Jumaat, 14 Mac 2014

3733. MH370 - Aduan POLIS telah dibuat terhadap individu yang bersangka buruk.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com 

[TERKINI] Laporan Polis Telah Di Buat Terhadap SHARIMAN OMAR | ISU ORANG RAMAI BERANG


[TERKINI] Laporan Polis Telah Di Buat Terhadap SHARIMAN OMAR | ISU ORANG RAMAI BERANG |Status artikal facebook seorang lelaki yang bernama Shariman Omar (SARIMAN) ternyata menimbulkan kemarahan orang ramai terutama rakyat Kelantan.

Status yang di tulis ketika setuasi di mana pesawat Mas MH370 yang kini hilang di katakan menghina juruterbang yang hilang dan keseluruhan rakyat Kelantan.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni 
Kelmarin satu laporan Polis telah di buat di Balai Polis Kajang seorang rakyat Kelantan, Mohd Raini Bin Ghazali @ Mat Aziz  telah membuat laporan Polis di Balai Polis Kajang pada pukul 7.30 malam
Butiran Laporan "Saya dan Alamat di atas mewakili sahabat putra Kajang berasa tidak puas hati dan berasa terhina di atas penghinaan ke atas rakyat Kelantan oleh Sariman/Shariman Omar di laman sosial facebook, beliau menyalahkan rakyat Kelantan dengan mengaitkan hal kapaterbang MAS dan Bolasepak dan fahaman Syiah.

Dengan kenyataan tersebut akan membuatkan seluruh rakyat ngeri lain akan memandang serong dan menyalahkan semua hal terhadap rakyat Kelantan dan menyebabkan pergaduhan di antara satu sama lain.

Tujuan buat laporanmahu pihak berkuasa mengambil tindakan terhadap Shariman Omar kerana mengeluarkan kenyataan tersebut dan tidak mahu dipolitikan". sumber


[ Report ] Laporan Polis telah di buat terhadap " Shariman Omar " !

Status artikal facebook seorang lelaki yang bernama Shariman Omar (SARIMAN) ternyata menimbulkan kemarahan orang ramai terutama rakyat Kelantan, Status yang di tulis ketika setuasi di mana pesawat Mas MH370 yang kini hilang di katakan menghina juruterbang yang hilang dan keseluruhan rakyat Kelantan.
Semalam satu laporan Polis telah di buat di Balai Polis Kajang seorang rakyat Kelantan, Mohd Raini Bin Ghazali @ Mat Aziz  telah membuat laporan Polis di Balai Polis Kajang pada pukul 7.30 malam, butiran report telah di terima pegawai bertugas Mohd Hanif Bin Mohd Mujir.

Butiran Laporan " Saya dan Alamat di atas mewakili sahabat putra Kajang berasa tidak puas hati dan berasa terhina di atas penghinaan ke atas rakyat Kelantan oleh Sariman /Shariman Omar di laman sosial facebook, beliau menyalahkan rakyat Kelantan dengan mengaitkan hal kapaterbang MAS dan Bolasepak dan fahaman Syiah.

Dengan kenyataan tersebut akan membuatkan seluruh rakyat ngeri lain akan memandang serong  dan menyalahkan semua hal terhadap rakyat Kelantan dan menyebabkan pergaduhan di antara satu sama lain.

Tujuan buat laporanmahu pihak berkuasa mengambil tindakan terhadap Shariman Omar kerana mengeluarkan kenyataan tersebut dan tidak mahu dipolitikan".


Sumber: (http://www.queachmad.com/2014/03/terkini-laporan-polis-telah-di-buat.html
Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: