Sabtu, 29 Mac 2014

4154. Antara jenis tunnel.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com 
Jom Lihat Terowong Paling Romantik Di Ukraine

Green Tunnel of Love ini terletak di Kleven Ukraine. Terowong ini dikenali sebagai terowong paling romantis di dunia. Berada di Kleven, Ukraine, terowong ini berjaya mencuri hati setiap orang, tak terkecuali pelancong. Terowong cantik sepanjang 1 km ini sangat terkenal dan menjadi tujuan kegemaran para pelancong. Tidak hanya pelancong, terowong yang pesona romantis ini juga menjadi tempat wajib ketika menyatakan cinta.

Sebenarnya Tunnel of Love adalah terowong kereta api biasa sahaja. Namun kerana pokok-pokok dan juga bentuknya yang indah menjadikan tempat ini istimewa. Terowong ini sebenarnya adalah sektor swasta sepanjang dua batu dari kereta api swasta yang melayani kilang kayu di Klevan, sebuah bandar kecil yang terletak di bahagian barat Ukraine. Tiga kali dalam sehari akan ada kereta yang melewati terowong ini.




Sumber: (Jom Lihat Terowong Paling Romantik Di Ukraine ~ dairishare)

Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: