Sabtu, 29 Mac 2014

4161. Maafkanlah Tok Guru Nik Aziz.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com 

TOK GURU NIK AZIZ MINTA MAAF DENGAN RAKYAT KELANTAN.


Ucapan tok guru yang penuh dengan kesayuan semasa kuliah subuh pagi tadi di Pulau Melaka.


"MAAFKAN SEGALA KESILAPAN SAYA SELAMA SAYA PIMPIN KELANTAN. NI SAKIT SAYA MUNGKIN ALLAH NAK KIFAARAT DOSA SAYA ATAS APA KESALAHAN SAYA BUAT SELAMA SAYA PIMPIN KELANTAN."kata Tok Guru Nik Abdul Aziz (Air mata bergenang membasahi pipi....)
Sumber: (http://sisibukit.blogspot.com/2014/03/tok-guru-nik-aziz-minta-maaf-dengan.html)

Perghhh..Zahid Hamidi Kena Tibai Dengan Interpol.Semak Data .Interpol. Hanya 2...3 saat je.

Abu Luqman at Media Orang Kampung - 2 minutes ago
Lagi sekali negara kita dimalukan diperingkat dunia dan antarabangsa apabila kenyataan Menteri di parlimen dibelasah sampai lumat dan dilihat kenyataan itu bertaraf gred F.Agensi polis antarabangsa, Interpol, semalam menolak tanggapan Malaysia bahawa pangkalan datanya untuk menyemak pasport adalah terlalu rumit.Interpol berkata walaupun beberapa negara lain menggunakan pangkalan data itu

MH370 - Apa yang bekas MB Perak itu katakan itu ada juga kebenarannya

alhusseyn at al-Husseyn - 7 minutes ago
Semakin meluat tengok PC MH370.Tidak ada berita baru.Sekadar ulang benda yang sama - apologia dan apologetik ... Nampaknya apa yang pernah Nizar katakan melalui tweetnya tempohari menampakan ada kebenarannya. Jom soroti kenyataan ayam mereka : "Saya amat gembira jika spekulasi yang mengatakan pesawat itu dikesan di Lautan Hindi atau sebagainya betul atau tidak, bagi membolehkan kita menghantar semua aset ke situ bagi usaha menyelamat, *namun itu bukan kenyataannya.*" Bukan main sombong dia bercakap....saya amat gembira ....sarkastik bukan? Tetapi kemudiannya dia terpaksa pula ... more »

Tok Guru Nik Aziz minta maaf dengan rakyat Kelantan.

mantaro at SISI BUKIT - 9 minutes ago
Ucapan tok guru yang penuh dengan kesayuan semasa kuliah subuh pagi tadi di Pulau Melaka. "MAAFKAN SEGALA KESILAPAN SAYA SELAMA SAYA PIMPIN KELANTAN. NI SAKIT SAYA MUNGKIN ALLAH NAK KIFAARAT DOSA SAYA ATAS APA KESALAHAN SAYA BUAT SELAMA SAYA PIMPIN KELANTAN."kata Tok Guru Nik Abdul Aziz (Air mata bergenang membasahi pipi....)

Wanita Dirogol Bapa Mentua dengan KEBENARAN Suaminya

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 13 minutes ago
Sekadar hiasan. [HM] Kaherah: Seorang wanita berusia 18 tahun yang hamil memberitahu polis dia tidak pasti sama ada bayi yang dikandungnya itu anak suami atau anak bapa mentuanya yang merogolnya. Wanita yang berasal dari bandar Kafr Al Shaikh, utara Mesir berkata, bapa mentuanya memperkosanya selama dua tahun dengan kebenaran suaminya. Menurutnya, lelaki tua itu memukulnya berulang kali dan setiap kali dia meminta suaminya menghentikan perbuatan bapanya itu, suaminya pula memukulnya. Seorang jurucakap polis berkata, bapa mentua wanita itu ditahan untuk disoalsiasat.- Agensi/29/3/1... more »

Penjenayah Dibebaskan Kerana BADAN BESAR

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 13 minutes ago
[HM] Devon (England): Seorang penjenayah setinggi dua meter dibebaskan dari tahanan selepas hakim menyatakan katil dan pakaian seragam penjara terlalu kecil untuknya. Jude Medcalf, 23, dari Newton Abbot melakukan jenayah selepas dia disahkan menghidap sindrom Klinefelter. Penyakit itu mengganggu sistem tumbesarannya, menyebabkan dia terus membesar Dalam satu kejadian terbaru, dia menakutkan seorang wanita dengan melepaskan tembakan menggunakan pistol tiruan melalui sebuah tingkap sebelum melarikan hadiah Krismas bernilai £30 (RM163) dan sejumlah wang daripada pejabat Perkhidma... more »

Pembantu Rumah Warga Indonesia Pasrah Dipancung di Arab Saudi

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 13 minutes ago
*Satinah Pasrah Dipancung* [HM] Semarang/Riyadh: Beberapa hari menjelang tempoh menjelaskan wang darahnya berakhir, Satinah sempat menghubungi keluarganya dengan masa yang terhad diberikan pihak penguasa penjara Al-Ghazi, Arab Saudi, baru-baru ini. Satinah yang berasal dari Semarang berdepan dengan hukuman dipancung 3 April ini sekiranya gagal menjelaskan wang darah selepas didapati bersalah membunuh majikannya pada 2006. Kakaknya, Paeri Al Feri Satinah berkata Satinah memberitahunya dia pasrah dan berserah kepada Tuhan mengenai nasib yang akan ditempuhnya. Paeri ketika ditemui w... more »

[Maklumat Gempar] Kakak Penumpang Terima "Missed Call" pada 11 dan 13 Mac & Penumpang MH370 Minta Tolong di Laman Forum

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 27 minutes ago
[Kelab GB] Keluarga dapat dua kali missed call Skype dari iPad milik Firman. Pihak keluarga Firman Candra Siregar, penumpang pesawat MH370, hingga ketika ini masih belum dapat menerima kenyataan dari Kerajaan Malaysia bahwa pesawat jatuh di Lautan Hindi. Mereka punya alasan. Seperi diungkapkan kakak kandung Firman, January Siregar, selepas dinyatakan pesawat putus hubungan 8 Mac 2014, pihak keluarganya masih mendapat panggilan melalui saluran Skype dari iPad milik Firman. "Saya lihat ada missed call pada tanggal 11 dan tanggal 13 Mac, dari iPad yang dipegang firman,"ujar Janua... more »

FBI Tidak Jumpa Bukti dengan Kehilangan MH370

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 27 minutes ago
[HM] Kuala Lumpur: Biro Siasatan Persekutuan (FBI) tidak menemui sebarang bukti yang boleh mengaitkan juruterbang MH370 dengan kehilangan pesawat itu, lapor New York Times. Perkara itu didedahkan dua pegawai penyiasatnya selepas FBI menyiasat cakera keras dan simulator penerbangan yang diambil dari rumah kedua-dua juruterbang MH370 di Malaysia. Menurut jurucakap FBI Michael Kortan, buat masa ini biro berkenaan tidak akan berkongsi maklumat kerana siasatan lanjut masih dijalankan. Walaupun pasukan penyiasat tertumpu kepada juruterbang pesawat MH370, namun tiada bukti menunjukkan... more »

Inmarsat: Teori MH370 'Berakhir di Lautan' BUKAN daripada Kami

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 27 minutes ago
[MK] Syarikat satelit yang berpangkalan di Britain, Inmarsat, berkata pihaknya tidak terbabit dalam membuat kesimpulan bahawa pesawat MH370 telah "berakhir di Lautan Hindi". Pada malam 24 Mac lalu, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengadakan sidang akhbar untuk mengumumkan bahawa pesawat MH370 telah "berakhir di Lautan Hindi" dengan memetik analisis data satelit Inmarsat. Bagaimanapun, pengumuman telah membangkitkan kemarahan di kalangan keluarga penumpang China, yang enggan menerima kesimpulan itu sehinggalah pesawat tersebut ditemui. Jurucakap Inmarsat Jonathan Sinna... more »

Interpol TEMPELAK Zahid Hamidi

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 41 minutes ago
*Interpol Kritik Kenyataan Zahid Bahawa Pangkalan Datanya Lembab * [AA] KUALA LUMPUR: Agensi Polis Antarabangsa, Interpol semalam mempertahankan keberkesanan pangkalan datanya untuk menyemak pasport yang disifatkan oleh Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi sebagai ‘terlalu memakan masa' dan 'menyebabkan kelewatan di lapangan terbang’. Menurut laporan AFP, Interpol yang sebelum ini telah mengecam Jabatan Imigresen Malaysia kerana gagal memeriksa pasport penumpang pesawat MH370 dengan pangkalan datanya, mempertahankan sistemnya itu selepas Zahid berkata pangkalan data... more »

[Video] Selepas Hampir 30 Tahun, Musa Hitam Dedah Dr Mahathir Berada di KL Ketika Peristiwa Memali

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 51 minutes ago
Tan Sri Musa Hitam yang dahulunya dipersalahkan dengan peristiwa Memali itu mendedahkan bahawa Tun Dr Mahathir yang terlepas kerana mengatakan beliau di China sebenarnya berada di Kuala Lumpur semasa kejadian tersebut. – Gambar diambil dari YouTube, 28 Mac, 2014. [TMI] Selepas hampir 30 tahun peristiwa Memali berlaku, bekas timbalan perdana menteri Tun Musa Hitam mendedahkan bahawa perdana menteri ketika itu Tun Dr Mahathir Mohamad berada di Kuala Lumpur, bukannya China sebagaimana yang diberitakan sebelum ini. Pendedahan ini dibuat sendiri oleh Musa yang juga menteri keselamatan da... more »
Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©
Countries that you have received a visit from will have their flag shown on this map. You can select each flag to view the total number of visitors, and the last time a new visitor from the selected country viewed your flag counter.
Map data ©2014 Google, INEGI
Satellite
Default


Tiada ulasan: