Selasa, 11 Mac 2014

3687. MH370 - TERKINI. Lagi berita tentang Balai Pelepasan KLIA Sabtu 8 Mac 2013 dan segala bagai yang berkaitan.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com 
Bila semua bersatu.   
Sama-samalah Kita Berusaha, Semoga Berjaya Menemui Pesawat MH 370 


Sama-samalah kita berusaha dan membantu usaha mencari pesawat MH 370. Usaha, doa dan tawakal, insyaallah mendapat pertolongan Allah. Saya anggap temubual ini adalah yang terbaik setakat ini yang tersiar di TV kita. Temubual dengan seorang insan yang suka merendah diri ini walaupun beliau seorang yang hebat dan berjawatan tinggi. Yer, beliau seorang juruterbang atau pilot kapalterbang yang senior dan berpengalaman luas. Tahniah dan syabas diucapkan.

Yang menariknya, komen beliau sangat menyentuh jiwa setiap umat Islam yang menghayati komen beliau. Kita manusia dicipta oleh Allah yang Maha Berkuasa atas segalanya. Tiada kuasa yang hebat yang boleh menandingi kuasa Allah Taala. Alat dan teknologi yang moden dan super canggih sekarang, belum tentu mendapat jawapan selagi Allah belum memberikan kita pedoman dan petunjuk.


Tentera Malaysia Dakwa Berjaya Kesan MH370 di Selat Melaka
[TMI] Dalam perkembangan yang memeranjatkan, tentera Malaysia mendedahkan mereka mengesan pesawat MH370 milik Malaysian Airlines yang hilang menerusi radar ketika pesawat yang masih hilang itu merentasi Selat Melaka, jauh dari di mana ia melakukan komunikasi terakhir dengan menara kawalan trafik awam di teluk Thailand.

Sumber tentera mengesahkan kepada Reuters Boeing 777-200ER dengan 239 penumpang bertukar laluan dan menuju ke sebelah lain semenanjung Malaysia.

“Ia mengubah laluan selepas Kota Baru dan mengambil altitud lebih rendah. Ia terbang ke Selat Melaka,” kata pegawai tentera, yang diberi taklimat mengenai siasatan itu, kepada Reuters.

Selat Melaka, salah satu laluan perkapalan yang paling sibuk di dunia, berada di pantai barat Malaysia.

Syarikat penerbangan itu berkata, pada Sabtu lalu, pesawat yang membawa 227 penumpang dan 12 anak kapal terputus hubungan selepas Kota Baru, bandar di pantai timur Malaysia.

Akhbar Berita Harian yang pertama melaporkan perkembangan itu, memetik Panglima Tentera Udara, Jeneral Tan Sri Rodzali Daud, sebagai berkata mereka menjejak isyarat itu ke Pulau Perak, pantai barat negara.

“Kali terakhir pesawat itu boleh dikesan oleh menara kawalan ialah berhampiran Pulau Perak, iaitu di Selat Melaka pada 2.40 pagi.

“Selepas itu, isyarat daripada pesawat itu hilang,” katanya.

Secara kebetulan, kenyataan pertama Malaysian Airlines mengenai kehilangan pesawat itu pada Sabtu menyatakan menara kawalan terputus hubungan dengan pesawat berkenaan pada 2.40 pagi tetapi ia kemudian dibetulkan kepada 1.30 pagi.

Ia juga dilaporkan bahawa unit kawalan dan pengawasan udara Singapura turut mendapati ada isyarat MH370 “berpatah balik sebelum ia dilaporkan berada pada ketinggian 1,000 daripada altitud asal di 10,000 meter”.

Ramai yang melaporkan pesawat itu, Boeing 777-200ER hilang kira-kira jam 1.30 pagi ketika terbang di atas Laut China Selatan di antara pantai timur Malaysia dan selatan pantai Vietnam.

Pesawat itu dilaporkan hilang daripada radar dan lokasi terakhir yang diketahui ialah 065515 Utara (longitude) dan 1033443 Timur (latitude).

Keadaan itu disokong dengan laporan polis yang dibuat beberapa penduduk di pantai timur yang mendakwa mereka terlihat cahaya besar dan kapal terbang terbang terbang rendah 1,000 meter dari aras laut di Kota Baru, Kelantan.

Bagaimanapun, pihak berkuasa mencari dan menyelamat (SAR) gagal menemui petanda pesawat itu berada di dalam air di Laut China Selatan.

Indikasi yang menunjukkan MH370 mungkin berpatah balik mendorong operasi SAR diperluas ke Selat Melaka dan Laut Andaman.

Operasi mencari pesawat hilang itu membabitkan pasukan tentera dan pihak berkuasa dari Australia, China, Thailand, Indonesia, Singapura, Vietnam, Filipina dan Amerika Syarikat selain Malaysia.

Hari ini adalah hari keempat operasi SAR dijalankan. – 11 Mac, 2014.


Sumber: http://duniacacamarba.blogspot.com/2014/03/tentera-malaysia-dakwa-berjaya-kesan.html
Menteri Auw-Auw pertahan sikap cuai dan cincai Jabatan Imigresyen negara. 
Sistem Database Interpol mampu mengesan dokumen perjalanan yang hilang, dan ianya  senantiasa tersedia untuk digunakan. Ianya hanya mengambil masa 2/10 saat untuk mengesan. 

Namun menurut Interpol, kerana sikap cuai dan ‘cincai’, 4 daripada 10 penumpang udara lazimnya tidak melalui pemeriksaan database tersebut. 

Kenyataan Interpol itu jelas ada kebenarannya apabila Menteri Auw-Auw kita sendiri mempertahankan kegagalan pemeriksaan pasport penumpang melalui database Interpol, yang melepaskan dua pemegang pasport palsu menaiki pesawat MH370 yang hilang itu.

Bila ditanya kenapa pegawai imigresen negara tidak menggunakan sistem tersebut, dia  menempelak: "Tahukah kamu berapa banyak pasport dilaporkan hilang kepada Interpol? Saya dimaklumkan 40 juta".SUMBER 

Hoi mangkuk! Selama ini apa yang ko buat? Tidor ke apa?? Perniagaan jual beli pasport hilang dan palsu ni memang sangat menguntungkan. 

Sindikit ini sudah sekian lama berleluasa melibatkan aktiviti jenayah melibatkan penyeludupan manusia untuk pelacuran, dadah antara bangsa dan tentu sekali imigrasi secara haram. 

Dua passport curi yang dipercayai telah digunakan untuk menaiki penerbangan MH370 itu sepatutnya dapat dielakan sekiranya pihak keselamatan dan Jabatan Imigresen tidak cuai dan bersikap ‘cincai’ dalam menjalankan tugas mereka. 

Dua passport curi yang digunakan untuk menaiki penerbangan MH370 Sabtu lalu itu telah dilaporkan hilang di Thailand pada 2012 dan 2013. 


Berbillion Beli Kapalselam, Tiba-tiba Tak Diguna Untuk Mencari & Menyelamat!
M H370: Tiada kapal selam diguna untuk operasi mencari 
PETALING JAYA: Tiada kapal selam digunakan dalam operasi mencari dan mengesan pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH370 yang hilang, kata Panglima Tentera Laut Laksamana Tan Sri Abdul Aziz Jaafar. 

Katanya, ini kerana kapal selam tidak sesuai melakukan tugas itu kerana ia hanya dilengkapi sistem sonar pengesan yang terhad dan tidak berupaya mengesan objek statik di dasar laut.

"Sonar yang dipasang pada kapal selam tidak mampu mengesan atau menjejak apa-apa objek yang berada di paras laut, ia hanya mampu mengesan objek yang bergerak atau yang mengeluarkan bunyi," katanya dalam sidang media selepas melawat Pusat Kawalan Trafik Udara, Jabatan Penerbangan Awam di Subang di sini hari ini.

Turut melawat pusat itu ialah Pemangku Menteri Pengangkutan Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein, yang juga Menteri Pertahanan.

Abdul Aziz berkata, bagi mengesan objek di dasar laut ia selalunya dilakukan kapal yang dilengkapi sistem sonar lebih berkeupayaan tinggi dalam mengesan objek di paras laut seperti kapal selam penyelamat, kapal hidrografi dan kapal pengesan periuk api.

Katanya, kapal yang mempunyai kelengkapan itu telah dikerahkan ke kawasan operasi termasuk kapal MV Mega Bakti, KD Perantau dan KD Mahameru milik Tentera Laut Diraja Malaysia selain MV Swift Rescue milik Tentera Laut Singapura.

"Jadi saya harap selepas ini tidak ada lagi tohmahan ataupun pertanyaan mengenai kenapa kapal selam tidak digunakan dalam operasi mencari MH370 ini," katanya.

Pada Sabtu lepas, penerbangan Malaysia Airlines (MAS) MH370 dari Kuala Lumpur ke Beijing membawa 227 penumpang termasuk dua bayi dan 12 anak kapal hilang dari imbasan radar pada 1.30 pagi, kira-kira sejam setelah berlepas dari Lapangan Terbang Antarabangsa KL (KLIA) di Sepang.

Pesawat itu membawa penumpang terdiri daripada warga 14 negara dengan lebih separuh merupakan warga China dan 38 rakyat Malaysia. - Bernama

ULASAN GB

Berbillion wang rakyat dibelanjakan untuk membeli kapalselam dan beratus juta komisyen dibayar kepada Perimekar Sdn Bhd, yang dimiliki Abdul Razak Baginda, seorang teman karib Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, tiba-tiba dinyatakan kapalselam yang dibeli tidak digunakan dalam operasi mencari MH370 kerana alasannya ia tidak sesuai melakukan tugas itu dan hanya dilengkapi sistem sonar pengesan yang terhad serta tidak berupaya mengesan objek statik di dasar laut!

Sedangkan berita AFP bertarikh 3 September 2009 menyatakan dengan jelas: 
GB ulangkan petikan perenggan itu: "Naval officials said the submarine would be based in Sabah state, on Borneo island, where it will undergo fine-tuning before it is deployed in search and rescue and military exercises."

Terjemahan : pegawai tentera laut menyatakan bahawa kapal selam akan berpangkalan di Sabah, di pulau Borneo, di mana ia akan menjalani penambah-baikan sebelum ia d lancarkan dalam latihan 'mencari dan menyelamat' dan latihan tentera.

Setelah 5 tahun, kapal selam itu belum bertambah-baik?

Memang "haramjadah" punya alasan semata-mata untuk menutup skandal scorpene yang telah menyebabkan kematian Altantuya dan pembunuhnya masih terlepas! 
Biodata Sebahagian Penumpang MH370. 
TEORI KONSPIRASI MH370.? ADA BILIONAIR, ADA PAKAR IT, ADA PAKAR KIMIA, ADA PAKAR KOMUNIKASI. 
"sesungguhnya kami milik Allah dan kepadanya kami akan kembali(di hari khiamat)"
Terdapat beberapa perkara berbangkit dalam kehilangan peswat MAS MH370.FBI tidak tolak  aspek keganasan dalam kehilangan pesawat MH370.(Berita lain)

"Kami sedang melihat empat kemungkinan: rampasan, sabotaj, masalah psikologi para penumpang dan anak kapal dan masalah peribadi di kalangan penumpang dan anak kapal, "kata KPN Tan Sri Khalid. 
Antara aspek yang  boleh dibincangkan terdapat:
1) Dua pasport hilang adalah individu Berprofile Tinggi dalam Bidang Ketenteraan.

2) Empat orang  China yang mempunyai kepakaran dalam bidang kimia dan  biologi expert di dalam pesawat.

3) 27 anak Malaysia yg berada di dalam pesawat adalah dari Syarikat Motorola yang expert dalam it and communication. 

4) Boeing 777 sebelum bertolak ke Beijing didakwa baru kembali dari Pakistan. 

5) Pasport 2 org yg hilang tidak di report pada interpol. 

6) Semua negara besar telah menghulurkan bantuan kecuali Russia. 

7) Boeing 777 boleh terbang lebih dari 11 jam dan boleh sampai di negara lain kerana perjalanan 777 adalah pada waktu malam yg tidak dpt dijangkau... 


9) Mh 370 telah pun dihijack kerana laut sedalam 3km jika crash signal dca masih dapat dikesan. 

10) 4 bilionair China berada di dalam flight tersebut. 

MH370 : Ketua Polis atau Ketua Pengarah DCA yang sebar spekulasi ni Hishamuddin? 

(Gambar kat atas tu KD Pahang dilihat dari KD Terengganu yang sedang mencari dan menyelamat ) 
Tiga hari yang lalu ketika operasi mencari dan menyelamat digerakkan, Sepupu Najib yang dilantik sebagai Pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Hishammuddin Hussein telah mengingatkan rakyat Malaysia agar jangan sebar spekulasi mengenai kehilangan MH370.

Beliau juga mengingatkan agar rakyat Malaysia tidak mudah percaya dan menerima bulat-bulat oleh media-media luar negara sebelum ianya disahkan oleh Kerajaan Malaysia.

Setelah berpuluh jam gerakkan mencari dijalankan, aku yakin bukan sahaja aku yang dah pening malah kebanyakkan rakyat Malaysia juga sama pening dengan kenyataan-kenyataan pihak berkuasa dalam negara Malaysia sendiri..

Dalam hal ini isu lima penumpang..  Polis kata mereka memasuki Kapal terbang.. tapi pihak MAS pula menafikannya...
Malaysia Airlines (MAS) hari ini menafikan laporan bahawa lima penumpang telah mendaftar masuk namun tidak menaiki pesawat penerbangannya ke Beijing yang hilang Sabtu lepas.
MAS dalam kenyataan menjelaskan terdapat empat penumpang yang tidak muncul untuk mendaftar masuk bagi penerbangan MH370 meskipun mereka telah membuat tempahan untuk perjalanan itu.
"Meskipun begitu, isu mengeluarkan bagasi tanpa penumpang tidak timbul, kerana empat penumpang berkenaan tidak mendaftar untuk penerbangan itu," katanya.
Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar hari ini menafikan dakwaan kewujudan lima penumpang berkenaan dan berkata semua penumpang yang mendaftar masuk telah menaiki pesawat berkenaan.
Semalam, Ketua Pengarah Jabatan Penerbangan Awam (DCA) Datuk Azharuddin Abdul Rahman berkata bagasi lima penumpang yang telah mendaftar masuk namun tidak menaiki pesawat telah dikeluarkan daripada pesawat dan didapati 'bersih'.
Pada Sabtu, pesawat MAS penerbangan MH370 dari Kuala Lumpur ke Beijing bersama 227 penumpang (termasuk dua bayi) dan 12 anak kapal itu hilang kira-kira sejam setelah berlepas dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur pada 12.41 pagi.
Ia dijadualkan mendarat di Beijing pada 6.30 pagi hari sama. - Bernama
Siapa yang menyebar spekulasi ni?.. Ketua Polis atau  Ketua Pengarah Jabatan Penerbangan Awam?..

Apahal dah semakin bercanggah-canggah laporan pasal MH370 ni?? 



MH370 : Ketua Polis atau Ketua Pengarah DCA yang sebar spekulasi ni Hishamuddin?

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 15 minutes ago
Tiga hari yang lalu ketika operasi mencari dan menyelamat digerakkan, Sepupu Najib yang dilantik sebagai Pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Hishammuddin Hussein telah mengingatkan rakyat Malaysia agar jangan sebar spekulasi mengenai kehilangan MH370. Beliau juga mengingatkan agar rakyat Malaysia tidak mudah percaya dan menerima bulat-bulat oleh media-media luar negara sebelum ianya disahkan oleh Kerajaan Malaysia. Setelah berpuluh jam gerakkan mencari dijalankan, aku yakin bukan sahaja aku yang dah pening malah kebanyakkan rakyat Malaysia juga sama pening dengan kenyataan-... more »

Kisah 3 Tahun Lepas Dibangkitkan Untuk Cemar Imej Pembantu Juruterbang #MH370 Yang Hilang..

Soz Cyili at Ameno World - 20 minutes ago
Ceh. 3 tahun punya citer korang sebarkan? Benda la agensi berita luar negara neh. Adik beradik dengan Melodi ke apa? Citer 3 tahun lepas p sebarkan sampai jadi bahan troll di media sosial. Fikirkan. 1. Kisah 3 tahun lepas. 2. Fariq yang dulu bukanla Fariq yang sekarang. 3. Apa la perasan family mereka bila ia dijadikan bahan troll? 4. Dan perlu ke kita ungkit2 kisah lepas? Actually,

Sama-samalah Kita Berusaha, Semoga Berjaya Menemui Pesawat MH 370

Mohd Khalil at USTAZ MOHD KHALIL (Kadi Kluang), Blog Peribadi Saya - 27 minutes ago
) Sama-samalah kita berusaha dan membantu usaha mencari pesawat MH 370. Usaha, doa dan tawakal, insyaallah mendapat pertolongan Allah. Saya anggap temubual ini adalah yang terbaik setakat ini yang tersiar di TV kita. Temubual dengan seorang insan yang suka merendah diri ini walaupun beliau seorang yang hebat dan berjawatan tinggi. Yer, beliau seorang juruterbang atau pilot kapalterbang yang senior dan berpengalaman luas. Tahniah dan syabas diucapkan. Yang menariknya, komen beliau sangat menyentuh jiwa setiap umat Islam yang menghayati komen beliau. Kita manusia dicipta oleh Allah y...more »

Bercanggah: Semua penumpang daftar masuk penerbangan MH370 naik pesawat kata IGP

atsixty at ZAKRI ALI - 38 minutes ago
[image: Semua penumpang yang mendaftar masuk penerbangan MH370 berada dalam pesawat hilang itu ketika ia berlepas meninggalkan KLIA pada Sabtu. Gambar fail.] *Semua penumpang yang mendaftar masuk penerbangan MH370 berada dalam pesawat hilang itu ketika ia berlepas meninggalkan KLIA pada Sabtu. Gambar fail.* *Polis hari ini menolak laporan sebelum ini berhubung lima penumpang yang daftar masuk penerbangan Malaysia Airlines MH370 tetapi tidak menaiki pesawat tersebut.* * Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar, berkata semua penumpang yang menempah tiket untuk * *penerbangan ... more »
Tiori konspirasi MH370.? Ada bilionair, ada pakar it, ada pakar kimia, ada pakar komunikasi.
mantaro at SISI BUKIT - 11 minutes ago
"sesungguhnya kami milik Allah dan kepadanya kami akan kembali(di hari khiamat)" Terdapat beberapa perkara berbangkit dalam kehilangan peswat MAS MH370.FBI tidak tolak aspek keganasan dalam kehilangan pesawat MH370.(Berita lain)."Kami sedang melihat empat kemungkinan: rampasan, sabotaj, masalah psikologi para penumpang dan anak kapal dan masalah peribadi di kalangan penumpang dan anak kapal,"kata KPN Tan Sri Khalid. Antara aspek yang boleh dibincangkan terdapat : *1) dua pasport hilang berprofile tinggi dalam bidang askar2) empat orang China yang mempunyai kepakaran dala... more »


Berbillion Beli Kapalselam, Tiba-tiba Tak Diguna Untuk Mencari & Menyelamat!

greenboc at KELAB GREENBOC - 15 minutes ago
M*H370: Tiada kapal selam diguna untuk operasi mencari* PETALING JAYA: Tiada kapal selam digunakan dalam operasi mencari dan mengesan pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH370 yang hilang, kata Panglima Tentera Laut Laksamana Tan Sri Abdul Aziz Jaafar. Katanya, ini kerana kapal selam tidak sesuai melakukan tugas itu kerana ia hanya dilengkapi sistem sonar pengesan yang terhad dan tidak berupaya mengesan objek statik di dasar laut. "Sonar yang dipasang pada kapal selam tidak mampu mengesan atau menjejak apa-apa objek yang berada di paras laut, ia hanya mampu mengesan objek yang berg... more »


Tentera Malaysia Dakwa Berjaya Kesan MH370 di Selat Melaka

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 19 minutes ago
[TMI] Dalam perkembangan yang memeranjatkan, tentera Malaysia mendedahkan mereka mengesan pesawat MH370 milik Malaysian Airlines yang hilang menerusi radar ketika pesawat yang masih hilang itu merentasi Selat Melaka, jauh dari di mana ia melakukan komunikasi terakhir dengan menara kawalan trafik awam di teluk Thailand. Sumber tentera mengesahkan kepada Reuters Boeing 777-200ER dengan 239 penumpang bertukar laluan dan menuju ke sebelah lain semenanjung Malaysia. “Ia mengubah laluan selepas Kota Baru dan mengambil altitud lebih rendah. Ia terbang ke Selat Melaka,” kata pegawai tente... more »

Menteri Auw-Auw pertahan sikap cuai dan cincai Jabatan Imigresyen negara

alhusseyn at al-Husseyn - 26 minutes ago
Sistem *Database Interpol* mampu mengesan dokumen perjalanan yang hilang, dan ianya senantiasa tersedia untuk digunakan. Ianya hanya mengambil masa 2/10 saat untuk mengesan. Namun menurut Interpol, kerana sikap cuai dan ‘cincai’, 4 daripada 10 penumpang udara lazimnya tidak melalui pemeriksaan database tersebut. Kenyataan Interpol itu jelas ada kebenarannya apabila Menteri Auw-Auw kita sendiri mempertahankan kegagalan pemeriksaan pasport penumpang melalui *database Interpol*, yang melepaskan dua pemegang pasport palsu menaiki pesawat MH370 yang hilang itu. Bila ditanya ken... more »


Kehilangan Pesawat MH370,Gambar Pembawa Pasport Curi Tersebar

atsixty at ZAKRI ALI - 28 minutes ago
* Dua warga Iran, Pouria Nour Mohammad Mehrdad, 19 (kiri) dan Delavar Syed Mohammad Reza, 30, yang dikenal pasti menggunakan pasport curi untuk menaiki penerbangan MH370* * PETALING JAYA: Polis antarabangsa (Interpol) telah mengenal pasti suspek kedua yang menggunakan pasport curi untuk menaiki pesawat Malaysia Airlines MH370 yang hilang sebagai Delavar Syed Mohammad Reza, 30, seorang warganegara Iran, tetapi berkata kedua-duanya mungkin bukan pengganas.Setiausaha Agung Organisasi Polis Antarabangsa Richard K. Noble berkata kata Delavar dan suspek pertama yang juga warganegara... more »

Sumber: Blogger Home. 

HTML NOTE FOR SHARE: 
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div style="text-align: center;">
<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: