Khamis, 13 Mac 2014

3714. Macam-macam perkara terjadi akhir-akhir ini di Malaysia.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com 

fatwa dari satu jabatan.Mohd Asri Doe 

2 fatwa dari satu jabatan. 
2 fatwa dari satu jabatan.



FITNAH 11: BUKTI BERCANGGAH HAKIM IKUT SKRIP.Roslin Ahmad 

Roslin Ahmad's photo.

Roslin Ahmad's photo.

Roslin Ahmad's photo.

Roslin Ahmad's photo.

Roslin Ahmad's photo.


MH370 : MAS patut dedahkan dua set data ini....




Malaysia Airlines nampaknya telah memandang ringan laporan bahawa Rolls Royce, pembuat enjin pesawat hilang, mungkin telah menerima dua set data di mana mereka berada. 

 Awal minggu ini, New Scientist revealed bahawa satu set data dikesan pesawat selepas berlepas dan kedua yang dirakamkan semasa pendakian ke arah Beijing. Data tersebut daripada Airborne Communications Addressing and Reporting System or ACARS. Ia berkata:
Malaysia Airlines jet yang hilang menghantar sekurang-kurangnya dua data teknikal (two bursts of technical data) kembali kepada syarikat penerbangan itu sebelum ia hilang, New Scientist telah dimaklumi. 

Untuk membantu penyelenggaraan, kebanyakan syarikat penerbangan menggunakan Aircraft Communications Addressing and Reporting System (ACARS), yang secara automatik menyusun dan memfail empat laporan teknikal semasa setiap penerbangan supaya jurutera boleh melihat masalah. Laporan-laporan ini dihantar melalui radio VHF atau satelit sewaktu berlepas, semasa pendakian, pada satu ketika semasa pelayaran, dan mendarat. "
Kini Malaysia Airlines telah memberitahu Sky News bahawa Roll Royce enjin berhenti menghantar kemas kini apabila pesawat tersebut terputus hubungan, menurut wartawan Mark Stone. Beliau tidak menjelaskan lanjut.

Kita tunggu apa penjelasan Menteri di sidang akhbar 5.30 petang ini nanti.


Sumber: (http://alhusseyn51.blogspot.com/2014/03/mh370-mas-patut-dedahkan-dua-set-data.html

UMNO Selangor takut di malukan........?

cikgu pencen at cikgu pencen - 56 minutes ago
PRK DUN Kajang akan berlangsung pada 23.3.14 nanti pasti akan memberikan tamparan yang hebat terhadap UMNO Selangor. DUN Kajang mempunyai penduduk melayu yang agak ramai juge, iaitu sebanyak lebih 40% dan penduduk cina nya juga lebih kurang sama dengan melayu. Persoalan nya mengapa BN meletak kan calun dari MCA, sedangkan kaum cina sudah lama meninggalkan MCA dan berhijrah kedalam DAP. Erti nya BN mengharaf calun MCA ini mendapat sokongan padu dari kaum melayu dan India. Sepatutnya calun dari UMNO lah yang lebih layak dipertandingkan berdasarkan majoriti melayu masih menyokong UMNO... more »

PRK Kajang : BN Beli Pengundi India Dengan Cabutan Bertuah !

atsixty at ZAKRI ALI - 58 minutes ago
*Calon BN bagi PRK Kajang, Datin Paduka Chew Mei Fun mengadakan perjumpaan dengan penduduk-penduduk Taman Delima, Kajang, yang majoritinya kaum India pada malam semalam.Bagi menarik kehadiran orang ramai, cabutan bertuah diadakan tetapi menurut penduduk di taman ini, mereka hadir bukan kerana hadiah berkenaan tetapi kerana menghormati BN yang sentiasa menepati janji mereka.* *IdaMan. *

Allahu Rabbi.. (Gambar) Amat Terdesak: Awat La Sampai Jadi Lagu Nie?? Jom Terjah!!!

sahabat sedaka at SEDAKA Sejahtera™ - 1 hour ago
Demi Mendapat Undi Rakyat Bawahan Ketua Wanita UMNO Malaysia, Datuk Seri Shahrizat sanggup menyuap 'kuih' ke mulut bekas polis Abd Malek Man, 90 tahun, semasa kempennya ke Sg Sekamat, Kajang. - sumber: Mstar
atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
Roslin Ahmad [image: Roslin Ahmad's photo.] [image: Roslin Ahmad's photo.] [image: Roslin Ahmad's photo.] [image: Roslin Ahmad's photo.] [image: Roslin Ahmad's photo.]

fatwa dari satu jabatan.

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
Mohd Asri Doe 3 hours ago 2 fatwa dari satu jabatan. [image: 2 fatwa dari satu jabatan.]

Polis Kata Gambar Bertindih Semasa Fotokopi... Dimana Profesyenalismenya?

greenboc at KELAB GREENBOC - 1 hour ago
P*DRM Nafi Ubahsuai Gambar Dua Individu Misteri* Bukit Aman menafikan Polis telah mengubahsuai gambar dua individu misteri yang menaiki pesawat MAS MH370. Penolong Ketua Urus Setia Ketua Polis Negara (KPN) (Komunikasi Korporat), Ibu Pejabat PDRM Bukit Aman, ACP Datin Asmawati Ahmad berkata gambar-gambar itu diambil menerusi rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA). "Kami tidak mengubahsuai gambar tersebut. Apa yang berlaku adalah dua gambar itu dikepilkan bersama tetapi bahagian bawah gambar suspek kedua tercabut. *"Apabila kami... more »

Polis, Interpol Siasat Lelaki Etnik Uyghur, Penumpang Pesawat Hilang MH370

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
[image: Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar (tengah) semasa Mesyuarat Komunikasi antara PDRM dan ATM pada Januari 29. Terbaru dalam pencarian MH370, PDRM sedang menyiasat pensyarah kejuruteraan beretnik Uyghur, disahkan oleh Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Hadi Ho Abdullah. – Gambar The Malaysian Insider oleh Afif Abdul Halim, 13 Mac, 2014.]*Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar (tengah) semasa Mesyuarat Komunikasi antara PDRM dan ATM pada Januari 29. * *Terbaru dalam pencarian MH370, PDRM sedang menyiasat pensyarah kejuruteraan beretnik Uyghu... more »

MH370 : Melodi Minggu Ini Tidak Akan Disiarkan Kerana Menghormati Tragedi Kapal Terbang Hilang

Mantot at Cursing Malay : Terus Terang - 1 hour ago
1. Semalam Najib keluar TV dekat Al-Hijrah nak bagitau rakyat Malaysia supaya berdoa banyak2, ingat Tuhan mengenai tragedi yang sedang berlaku sekarang ni. 2. Aku tak tau lah kenapa kita seolah-olah hanya akan Tuhan bila kita susah. Mungkin itu dipengaruhi godaan nafsu barangkali....buat apa nak ingat pasal susah kalau kita tak susah kan? Enjoy la... 3. Melihat Najib meminta orang ramai berdoa ingat Tuhan membuatkan aku sedikit pelik...sebab benda tu memang pelik. 4. Pemimpin kita kebanyakannya keluar TV sama ada untuk tunjuk kehebatan diri, jual parti, jual diri sendiri, heboh pa... more »

Gara-gara 'Raja Bomoh' Mat Salleh kafir hina kalimah Allah

ReJaM© at MiLo SuaM - 1 hour ago
‎TINDAKAN 'Raja Bomoh' melakukan upacara mencari pesawat #MH307 yang hilang dengan cara khurafat menyebabkan Malaysia jadi bahan ketawa dan ejekan masyarakat antarabangsa. Lebih memalukan apabila 'Raja Bomoh' dan orang-orangnya melakukan aksi duduk di atas tikar, ala tikar terbang dalam cerita P Ramlee‎ "Laksamana Do Re Mi" sambil menyebut kalimah 'Allahuakbar'. ‎ Tindakan itu turut

Imej MH370 yang didakwa ditemui pengurus IT Chicago

atsixty at ZAKRI ALI - 2 hours ago
[image: MH370_Mike_Seberger_Crowdsourcing] *Akhbar Mirror melaporkan seorang pengurus IT dari Chicago, Amerika Syarikat, mungkin sudah dapat mengesan pesawat MH370 yang hilang melalui internet.* *Mike Seberger mungkin menemui lokasinya selepas meneliti imej satelit beresolusi tinggi yang diambil dari atas laut di mana pesawat tersebut hilang pada pagi Sabtu.* *Imej yang dijumpai Mike menunjukkan objek berupa kapal terbang di bawah gumpalan awan di Teluk Thailand.* *Seberger, 47 tahun, terjumpa objek itu selepas memasuki laman Tomnod yang memuat naik imej satelit seluas 1,000 batu ... more »

Blogger Home. 


s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: