Rabu, 19 Mac 2014

3865. Dengan Kekuasaan Allah SWT, patung binaan manusia rentung.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com 

Allah Hu Akhbar, Bukti Kekuasaan Allah..Patung Ciptaan Manusia Terbakar. 

Pihak Kufar Cuba Membina Patung Yang Seolah sedang berdoa. ke langit
Allah Hu Akhbar, Bukti Kekuasaan Allah.... Pihak kuffar membina patung yang seolah olah berdoa , akhirnya patung tersebut terbakar kena petir...itulah kekuasaan Allah....adakah kamu berfikir...
Kelihatan Patung ciptaan manusia terbakar selepas terkena panahan petir
Kelihatan Patung ciptaan manusia terbakar selepas terkena panahan petir

صباح الخير .. حيا الله الطيبي
Sculpture 'King of Kings' iaitu patung besar Jesus Christ ini didirikan di perkarangan Solid Rock Church di Monroe , Ohio , US . Ia setinggi 19 meter dan 12 meter lebar dengan aksi 'Jesus' mendepangkan tangan seolah2 berdoa ke langit. Penghuni Monroe amat memegahkan patung ini dan menamakannya 'Touchdown Jesus'. patung ini diperbuat dari plastik dan getah fiber.

Pada 15/06/2010, patung ini dipanah petir dan kilat lalu hangus terbakar. 
Begitulah kekuasaan yang ditunjukkan oleh Allah SWT bilamana manusia lupa siapa pencipta sebenarnya.

Semoga kita sentiasa dilindungi oleh Allah SWT sepanjang masa, insya-Allah.

لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

سبحانك اللهم وبحمدك أشهد أن لا إله إلا أنت أستغفرك أللهم وأتوب إليك 
Hendaklah kamu menjadi orang-orang Rabbaniyin (yang hanya menyembah Allah Taala - dengan ilmu dan amal yang sempurna), kerana kamu sentiasa mengajarkan. 

Sumber: (http://kachipemas.blogspot.com/2010/07/allah-hu-akhbar-bukti-kekuasaan.html

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 10 minutes ago
Belantan ------------------------------ - Mungkinkah MH370 terlibat dalam komplot rahsia? - #MH370 Ubah Haluan : Telah Di Atur Di Dalam Sistem Komputer Pesawat Lebih Awal, Tolak Kemungkinan Perbuatan Rampasan Oleh Penumpang? - Hishamuddin: MH370 tidak mendarat di Diego Garcia? Mungkinkah MH370 terlibat dalam komplot rahsia? Posted: 18 Mar 2014 11:00 PM PDT Sebuah kapal Tentera Laut India, INS Kesari yang terlibat dalam misi mencari dan menyelamat pesawat MH370 kembali ke pangkalannya di Port Blair, di Kepulauan Andaman dan Nicobar, semalam selepas gagal mengesa... more »

Kami Sokong Tokguru

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 10 minutes ago
Kami Sokong Tokguru ------------------------------ MH370,Ulasan Tuan Guru Harun Din Dan Apa kata Akhbar Taiwan Posted: 18 Mar 2014 06:00 AM PDT Ulasan Haron Din : Tragedi MH370 Ini antara Intipati Kuliahnya Selepas Maghrib: 1. Kembali kepada cara hidup islam..sistem islam..kembali kepada Allah. Insaflah yang kita sedang diuji Allah 2. Air di empangan makin kurang..3/4 Malaysia berjerebu dan terbaru Mh370. Berpuluh2 kapal and aircrafts cari pun tidak jumpa. Allah nak ajar manusia bahawa ilmu kita ni sangat sedikit berbanding ilmu Allah. 3. Kalau diambil selu... more »

MIMPI SENJA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 10 minutes ago
MIMPI SENJA ------------------------------ - Ketua Puteri UMNO dituduh khalwat - MH370 boleh ditemui - Badan Pemantau PBB - 3 Juta penduduk dunia cari MH370 tapi masih belum jumpa..!! - Imej Pesawat Di Lautan Didakwa MH370 - MH370 : Penduduk Maldives Dilaporkan Lihat 'Pesawat Jumbo Terbang Rendah' Pada 8 Mac - Pendedahan mengejut dari Datuk Kapten Nik Huzlan Mengenai Tragedi MH370? - Kehilangan MH370 : Kapten Zaharie: Antara tuduhan dunia dan kenangan rakan-rakan - dimana MH 370 : Polis Siasat Jika Juruterbang Punya Kaitan Dengan 'Bom Ka... more »

MH370 ... SETIAP KEBERANGKALIAN PERCIKKAN HARAPAN.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 15 minutes ago
*Misi mencari dan menyelamat pesawat milik Malaysia Airlines (MAS) MH370 yang hilang pada 8 Mac lalu telah pun memasuki hari yang ke-12, dengan fasa baru yang melibatkan koridor utara dan selatan.Namun, masih adakah harapan bagi penemuan pesawat tersebut setelah pelbagai teori, spekulasi dan 'harapan palsu' yang sering kita didengari semenjak kehilangannya pagi Sabtu minggu lepas.Bagaimanapun laporan baru mengenai insiden itu ada kemungkinan membawa harapan baru kepada penduduk Malaysia dan dunia, terutama sekali bagi keluarga penumpang dan ... more »

Gambar sempoi Inilah Parti Pembela Nasi Melayu..Ronggeng Jangan Tak Rongggeng..

Abu Luqman at Media Orang Kampung - 19 minutes ago
Ronggeng sampai pagi!! Inikah parti yang membela nasib Melayu? Inikah parti yang memperjuangkan Kalimah Allah? Allah SWT berfirman maksudnya : “Dan barangsiapa yang mengagungkan peraturan-peraturan suci dari Allah, maka itulah yang terbaik baginya di sisi Tuhannya.” (Surah al-Haj ayat Ayat 30) "Barangsiapa yang mengingkari apa yang diturunkan oleh Allah, sesungguhnya dia telah kafir. Dan

Mas MH370 : Gambar Pesawat Didalam Laut Disebarkan........

atsixty at ZAKRI ALI - 19 minutes ago
*sumber gambar* *hemmmmm..... yang pasti orang yang terlibat dalam menghilangkan jejak pesawat mas mh370 tersebut kena diakui sebagai memang bijak. * *Cuma kenapa negara amerika syarikat yang dikatakan mempunyai setalit tercanggih didunia tidak dapat mengesan dimana kedudukkan pesawat tersebut sedangkan pergerakkan manusia diatas muka bumi sekalipun dikatakan boleh dirakamkan oleh setalit negara amerika syarikat...ini yang menjadi tanda tanya ?.* *Dicatat oleh Mat Indera Sipejuang*

Pakar IT India Dakwa Jumpa Imej Satelit Kemungkinan Pesawat MH370

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 24 minutes ago
Imej satelit yang didakwa pesawat Malaysia Airlines yang hilang [Bernama] NEW DELHI: Seorang penganalisis IT India menemui imej satelit menunjukkan sebuah pesawat besar terbang rendah di Kepulauan Andaman pada 8 Mac, pada hari pesawat Malaysia Airlines hilang semasa dalam penerbangan dari Lapangan Terbang Antarabangsa KL ke Beijing, menurut akhbar The Hindu. Anoop Madhav Yeggina, 29, percaya imej itu ialah pesawat Boeing 777-200ER MAS yang membawa 239 penumpang dan anak kapal dalam penerbangan MH370, lapor akhbar itu. Pakar IT itu ialah antara beribu-ribu orang dari seluruh dunia y... more »

BERITA GEMBIRA UNTUK SEMUA RAKYAT .... LAPORAN ORGANISASI PERJANJIAN PENGHARAMAN UJIAN NUKLEAR KOMPREHENSIF (CTBTO) YAKIN MH370 TIDAK MELETUP.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 40 minutes ago
*Laporan Organisasi Perjanjian Pengharaman Ujian Nuklear Komprehensif (CTBTO) yang berpengkalan di Austria memberi harapan baharu terhadap usaha mencari dan menyelamat (SAR) pesawat MH370 yang hilang sejak 8 Mac lalu.Akhbar The Star melaporkan, sensor CTBTO yang sangat sensitif di seluruh dunia itu tidak mengesan apa-apa letupan atau kemalangan sama ada di atas tanah atau di laut sejak pesawat hilang pada 8 Mac lalu.Setiausaha Kerja CTBTO, Lassina Zarbo berkata kemalangan kapal terbang boleh dikesan dengan tiga daripada empat teknologi yang digunakan oleh Sistem Pe... more »

Unik - Desa Lego Berwarna Warni Di Korea

Nas Rul at dairishare - 49 minutes ago
Jika di Itali ada Cinque Terre yang terkenal dengan kampung warna-warninya, Korea juga kurangnya. Negeri Ginseng ini juga punya kampung warna-warni yang dikenali dengan 'Santorini-nya Korea' atau 'Desa Lego'. Di manakah tempat ini? Kampung warna-warni di Korea yang dikenali dengan nama Desa Gamcheon ini terletak di Busan. Selain dikenali dengan keunikannya, kampung ini juga merupakan tempat bagi siapa yang menyukai seni dan sejarah. Di tahun 1950-an, Desa Gamcheon adalah sebuah bandar setinggan yang dipenuhi para pelarian Perang Korea. Namun wilayah ini juga dihuni oleh komuniti k... more »

(Video) Wartawan Perancis Sindir Hishamuddin Kerana Cuba Melindungi Sepupunya

atsixty at ZAKRI ALI - 49 minutes ago
*Pemangku Menteri Pengangkutan Datuk Seri berkata, situasi kehilangan pesawat MH370 melampaui politik partisan.* *Beliau berkata demikian ketika ditanya pemberita sama ada Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim patutu disiasat.* *Selepas berhenti sekejap, Hishamuddin berkata: "Fokus daripada hari pertama untuk mencari pesawat. Perkara ini melampaui politik."* *Beliau berkata, perkaitan itu dibangkitkan oleh media asing, antaranya Daily Mail dari United Kingdom, dan bukannya kerajaan.* *Tabloid British itu dengan memetik sumber antaranya menggambarkan juruterbang Kapten Z... more »

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 56 minutes ago
Dialog Dewasa Kritik Berasa ------------------------------ - #PrayForMH370 WARTAWAN LUAR NEGARA BAWA BUDAYA SAMSENG - FAKTA YANG RAMAI TIDAK TAHU: CHEW MEI FUN MENGABDIKAN DIRINYA SELAMA INI DENGAN KERJA-KERJA AMAL UNTUK MEMBANTU RAKYAT! #PRKKajang - Jom tengok Wan Azizah LARI apabila terserempak dengan bekas pengundinya di Permatang Pauh! #PRKKajang - #PRK Balingian : YB 4 YUSSIBNOSH BALO ! #PrayForMH370 WARTAWAN LUAR NEGARA BAWA BUDAYA SAMSENG Posted: 18 Mar 2014 07:38 PM PDT SEJAK 8 Mac, 2014, sekiranya anda memerhatikan kelibat DS Hishammuddin, s... more »

Akhbar Taiwan dakwa Malaysia bohong tentang maklumat #MH370

ReJaM© at MiLo SuaM - 57 minutes ago
‎PORTAL berita Taiwan, Want China Time menyifatkan Malaysia sebagai berbohong mengenai maklumat tentang pesawat MH370 yang didedahkan oleh kerajaan kepada umum. Portal itu memetik pendedahan bercanggah oleh salah seorang pegawai Malaysia yang terlibat dalam misi mencari pesawat MH370 yang hilang pada 8 Mac 2014.‎Pegawai yang enggan dikenali itu mendakwa, pihak tentera sebenarnya mengetahui malah

MH370: 12 Hari, 7 Teori

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 59 minutes ago
[TMI] Masa semakin suntuk bagi penyiasat untuk mengesan kotak hitam penerbangan Malaysia Airlines MH370 sebelum baterinya habis dalam masa 18 hari, dan kini debat antara pakar dan mereka yang mengikuti siasatan ini semakin berkisar sekitar tujuh teori yang muncul sejak 12 hari ini. Ketujuh-tujuh teori tersebut yang disenaraikan oleh akhbar Australia, The Age, termasuklah teori juruterbang MH370 berpatah balik ke Pulau Langkawi kerana kecemasan di dalam kapal terbang hinggalah ke rampasan kapal terbang. The Age menyenaraikan beberapa teori yang paling menarik perhatian setakat ini:... more »

Panglima Perang Cyber

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 59 minutes ago
Panglima Perang Cyber ------------------------------ - SPR: Kenyataan @DrWanAzizah Isu Pengundi Awal Adalah Pembohongan Melampau - Missing #MH370: @Anwaribrahim now admits Capt Zaharie related to son's in-laws and was a Staunch Opposition Supporter ( The Star ) - TS @MuhyiddinYassin dan Kumpulan Rabbani di #PRKKajang Malam Ini - #Repost : Kronologi #MH370 Dedah Tarikh Lengkap Antara Kes Liwat @Anwaribrahim - Sidang Parlimen - Cubaan Merusuh Versi 2.0 & Kapten Zaharie (Sebarkan) - Perkhidmatan Monorel RapidKL diberhentikan - Sinar Harian - @Youtu... more »

The Unspinners

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
The Unspinners ------------------------------ - Manifesto bukan janji 1: Taman kanak-kanak main pun dicapati!!! - Neng Azizah perleceh TENTERA untuk tutup salahlaku Anwar!!! - Fokus Chew Mei Fun pada rakyat, Fokus Neng Azizah pada suami banduan - RBA, SAMM main kasar, Kita main anak Neng Azizah - TAK TUDUH pun Kapt Zaharie tapi Sivarasa GELABAH, Neng Azizah KANTOI! - Zul Nordin lihat Neng Azizah akan dikompang MB wanita pertama Manifesto bukan janji 1: Taman kanak-kanak main pun dicapati!!! Posted: 18 Mar 2014 10:30 PM PDT Ayer Mata Neng Azizah untuk A... more »

DARUL EHSAN TODAY

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
DARUL EHSAN TODAY ------------------------------ Siapa Orang Atas Yang Bagi Arahan Pada Captain MH370 Itu??? Posted: 18 Mar 2014 06:00 AM PDT Dikatakan pada hari kejadian, captain itu dalam tempoh bercuti. Maknanya dia tak berkerja la. Tapi dia diarah oleh pihak atasan, untuk bawa kapal terbang MH370 pada malam kejadian. Tak pasti apa maksud pihak atasan, adakah pihak atasan MAS? pihak atasan kerajaan? atau pihak atasan yang lagi atas dari pihak atasan untuk cansel cutinya dan bawa kapal terbang MH370. Mesti orang bagi arahan pada captain itu seorang yang amat berpengaruh ... more »

Ajaib.. Pengundi Awal Kajang Meningkat Mendadak Lebih 300% ??

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
[image: Photo: Ajaib.. Pengundi Awal Kajang Meningkat Mendadak Lebih 300% ?? KAJANG 18 MAC: Pertambahan mendadak pengundi awal bagi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang dari kira-kira 300 pengundi kepada 1187 sejak Pilihan Raya Umum ke 13 lalu meragukan. Calon Pilihan Raya Kecil (PRK) DUN terbabit, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail berkata, tambah meragukan apabila Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) tidak membenarkan pemantauan dilakukan parti bertanding ketika pengundi awal membuang undi. “Nampak peningkatan mendadak. Ini yang kita agak sangsi. Lazimnya pengundi awal nampak cenderung k... more »

MH370: Komando digerakkan ke sebuah negara dalam lingkaran Koridor Utara?

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 1 hour ago
Sekumpulan anggota pasukan komando Angkatan Tentera Malaysia (ATM) sudah dihantar ke kawasan Koridor Utara bagi membantu merungkai misteri kehilangan pesawat Penerbangan Malaysia (MAS) MH370 yang masuk hari ke-12, hari ini. Menurut sumber, anggota pasukan elit terbabit berlepas malam kelmarin sejurus selesai satu taklimat tergempar dengan pegawai tertinggi pasukan keselamatan negara. Bagaimanapun, sumber itu enggan mendedahkan lokasi dituju pasukan berkenaan dan berapa jumlah anggota terbabit. “Penghantaran pasukan itu sebahagian usaha membantu mengesan penerbangan MH370. Tinda... more »

INILAH IMEJ DARI SATELIT PAKAR IT INDIA KATA KEMUNGKINAN BESAR PESAWAT MH370 YANG HILANG.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 1 hour ago
*NEW DELHI: Seorang penganalisis IT India menemui imej satelit menunjukkan sebuah pesawat besar terbang rendah di Kepulauan Andaman pada 8 Mac, pada hari pesawat Malaysia Airlines hilang semasa dalam penerbangan dari Lapangan Terbang Antarabangsa KL ke Beijing, menurut akhbar The Hindu.Anoop Madhav Yeggina, 29, percaya imej itu ialah pesawat Boeing 777-200ER MAS yang membawa 239 penumpang dan anak kapal dalam penerbangan MH370, lapor akhbar itu.Pakar IT itu ialah antara beribu-ribu orang dari seluruh dunia yang melibatkan diri dalam projek 'crowdsourcin... more »

FAKTA BUKAN AUTA .. PENCERAMAH-PENCERAMAH BN PRK KAJANG CAKAP DIDEPAN KHALAYAK KOSONG!!!!

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 1 hour ago
*Ini bukan cerita di reka .. bukan tujuan nak mengata atau menghina tetapi ini adalah fakta dengan gambar sebagai bukti bicara. Rakaman gambar yang jelas menceritakan betapa penceramah BN di PRK Kajang kelihatan sedang bercakap dan berceramah didepan padang kosong kering kontang tiada orang .. bukan saja tiada orang .. makhluk halus dan orang bunian pun tidak kelihatan.Lokasi dirakam di Sg Jelok, Kajang sebentar tadi .. para penceramah dianggarkan 4 orang bercakap seorang diri secara bergilir.Nampaknya bukan saja rakyat Kajang enggan dengar celoteh dan temberang para pence... more »

Ibu pelajar tidak maafkan Mei Fun

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
*KAJANG: Kredibiliti calon BN Datin Paduka Chew Mei Fun nampaknya terus tercalar dengan isu kegagalan beliau mempertahan Sekolah Jenis Kebangsaan Cina (SJKC) Damansara ketika beliau menjadi Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara. * *Lam Yoke Saw, seorang ibu yang empat anaknya belajar di sekolah itu meluahkan, beliau sangat kecewa dengan Mei Fun yang juga Naib Presiden MCA itu. * *Beliau yang hadir pada sidang media PKR bersama seorang anaknya hari ini berkata, Mei Fun hanya pandai bercakap tetapi tidak boleh membela masyarakat. * *"Saya pengundi dia dahulu. Ketika itu saya cuba nak ... more »

Sehatkah Vagina Anda?

canang at Cananglahnie - 1 hour ago
••• Sehatkah Vagina Anda? Ini Indikatornya ••• detikHealth.com-Alat kelamin wanita atau vagina tidak hanya berfungsi sebagai alat reproduksi, melainkan juga ja...lan lahir. Ironisnya, masih banyak wanita yang merasa tabu untuk membicarakannya, bahkan dengan dokter sendiri. Tak banyak wanita yang berani bertanya, 'Apakah vagina saya normal?' Dibandingkan alat kelamin pria, vagina pada wanita memang lebih sering bermasalah karena letaknya yang berada di dalam. Bila kebersihannya tak benar-benar dijaga dengan baik, gangguan seperti gatal, bau dan keputihan kerap kali terjadi. Sayang... more »

RAKYAT MARHAEN

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
RAKYAT MARHAEN ------------------------------ - MH370: 'Hisham tak konsisten kenyataan 'lampaui politik' - Anwar - MH370: Spekulasi kaitkan bapa buat keluarga terluka - Aishah - MH370:Lewat Info, Kementerian Luar China tanggung rugi-DSAI - MH370:"Mula-mula depa nak kaitkan saya juga,tapi saya tak pandai bawa kapal terbang"-DSAI - MP DAP Kepong Bahas Titah Diraja 2014 - PM 36 (6) (12): mengenai Isu Kaum lain - MP DAP Kuching - PSM stages protest outside parliament against TPPA, GST - MH370: Mechanical error vs. human intervention - MH370: Penumpa... more »

PERLUKAH MAHKAMAH RAYUAN BERSIDANG SEGERA..???

atsixty at ZAKRI ALI - 2 hours ago
*Guruyaya OK Papazi* *MAHKAMAH RAYUAN DIWUJUDKAN HANYA UNTUK KEPENTINGAN PEMERINTAH.JIKA PIHAK YANG MELIBATKAN KUASA DAN PEMIMPIN BEE END PASTI 100% AKAN BERJAYA RAYUAN MEREKA.... SHAH ALAM: Suruhanjaya Juri Antarabangsa (ICJ) menyifatkan keputusan Mahkamah Rayuan yang menjatuhkan hukuman penjara lima tahun terhadap Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim atas tuduhan kes membabitkan bekas pembantu peribadinya sebagai “salah laksana keadilan”. ICJ dalam satu kenyataan berkata, ‘pusingan-U’ yang dilakukan Kerajaan Malaysia terhadap Anwar jelas melanggar standard hak asasi ... more »

Beriman Kepada Qada Da Qadar........

atsixty at ZAKRI ALI - 2 hours ago
*Guruyaya OK Papazi* *INILAH KEPUTUSAN YANG SEBAIK2NYA KEPADA..KITA YANG MASIH DIBERI PINJAM NYAWA WALAUPUN PAHIT HARUS MENERIMA HAKIKATNYA SAMPAI BILA HARUS BERSEDIH DAN MENANGGUH KERJA DAN TUGASAN KITA ..HIDUP PERLU DITERUSKAN ....* * Keluarga Penumpang MH370 Kini Pasrah, Sedia Terima Apa Juga Hakikat - KP JKM* * PUTRAJAYA, 13 Mac (Bernama) -- Selepas lima hari pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH370 dilapor hilang tanpa kesan, beberapa keluarga dan kru penerbangan itu yang ditempatkan di Hotel Everly di sini menyatakan mereka sudah bersedia menerima apa juga kemu... more »

Komando ATM cari MH370,giliran Zahid Hamidi jawab soalan.

mantaro at SISI BUKIT - 2 hours ago
Sekumpulan anggota Komando ATM ,sebaik mendapat taklimat pegawai tertinggi ATM telah berlepas ke Lokasi Korodor Utara mencari pesawat MH 370.Hal ini membuktikan seperti lokasi,pesawat MH 370 telah ditemui.Pasukan komando ATM ini sudah mendapat kebenaran negara berkenaan untuk bergerak. Hishamuddin mungkin menggilirkan Zahud Hamidi,kerana asakan soalan wartawan asing mungkin lagi hebat.Bertambah pula Hishamuddin sepupu Najib.Susah nak tepis nantii......

MH370: Setelah 12 Hari, Muga Hari Ini Ada Jawapannnya.....

greenboc at KELAB GREENBOC - 2 hours ago
Setelah 11 hari misi mencari pesawat MH370 masih belum menemui sebarang bayang pesawat tersebut. Ramai pihak terutama ahli keluarga dan rakyat Malaysia tertanya-tanya bilakah episod malang ini akan berakhir dan persoalan di mana MH370 akan dapat dijawab oleh pasukan penyiasat. Walaupun setiap hari sidang media dibuat di Hotel Sama Sama, KLIA untuk memperjelaskan gerak kerja misi pencarian, namun persoalan di mana MH370 berada masih belum terjawab. Apa yang menghairankan, insiden kehilangan pesawat ini adalah yang paling lama dalam sejarah insiden melibatkan pesawat di dunia. ... more »

KONSERT LIFE IN COLOR AKHIRNYA DI BATALKAN!!!!!

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 2 hours ago
*Pihak pengajur atas desakan rakyat akhirnya akur untuk membatalkan Konsert maksiat Life In Color yang dijadualkan akan berlangsung pada 19hb April 2014 di Litar F1 Sepang... Dibatalkan atas inisiatif penganjur sendiri bukannya atas arahan dan desakan kerajaan BN dengan mengambil kira kematian 6 remaja dan 14 kritikal sempenan Konsert Future Musiz Festival Asia 2014."Life in Color wishes to announce that due to the unfortunate events that took place this past weekend, we have decided to cancel the upcoming Life in Color Malaysia event on April 19th, 2014. With respect for the... more »

Akibat Degil Tidak Mahu Alih Kenderaan

Nas Rul at dairishare - 2 hours ago
Satu perkara yang pelik berlaku di Belo Horizonte, bandar ketiga terbesar di Brazil. pemandu meletakkan trak pikap di kaki lima berhampiran tapak pembinaan. Pekerja telah meminta untuk pemandu trak pikup mengeluarkan kereta, dan belaku pertengkaran. pemilik kereta dikatakan pergi tanpa mengalihkan kenderaan beliau. Dan apabila dia kembali, lihat gambar berikut:

ANGIN PERUBAHAN

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
ANGIN PERUBAHAN ------------------------------ - Mantan Ketua Hakim Negara Ulas Keputusan Penjara 5 Tahun Anwar Ibrahim #PRKkajang - Wanita MCA Kecam Perbuatan Red Bean Army Superimpose Gambar Chew Mei Fun #PRKkajang - Video Peniaga Pasar Malam Halau Wan Azizah Di Kajang #PRKkajang - 10 Bukti Kukuh Mengapa Pengundi Kajang Perlu Tolak Wan Azizah #PRKkajang - Misi Mencari MH370 : Haron Din Sokong Tindakan Yang Sudah Diambil Kerajaan #PrayForMH370 - 4 Bukti Anwar Ibrahim & Zaharie #PrayForMH370 Mantan Ketua Hakim Negara Ulas Keputusan Penja... more »

Manjung Mari

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
Manjung Mari ------------------------------ - MH 370 - Menteri Hishamudin ni pengecut atau penakut? - MH370 - Hallo Hishamuddin, Pilot tu bukannya bekas Adun UMNO? - MH370 - Takziah buat Malaysia - Mengapa ni,, memalukan.. - MH 370 - Kenapa Harakah Online turut bersekongkol dengan Berita Harian? MH 370 - Menteri Hishamudin ni pengecut atau penakut? Posted: 18 Mar 2014 08:46 PM PDT Setiap ahli Parlimen telah dipilih oleh pengundi dengan SAH melalui PRU di kawasannya, ahli parlimen tersebut bukan pendatang haram, bukan pelarian, mereka adalah rakyat warganegara M... more »

Haval M4 mula dipromosi melalui oto.my - By Izwaashura Sadali

atsixty at ZAKRI ALI - 3 hours ago
[image: great-wall-oto-1] *Biar pun dijangka mempunyai masa dalam tempoh satu setengah bulan untuk melancarkan model Haval M4 iaitu pada Mei ini, oto.my telah pun mula memaparkan promosi mengenai SUV mini ini. * *Dijanakan oleh enjin 1.5 liter VVT empat silinder dengan padanan kotak gear manual lima kelajuan,kebarangkalian besar, SUV pacuan dua roda ini akan dijual di bawah harga RM50k.* *Difahamkan, Haval M4 untuk pasaran Malaysia dipasang di kilang pemasangan milik Green Oranges yang bertanggungjawab sebagai pengedar rasmi kenderaan Great Wall Motor (GMW) di sini. *

Cursing Malay : Terus Terang

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 3 hours ago
Cursing Malay : Terus Terang ------------------------------ Tolong Jangan Kutuk Arwah Lagi Kerana Aku Akan Mempertahankan Dia Dengan Penumbukku Posted: 18 Mar 2014 02:27 AM PDT Masa orang tu hidup, a. Dia ambik pil b. Dia kaki minum c. Dia layan free sex d. Dia suka enjoy Kau diam. Sebab kau kawan dia. Bila dia meninggal; a. Sebab ambik pil b. Sebab mabuk over sangat c. Sebab exhausted baru lepas fucking d. Sebab dia dah terlalu hyper dengan campuran pil dan strobe light Kau marah. Kau geram kalau ada orang kutuk kawan kau. Kau pun mula lah pertahankan kawan kau yang dah a... more »

MH370 HILANG, KERAJAAN BN DIKRITIK HEBAT MEDIA ANTARABANGSA.

atsixty at ZAKRI ALI - 3 hours ago
Roslin Ahmad [image: MH370 HILANG, KERAJAAN BN DIKRITIK HEBAT MEDIA ANTARABANGSA. Sebuah laman web antarabangsa, International Business Times (IBTimes) turut melaporkan komen pengguna laman sosial China, Weibo, berkata: "Buat pertama kali sebagai rakyat Malaysia, saya merasa malu, bukan kerana salah laku apa-apa tetapi kerana memiliki Perdana Menteri yang tidak ada otak. Berhentilah daripada menjatuhkan air muka rakyat Malaysia,"] *Sebuah laman web antarabangsa, International Business Times (IBTimes) turut melaporkan komen pengguna laman sosial China, Weibo, berkata: * *"Buat pertama... more »

Macam macai jugak rupanya calon BN di Kajang ni.. tengok apa dia kata pasal ‘Future Music Festival Asia'

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 3 hours ago
Selama ini aku sangka hanya macai-macai yang bodoh dalam UMNO/BN tu... rupanya pemimpin yang dilantik merekapun sama.. Future Music Festival Asia yang berlangsung di Stadium Nasional Bukit Jalil dan telah meragut enam nyawa termasuk tiga gadis, disyaki akibat mengambil dadah berlebihan hingga mengalami sesak nafas.. Future Music Festival Asia yang berlangsung dari 13 Mac hingga 15 Mac 2014 membariskan lebih 70 bintang hebat dalam industri hiburan tempatan dan antarabangsa, antaranya Pharrell Williams dan Yuna. Dianjur oleh Livescape Asia milik anak kroni UMNO dan dianggarkan d... more »

Apa yg Tamrin tak tahu...kenapa bil mahal sangat... kerana disitulah terletaknya....ZOO.. (Zon Org UMNO)..

atsixty at ZAKRI ALI - 3 hours ago
Raja Mohd Shahrim [image: Apa yg Tamrin tak tahu...kenapa bil mahal sangat... kerana disitulah terletaknya....ZOO.. (Zon Org UMNO).. ;)]

‘Knights Templar’ Culik Budak untuk Jual Organ

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 3 hours ago
Sekadar hiasan. [HM] Michoacan (Mexico): Polis di negeri ini semalam mendakwa anggota kartel Knights Templar menculik kanak-kanak bagi tujuan mengambil dan menjual organ mereka. Setiausaha Keselamatan Awam Michoacan, Carlos Castellanos Becerra berkata, Manuel Plancarte Gaspar adalah sebahagian daripada rangkaian kartel penyeludupan organ. Menurut Becerra, rangkaian itu menculik kanak-kanak dan membawa mereka ke sebuah kediaman yang dilengkapi peralatan perubatan bagi mengambil organ mereka. “Kami mempunyai bukti yang menunjukkan cara mereka menjalankan kegiatan itu, termasuk cara... more »

BILA DAH ADA KEMATIAN BARULAH PUTERI UMNO NAK BERKOKOK BUAT BANTAHAN .. KALAU TIDAK SENYAP SOKONG SELALU!!!!

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 3 hours ago
*Apabila berlaku sampai 6 kematian dan 14 kritikal kerana pengambilan dadah berlebih semasa menonton Konsert Gila Haram jadah Future Music Festival Asia 2014 yang mendapat restu dan sokongan padu Menteri Pelancungan Dan Kebudayaan Nazri Aziz barulah Puteri UMNO nak berkokok tunjuk ada suara menentang konon... Kalau tiada kematian taubat lahom masih membisu terkedu tanda setuju.Sebelum itu senyap membisu tanda setuju bodek mengampu .... Kini cuba nak jadi heroine buat bantahan keras konon agar satu lagi Konsert yang sudah pun mendapat kelulusan lama dah dari kerajaan UMNO/BN... more »

Media Malaysia Buru Keluarga Kapten Zaharie Pulaa.

Soz Cyili at Ameno World - 3 hours ago
Masalah betul. Hari tue kat Astro Awani salah seorang ahli keluarga kepada penumpang pesawat MH370 ada berkata dengan wartawan. Mereka tak suka digangu dan ramai di antara mereka tak berminat untuk ditemubual. Mereka rasa privacy mereka dikacau dan mereka sememangnya rimas dengan kehadiran media.  Nak berjalan pun media tangkap gambar. Pendek kata setiap pergerakkan ahli2 keluarga penumpang

MAJIKAN HAPRAK!!! ONLY DI MALAYSIA.

atsixty at ZAKRI ALI - 4 hours ago
Roslin Ahmad [image: MAJIKAN HAPRAK!!! ONLY DI MALAYSIA. "SAYA MERASA SANGAT PELIK APABILA TOHMAHAN DISEBARKAN, MAS TIDAK MENGELUARKAN APA-APA KENYATAAN MEMPERTAHAN KAPTEN ZAHARIE AHMAD SHAH. MAS PERLU MENGEMBALIKAN KEPERCAYAAN PENUMPANG KEPADA SYARIKAT PENERBANGAN ITU DENGAN SEGERA, BILA TIADA KENYATAAN DIKELUARKAN OLEH MAS BAGI MEMULIHKAN REPUTASI KAKITANGAN MEREKA, ITU TINDAKAN PELIK." - BRIGADIER JENERAL (B) DATUK ABDUL HADI ABDUL KHATAB.] *"SAYA MERASA SANGAT PELIK APABILA TOHMAHAN DISEBARKAN, MAS TIDAK MENGELUARKAN APA-APA KENYATAAN MEMPERTAHAN KAPTEN ZAHARIE AHMAD SHAH.* * M... more »

Video Lelaki Tak Takut Mati- Bagi Makan Buaya Ganas

Nas Rul at dairishare - 4 hours ago
Buaya dikenali sebagai haiwan pemangsa ganas yang memakan makhluk apapun, termasuk manusia. Tapi adegan di sebuah sungai di Costa Rica ini seolah-olah buaya hanya seperti anjing peliharaan sahaja. Sang bedal ini menurut saja tingkah laku lelaki itu setelah 'dipancing' dengan ikan, hingga ia keluar dari sungai dan merangkak ke darat. Ia boleh dengan mudah memakan lelaki tersebut pemberi makanan, tapi itu tak dilakukannya. Awas!! jangan sesekali cuba melakukan pekara seperti ini ya, kerana sangat berisiko dan hanya boleh dilakukan mereka yang pakar! jom lihat video di bawah: ... more »

Tukar Tiub

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 4 hours ago
Tukar Tiub ------------------------------ - PADAN MUKA - SATU PENGUMUMAN - MULA MERAYAU MEROYAN - INI BERITA PENTING - HABIS MODAL - PADAN MUKA SELALU MENIPU - MALAM INI -SATU JEMPUTAN - KETUANAN MELAYU TIPU MELAYU - ANAK LELAKI MULA BERSUARA PADAN MUKA Posted: 18 Mar 2014 06:00 PM PDT DARI FACE BOOK Yusup Kamaruddin Follow · 8 hours ago Saya tak faham..tolong terjemahkan. Like · · Share - - Azim Samsudin, Dewi Cinta and 17 others like this. - 1 share - View 15 more comments - Roslan Md Ali Ini kerja b... more »

[TERGEMPAR] Wanita Ini Melihat Dunia Dalam Keadaan Terbalik | PELIK TAPI BENAR

Que Achmad at Que Achmad menulis... - 4 hours ago
*[TERGEMPAR] Wanita Ini Melihat Dunia Dalam Keadaan Terbalik | PELIK TAPI BENAR | *Sekiranya surat khabar yang kita lihat* dalam keadaan terbalik*, kita sendiri akan menterbalikkan semula, samala juga seperti televisyen, jika ia dalam posisi yang yang tidak menegak, ia akan menyukarkan kita untuk menontonya. Tetapi tidak kepada wanita ini, apabila dipercayai mempunyai *gaya hidup yang pelik*. *baca lagi klik TAJUK ENTRI ni* Gaya hidup yang dimaksudkan di sini adalah, penglihatannya lebih suka *melihat dalam keadaan terbalik* seperti menonton tv dan membaca surat khabar dalam keadaa... more »

Isu Dadah Dan Konsert Clubbing - Menteri Lepas Tangan !!

Soz Cyili at Ameno World - 4 hours ago
Menteri Dalam Negeri Zahid Hamidi menyebut ; Penganjur Future Music Festival Asia (FMFA) 2014 harus dikenakan tindakan tegas sekiranya terbukti mereka gagal mencegah penyalahgunaan dadah dan alkohol sewaktu berlangsung persembahan di Stadium Bukit Jalil, Kuala Lumpur Sabtu lepas, kata Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi. Rujukan :  http://www.malaysiakini.com/news/257504

Surat perlantikan Ezam ke jawatan JUSA B dengan gaji RM15K ++ tersebar!

PBO™ at pen buruk online ™ - 4 hours ago
Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak yang juga menteri kewangan, melantik Mohamad Ezam Mohd Nor sebagai Pengarah Komunikasi di Kementerian Kewangan berkuatkuasa 15 Mac 2014. Mohamad Ezam dilantik sebagai pengarah setelah melepaskan jawatannya sebagai Ahli Dewan Negara yang disandangnya sejak 2010, pada 5 Mac lalu, kata Kementerian Kewangan dalam satu kenyataan akhbar hari ini. {baca lagi

Saya tak pernah percaya tuduhan terhadap Anwar - Mat Taib

atsixty at ZAKRI ALI - 4 hours ago
Bus Man [image: Saya tak pernah percaya tuduhan terhadap Anwar - Mat Taib Mar 17, 2014 KAJANG: Bekas Menteri Besar Selangor Tan Seri Muhammad Muhd Taib berkata, beliau tidak pernah percaya segala tuduhan yang dibuat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim. Beliau berkata demikian ketika ditanya seorang penduduk di Kampung Sg. Kantan dalam program Apa Khabar Orang Kampung di Perkarangan Balai Raya Awam di sini petang semalam. Wanita itu bertanya, adakah Muhammad ketika berada dalam Umno, percaya segala tuduhan yang dibuat terhadap Ketua Pembangkang itu. "Saya dengan Anwar ni kenal lama. S... more »

Pesawat MH370 sudah ditemui melalui imej satelite

alhusseyn at al-Husseyn - 4 hours ago
Photo ehsan melalui Newscom (EyePress / Tomnod) Imej satelit yang disediakan oleh Tomnod, laman peta dalam talian yang digunakan oleh berjuta-juta netizens untuk mencari pesawat Malaysia Airlines MH370 yg hilang, menunjukkan pesawat penumpang itu di bawah awan berada dalam hutan. Gambar hasil carian oleh seorang pelajar sains gunaan dari Nan Kai University of Technology di Taiwan pada 18 Mac 2014, mengikut Taiwan China Times. Imej peta bilangan Map654342, telah dihantar kepada Tomnod untuk mendapatkan maklumat lokasi. Tomnod, laman web imej satelit dalam talian, telah menjemput... more »

KOLEKSI GAMBAR HIMPUN BANTAH TPPA DAN GST BERHAMPIRAN BANGUNAN PARLIMEN.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 5 hours ago
*Bantah TPPA dan GST .... Tarikh 19hb Mac 2014 jam 9.00 pagi bertempat berhampiran jalan masuk ke Parlimen.*

Cénangau

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
Cénangau ------------------------------ Ranking Blog pro PR terkini 16 MAC 2014 - Blog Amenoworld kembali di takhta Posted: 18 Mar 2014 07:52 AM PDT Hari ni dah 18 Mca maknanya aku terlewat 2 hari untuk *ranking Blog PR Carta Daunkari* untuk pertengahan Mac ni. Tapinya aku terperasan yang ranking Alexa untuk 16hb dengan hari ni sama ja. Kalau tak silap aku dulu alexa updatre ranking 2 kali sehari, ni dah lebih 2 hari tak update aku pun taktau pasai apa, malas pulak nak check dengan alexa. Apa pun untuk ranking pertengah Mac ni nampaknya blog Amenoworld berjaya merampas bal... more »

WAN AZIZAH DOAKAN 3 HAKIM DIBERI HIDAYAH OLEH ALLAH SWT.

atsixty at ZAKRI ALI - 5 hours ago
Roslin Ahmad [image: WAN AZIZAH DOAKAN 3 HAKIM DIBERI HIDAYAH OLEH ALLAH SWT.]

Pasukan Pencari Tinggal 18 Hari untuk Cari KOTAK HITAM MH370 Sebelum...

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 5 hours ago
[TMI] Pada hari ke 12 misi mencari dan menyelamat pesawat Malaysia Airlines MH370 masih lagi gagal memberikan sebarang petunjuk kukuh mengenai lokasi pesawat tersebut, akhbar melaporkan hanya tinggal 18 hari untuk kotak hitam pesawat itu terus hidup sebelum kehabisan baterinya. ABC News melaporkan pasukan mencari dan menyelamat perlu segera mencari kotak hitam itu yang hanya mampu bertahan untuk memberikan isyarat selama 30 hari. Laporan tersebut mengatakan, kotak hitam itu sudah kehilangan tiga daripada jangka hayat baterinya sejak pesawat yang membawa 239 penumpang dan anak kap... more »

HARI-HARI HISHAMUDDIN COVER NAJIB, NAJIB PULA SIBUK DENGAN HARGA AYAM.

atsixty at ZAKRI ALI - 5 hours ago
[image: Photo: Rabu, 19 Mac 2014. HARI-HARI HISHAMUDDIN COVER NAJIB, NAJIB PULA SIBUK DENGAN HARGA AYAM. TEKANAN buat Najib bertambah hebat. Tragedi pesawat MH370 benar-banar buat pemimpin kerajaan 47% ini tidak tidor malam. Jika beliau yang bertanggungjawab tidak tidor malam, bayangkan waris-waris kepada semua mangsa dan krew yang terlibat. Tentunya mereka lebih tertekan. Terbaru dengar khabarnya waris-waris yang terlibat di China ingin mogok kerana mereka tidak berpuas hati dengan negara ini menangani tragedi malang ini. Bagi mereka banyak yang tersembunyi dari yang mereka ingin k... more »

KEBETULAN ATAU SATU PERANCANGAN IKLAN INI DENGAN RAJA BOMOH 1M'SIA NUJUM VIP????

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 5 hours ago
*Macam biasa nampak jer iklan ini .. macam ada kaitan dengan pencarian pesawat MH370 menggunakan teropong sakti ajaib .. angka 100 juta macam pernah dengar nak saman malu sebab tuduh amalam khurafat, syirik, menipu dan memalukan negara jer .. Untuk makluman iklan ini sudah lama di udara sebelum kisah Raja Bomoh 1M'sia buat perangai ritual memalukan di KLIA lagi ..*

Video : DS Anwar Mengulas Hubungannya Dengan Juruterbang MH370

atsixty at ZAKRI ALI - 6 hours ago
*Sidang media DS Anwar di lobi Parlimen* *Dalam kenyataannya DS Anwar mengaku pernah berjumpa dengan juruterbang pesawat MH370 di program2 PKR.Beliau menegaskan hubungannya dengan juruterbang tersebut tidak lebih dari itu.* *Disamping itu beliau turut kesal dengan tindakan pihak tertentu terutama blogger2 Umno yang cuba mengaitkan kehilangan pesawat MH370 dengan juruterbang terbabit.* *Kapten Zaharie Ahmad Shah,juruterbang pesawat MH370 yang hilang merupakan ahli seumur hidup PKR.* *Sebelum ini timbul tuduhan kononnya juruterbang melarikan pesawat MH370 kerana tidak berpuashat... more »

Bersama dalam perjuangan RAKYAT ..

canang at Cananglahnie - 6 hours ago
bersama dalam perjuangan RAKYAT ... ada bapak dan ibu menteri, hatta dari kepimpinan BN yang betah begini ...?? ini hanya secebis dari kezaliman yang dilakukan terhadapnya ... muga ALLAH memelihara Pemimpin RAKYAT ini , aamiin ya robb ...!!

Jom Lihat Kekayaan Yang Di Miliki Oleh Raja Dadah Dalam Rumahnya

Nas Rul at dairishare - 6 hours ago
Several years ago, a Mexican drug lord’s house was busted. This is what they found inside it. This drug lord had a gun collection bigger than most museum’s. A cash pile this size is approximately $200 million.

Satu Lagi Konsert Maksiat, Tak Serik-Serik Lagi Dengan 6 Kematian!

greenboc at KELAB GREENBOC - 7 hours ago
K*onsert: Selepas 6 remaja mati nak anjur lagi* KUALA LUMPUR: PAS mengecam penganjuran satu lagi konsert di saat negara baru dikejutkan dengan insiden kematian enam remaja di konsert Future Music Festival Asia yang diadakan di Bukit Jalil, 13 dan 14 Mac lalu. Ahli Parlimen Rantau Panjang, Siti Zailah Mohd Yusof turut mempersoalkan siapa di sebalik penganjuran konsert tersebut, yang dikatakan berkait dengan promosi Tahun Melawat Malaysia 2014. Ketika perbahasan menjunjung kasih titah ucapan Yang di-Pertuan Agong, di Dewan Rakyat, petang ini, Siti Zailah berkata antara sebab doa i... more »

Manusia Mempunyai 360 Sendi Sudah Disabdakan 1400 Tahun Lalu

Detik Islam at Detik Islam - 7 hours ago
‘Aisyah RA meriwayatkan bahawasanya Rasulullah SAW bersabda: “Setiap manusia telah diciptakan dengannya tiga ratus enam puluh sendi. Oleh itu sesiapa yang mengagungkan Allah, Bersyukur kepadaNya, bertahlil, memuji Allah, dan mencari pengampunan dari Allah, dan mengalih batu, atau duri, atau tulang dari laluan orang ramai, dan mengajak kepada kebajikan dan melarang daripada kejahatan, dengan sendinya tiga ratus enam puluh, ia akan berjalan pada hari akhirat dengan mengeluarkan dirinya dari neraka.” [HR Muslim] Buraida meriwayatkan bahawa dia mendengar Rasulullah SAW bersabda: “Setia... more »

SIDANG MEDIA PESAWAT MH370 YANG HILANG ..

atsixty at ZAKRI ALI - 7 hours ago
Muzaffar Al Qutuz *[image: SIDANG MEDIA PESAWAT MH370 YANG HILANG .. SOALAN DARI WARTAWAN PERANCHIS MENYEBABKAN HISHAMUDDIN TERPEGUN!!!!! "Can you confirm that you are PM Najib’s cousin? Are you protected?" ... begitulah bunyi soalan yang diajukan oleh seorang wartawan wanita dari Peranchis kepada Hishamuddin Hussein menyebabkan beliau kelihatan terpegun dalam sidang media kehilangan Pesawat MH370 yang sudah masuk hari yang ke 11. Sebelum menjawab Hishamuddin telah bertanyakan kepada wartawan tersebut beliau dari akhbar negara mana. "Yes I can confirm that Najib is my cousin, and I ... more »

Sidang Media. MH 370 : Soalan Dari Wartawan Perancis Membuatkan Hishamuddin Terkedu

Abu Luqman at Media Orang Kampung - 7 hours ago
SIDANG MEDIA PESAWAT MH370 YANG HILANG .. SOALAN DARI WARTAWAN PERANCHIS MENYEBABKAN HISHAMUDDIN TERPEGUN!!!!! "Can you confirm that you are PM Najib’s cousin? Are you protected?" ... begitulah bunyi soalan yang diajukan oleh seorang wartawan wanita dari Peranchis kepada Hishamuddin Hussein menyebabkan beliau kelihatan terpegun dalam sidang media kehilangan Pesawat MH370 yang sudah masuk

Anwar tolak teori rampasan sebab kecewa Liwat II

atsixty at ZAKRI ALI - 7 hours ago
*Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini menggesa agar orang ramai tidak membuat kesimpulan sendiri dan memfitnah juruterbang MH370, Kapten Zaharie Ahmad Shah hanya kerana teori pesawat itu dirampas kini berleluasa.* *Anwar juga menolak teori mengatakan pesawat itu dirampas sebagai protes terhadap rayuan keputusan Liwat II yang mendapati beliau bersalah meliwat pembantunya.* *"Saya rasa 90 peratus pemandu teksi juga penyokong kita tetapi kita tidak pula melihat teksi-teksi dirampas dan dipandu ke Kajang," kata Anwar pada sidang media di Parlimen pagi ini.* *Selain ... more »

CALON BN PRK KAJANG MENYALAHKAN KERAJAAN PAKATAN RAKYAT SELANGOR YANG MENYEBABKAN KEMATIAN 6 REMAJA 14 KRITIKAL DI KONSERT FMFA STADIUM BUKIT JALIL!!!!!

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 8 hours ago
*Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor mesti di persalahkan yang menyebabkan 6 kematian kerana pengambilan dadah berlebihan semasa Konsert Future Music Festival Asia (FMFA) 2014 di Stadium Bukit Jalil tempoh hari .. Begitulah kenyataan tegas yang di hamburkan oleh calon Barisan Nasional, Datin Paduka Chew Mei Fun PRK DUN N25 Kajang.Chew Mei Fun cuba mengaitkan kematian 6 remaja dan 14 kritikal kerana pengambilan dadah bahaya secara berlebihan berpunca dari jumlah mendadak naik rumah urut dan siber kafe haram di negeri Selangor tanpa memberikan bukti yang jelas macam m... more »

Kita MESTI Selamatkan Melayu

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 8 hours ago
Kita MESTI Selamatkan Melayu ------------------------------ MH 370 HIJACKED - Wan Azizah Kantoi Sudaaah...! Pilot MH 370 Ada Hubungan Famili Dengan Anwar...? Posted: 17 Mar 2014 08:03 PM PDT *Klik SINI* You are subscribed to email updates from Tulisan Blog Lawyer Garang To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

DUNIACACAMARBA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 8 hours ago
DUNIACACAMARBA ------------------------------ Profesor dan Pembantu Didakwa Tiduri 85 Pelajar Posted: 17 Mar 2014 08:07 PM PDT Sekadar hiasan. [HM] Kaherah: Pihak berkuasa Mesir menahan seorang profesor dan pembantunya kerana didakwa tidur dengan 85 pelajar wanitanya sebagai balasan membantu mereka dalam peperiksaan. Polis menahan mereka selepas kamera pengawasan berjaya merakam dia bersama pelajarnya yang sudah berkahwin di apartmennya di Kaherah. Akbar tempatan semalam melaporkan, polis berjaya memasang CCTV di kediamannya bagi mengesahkan laporan yang dibuat beberapa p... more »

ALHUSSEYN

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 9 hours ago
ALHUSSEYN ------------------------------ - Malaysia bohong mengenai MH370; pesawat mungkin di Somalia atau Mongolia: pegawai - Chew Mei Fun masih belum tahu rupanya....kesian dia! - Courtney Love dakwa dia jumpa MH370 yang hilang - Aishah : Bapa aku baik dan penyayang - MH370 : Harapan yang tidak mungkin kunjung tiba .... Malaysia bohong mengenai MH370; pesawat mungkin di Somalia atau Mongolia: pegawai Posted: 18 Mar 2014 11:05 AM PDT Berikut ini adalah berita daripada Want China Times, Taiwan.Tanpa melaporkan nama pegawai Malaysia yang menjadi sumber ... more »

Cucu Tok Selampit

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 9 hours ago
Cucu Tok Selampit ------------------------------ Video Wan Azizah Kena 'Sound' Dengan Peniaga Penang Semasa Kempen #PRKKajang #PilihMeiFun Posted: 17 Mar 2014 10:49 PM PDT Panas!!! Memang memalukan sekali. Mana nak letak muka apabila peniaga yang berasal dari Penang 'sound' Wan Azizah yang ketika itu sedang berkempen di gerai di Kajang. Gerai makan di sini amat popular di Sungai Kantan yang menyajikan kari ikan bawal. Peniaga-peniaga tersebut menyambut kedatangan Wan Azizah ke gerai mereka dengan berkata "Kami dihalau dari Penang oleh Kerajaan Negeri". Peniaga berkenaan ... more »

tun faisal dot com

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 9 hours ago
tun faisal dot com ------------------------------ #PRKKajang Manifesto @DrWanAzizah untuk siapa? Untuk kutuk @Khalid_Ibrahim? #ManifestoBukanJanji Posted: 17 Mar 2014 11:30 PM PDT [image: Embedded image permalink] *Sejak tahun 2008, tak boleh selesai masalah sampah? Selangor berbangga dengan rizab RM 2.28 bilion, tapi apa kata Majlis Perbandaran kajang?* *50% kes demam denggi pada tahun 2012 datang dari Selangor, salah satu faktor kerana sampah tidak dikutip seperti dijadualkan. Tahun 2012, 55% kes denggi datang dari Selangor. Tahun 2014, 107 daripada 115 hot spot deng... more »

Apa Yang Tersirat

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 9 hours ago
Apa Yang Tersirat ------------------------------ - MH370: Sudah 11 Hari Tanpa Clue - MH370: Cara Co-Pilot "sign Off" Mencurigakan - MH370: Dirampas Oleh Seseorang Yang Mempunyai Kepakaran Ketenteraan MH370: Sudah 11 Hari Tanpa Clue Posted: 18 Mar 2014 07:19 AM PDT Pencarian pesawat malang MH370 yang meliputi koridor selatan dan utara yang melibatkan 26 negara sedang berjalan. Setakat ini, belum ada sebarang clue di mana pesawat bersama 239 penumpang dan krew. Pencarian pesawat MH370 merupakan rekod, atas sebab, meskipun 11 hari, belum ada sebarang clue berhubung ... more »

TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 9 hours ago
TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT ------------------------------ - Video : DS Anwar Mengulas Hubungannya Dengan Juruterbang MH370 - Najib Lantik Ezam Sebagai Pengarah Di Kementerian Kewangan - Ibrahim Ali Gelar Pakatan Rakyat ' Ibu Segala Fitnah ' - Ibu Pelajar Tidak Akan Maafkan Calon BN PRK Kajang - Video : Gempar !!! Aksi Terkini Raja Bomoh Cari MH370 Dengan Teropong Ajaibnya - Pimpinan Pemuda Pas Kemalangan,Isteri Maut Video : DS Anwar Mengulas Hubungannya Dengan Juruterbang MH370 Posted: 18 Mar 2014 10:24 AM PDT Najib Lantik Ezam Sebagai Pengarah ... more »
Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: