidi. Usianya usia dihalau rumah dan dipanggil kubur. Tun Kuty ni ni pun... more »

Billionaire Yang Patut Dicontohi

canang at Cananglahnie - 2 hours ago
Berikut adalah catatan yang menarik mengenai Sulaiman al-Rajhi, pemilik al-Rajhi Bank iaitu bank Islam paling besar di dunia. Anggaran harta beliau yang dimiliki oleh Forbes adalah USD 7.7 bilion. Namun kini beliau hanya tinggal sehelai sepinggang. Hartanya telah pun diberikan kepada anak-anaknya dan juga projek-projek wakaf. Ini adalah contoh orang kaya yang beriman yang dapat kita jadikan teladan selain dari kisah Ahmad Dawjee Dadhaboy yang mewakafkan tanahnya di ‘Golden Triangle’ Kuala Lumpur. *Bagaimana Sulaiman al-Rajhi Bermula?* 1. Bermula dengan bisnes money exchange d... more »

Sepatutnya TS Khalid lakukan perkara ini sebelum beliau diserang...

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 2 hours ago
Tentu ramai yang tak menyedari kenapa agaknya isu penamatan kontrak Azmin Ali dan 22 Kakitangan PKNS tiba-tiba terpadam bila TS Khalid menyatakan akan hasratnya untuk membawa masuk SPRM untuk menyiasat perkara itu. Agak pelik bunyinya itu kerana apa kena mengena SPRM dengan isu penamatan kontrak itu, tak masuk akal langsung tindakan yang hendak dilakukan oleh TS Khalid itu. Sejak dari PKR/PR mengambil alih pemerintahan Kerajaan Negeri Selangor, kira-kira RM40 Juta telah digunakan bagi membiayai Kelab Bolasepak PKNS. Dimana pada tahun awal pengambil alihan pemerintahan pada tahun 2... more »

Koleksi Gambar Lawak - 370

Nas Rul at dairishare - 2 hours ago
koleksi gambar lawak

Noh Omar Semakin Hari Semakin Mengelabah ??

atsixty at ZAKRI ALI - 2 hours ago
Dima Ahmy [image: Photo: si noh udang ngaku pulak bukan pakar dalam hukum islam dan perlembagaan. suruh khalid patuhi keputusan fucktua... kenyataan dibuat dlm sesi debat setelah mencabar khalid samad berdebat isu kalimah Allah tp ngaku tidak pakar... kui kui kui... baik debat isu udang sebalik mee apa makna dia...lagi baik... aku mmg tak tau nak debat isu kalimah...tp kalau isu kak mah...anytime !!!] *si noh udang ngaku pulak bukan pakar dalam hukum islam dan perlembagaan. suruh khalid patuhi keputusan fucktua... kenyataan dibuat dlm sesi debat setelah mencabar khalid sama... more »

RAKAMAN BUKU YANG MENGUNDANG KONTROVERSI INI SEDANG BERLEGAR DI ALAM MAYA.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 2 hours ago
*Adakah ini salah satu buku yang diajar kepada anak-anak kita di sekolah? .. Itulah persoalan yang berlegar-legar diminda Omak Kau.Cukup terkejut apabila diberikan rakaman gambar mengenai sebuah buku yang dikatakan salah satu bahan utama untuk mata pelajaran seks di ajar di sekolah .. Sama ada ianya benar atau tidak perlunya pihak berwajip tampil untuk memberikan penjelasan kerana pada Omak kau ini tidak sesuai untuk diajar kepada murid sekolah.Atau mungkin inikah yang dikatakan sistem pelajaran dinegara kita antara yang terbaik didunia?*

Bunyi Pelik Dari Langit,Dan Peringatan Dari AlQuran

ijoks2009 at Kami SokongTokguru - 3 hours ago
Asalamualaikum dan salam bloger, Selepas subuh pagi tadi kebetulan saya mengambil terjemahan alquran dan secara kebetulan membaca surah Al-anbia'. (Surah yang ke 21 dalam juzuk ke 17,mengandungi 112 ayat)Perhatikan angka-angka itu ---------- 1. Telah hampir datangnya kepada manusia hari perhitungan amalnya(hari kiamat),sedang mereka dalam keadaan kelalaian,tidak hiraukan persediaan baginya 2.Tidak datang kepada mereka itu sebarang peringatan yang diturunkan dari Tuhan merekalepas satu-satu melainkan *mereka memasang telinga mendengarnya*sambil mereka mempermain-mainkannya ----------... more »

[TERKINI] Kanak-Kanak 12 Tahun Maut Dilibas Bola Golf | KEJADIAN DI KENINGAU, SABAH

Que Achmad at Que Achmad menulis... - 3 hours ago
*[TERKINI] Kanak-Kanak 12 Tahun Maut Dilibas Bola Golf | KEJADIAN DI KENINGAU, SABAH | *Seorang kanak-kanak perempuan berusia 12 tahun bertarung nyawa hampir 16 jam sebelum disahkan meninggal dunia selepas dipercayai terkena bola golf di *Kelab Golf Keningau.* [image: Budak-Perempuan-12-Tahun-Maut-Terkena-Bola-Golf-Di-Tengkuk] Dalam kejadian jam 2.40 petang, Sabtu lalu, mangsa dikenali sebagai *Alminda Jalimin* bekerja sambilan sebagai kedi dikejarkan ke Hospital Keningau, namun dirawat sebagai sebagai pesakit luar sebelum disahkan meninggal dunia di rumahnya di Taman MDK Keningau p... more »

Jumpa bungkusan misteri: Pesawat dari Singapura buat pendaratan cemas di KLIA

ReJaM© at MiLo SuaM - 3 hours ago
SEBUAH pesawat tambang murah dari Singapura yang membawa 145 penumpang menuju ke Chennai terpaksa buat pendaratan cemas‎ di KLIA pagi Khamis selepas anak kapal menemui sebuah bungkusan di dalam tandas pesawat.Bagaimanapun, selepas diperiksa, pihak bomba dan penyelamat mendapati bungkusan yang ditemui dalam pesawat IndiGo itu mengandungi 3 jongkong emas dengan berat kurang 1kg.‎Pendaratan cemas

Sumber: DasHBoarD. 
HTML NOTE FOR SHARE: 

<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">

HTML (FULL) 

<div style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Helvetica Neue Light', HelveticaNeue-Light, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 19px; margin: 0px; outline: none; padding: 0px;">
<h2 class="MsoNormal" dir="RTL" style="border-bottom-color: transparent; border-bottom-style: solid; border-bottom-width: 1px; direction: rtl; font-family: Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif; font-size: 18px; font-weight: bolder; line-height: normal; margin: 0in 27pt 0in 0in; padding: 0px; position: relative; text-align: right; unicode-bidi: embed;">
<b><span lang="AR" style="font-family: 'Times New Roman', serif; font-size: 12pt;">بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ&nbsp;&nbsp;,&nbsp;الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,&nbsp;&nbsp;مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ&nbsp;&nbsp;, صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.</span></b></h2>
</div>
<br style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Helvetica Neue Light', HelveticaNeue-Light, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 19px;" />
<b style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Helvetica Neue Light', HelveticaNeue-Light, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 19px;"><span style="color: black; font-family: 'Times New Roman', serif; font-size: 12pt;">Assalamualaikum w.b.t/</span></b><b style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Helvetica Neue Light', HelveticaNeue-Light, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 19px;"><span lang="AR" style="font-family: 'Times New Roman', serif; font-size: 12pt;">ا</span></b><b style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Helvetica Neue Light', HelveticaNeue-Light, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 19px;"><span style="color: black; font-family: 'Times New Roman', serif; font-size: 12pt;">لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه</span></b><br />
<div class="MsoNormal" style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Helvetica Neue Light', HelveticaNeue-Light, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 19px; margin: 0px; outline: none; padding: 0px;">
<b><span style="color: black; font-family: 'Times New Roman', serif; font-size: 12pt;"></span></b></div>
<span style="background-color: #fafafa; color: #333333; font-family: 'Helvetica Neue Light', HelveticaNeue-Light, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 19px;">Meja&nbsp;</span><b style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Helvetica Neue Light', HelveticaNeue-Light, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 19px;"><a href="http://www.peceq.blogspot.com/" style="-webkit-transition: color 0.3s; color: blue; display: inline; outline: none; text-decoration: none;">www.peceq.blogspot.com</a><span style="color: blue;">&nbsp;</span></b><span style="background-color: white; color: #333333; font-family: Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18.200000762939453px;">&nbsp;</span><span style="background-color: white; color: #333333; font-family: Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18px;">&nbsp;</span><span style="background-color: white; color: #333333; font-family: Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 18px;">&nbsp;</span><br />
<br />
<b>Sumber:&nbsp;</b><br />
<br />
<b>Sumber: DasHBoarD.&nbsp;</b><br />
<b>HTML NOTE FOR SHARE:&nbsp;</b><br />
<br />
<span style="color: #cccccc; font-family: Arial, sans-serif;">&lt;div style="text-align: center;"&gt;</span><br />
<div class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt;">
<span style="color: #cccccc;"><span style="font-family: Arial, sans-serif;">&lt;b&gt;s3v3n&lt;/b&gt;&lt;/div&gt;</span><span style="font-family: Arial, sans-serif;"><o:p></o:p></span></span></div>
<div class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt;">
<span style="color: #cccccc;"><span style="font-family: Arial, sans-serif;">&lt;div style="text-align: center;"&gt;</span><span style="font-family: Arial, sans-serif;"><o:p></o:p></span></span></div>
<div class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt;">
<span style="color: #cccccc;"><span style="font-family: Arial, sans-serif;">&lt;embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"&gt;&lt;/embed&gt;&lt;br /&gt;&lt;/div&gt;</span><span style="font-family: Arial, sans-serif;"><o:p></o:p></span></span></div>
<div class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt;">
<span style="color: #cccccc;"><span style="font-family: Arial, sans-serif;">&lt;div style="text-align: center;"&gt;</span><span style="font-family: Arial, sans-serif;"><o:p></o:p></span></span></div>
<div class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt;">
<span style="color: #cccccc;"><span style="background-color: white; font-family: Arial, sans-serif;">&lt;b&gt;s3v3n&lt;/b&gt;&lt;/div&gt;</span><span style="font-family: Arial, sans-serif;"><o:p></o:p></span></span></div>
<div class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt;">
<br /></div>
<div class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt;">
<span style="color: #cccccc;"><span style="background-color: white; font-family: Arial, sans-serif;">&lt;div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;"&gt;</span><span style="font-family: Arial, sans-serif;"><o:p></o:p></span></span></div>
<div class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt;">
<span style="color: #cccccc;"><span style="background-color: white; font-family: Arial, sans-serif;">&lt;iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;amp;timezone=PST&amp;amp;color=black&amp;amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"&gt;&lt;/iframe&gt;&lt;/div&gt;&nbsp;</span><span style="font-family: Arial, sans-serif;"><o:p></o:p></span></span></div>
<div class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt;">
<br /></div>
<div class="MsoNormal" style="background-color: white; line-height: 13.5pt; margin-bottom: 0in;">
<span style="font-family: Arial, sans-serif;"><span style="color: #cccccc;">&lt;div style="text-align: center;"&gt;<br />&lt;embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"&gt;&lt;/embed&gt;&lt;br /&gt;<br />&lt;div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;"&gt;</span><span style="color: #333333;"><o:p></o:p></span></span></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
s3v3n

s3v3n

Tiada ulasan: