Ahad, 30 Mac 2014

4174. MH370 - Informasi semakin ketara berbeza dari hari ke hari. Ada Infomer tahap DEWA?.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com 

BEKAS KETUA JURUTERBANG SERANTAU MAS PERTIKAIKAN PERCANGGAHAN KETARA INFORMASI TERDAHULU DENGAN TAKLIMAT YANG DIBERIKAN KEPADA KELUARGA DI CHINA. 

Sudah semakin berkecamuk dan berkecelaru kini .. pelbagai versi dan informasi di berikan kepada rakyat.

Gambar-gambar terbaharu berkenaan dengan laluan pesawat Penerbangan Malaysia (MAS), MH370 yang dipercayai disediakan oleh kerajaan kepada keluarga di China telah mengubah anggapan awal tentang kes tersebut.

Menurut bekas Ketua Juruterbang Penerbangan Serantau MAS, Kapten Datuk Nik Ahmad Huzlan Nik Hussain, gambar itu merupakan nikazizsatu “pencerahan baru” yang kini bercanggah dengan informasi terdahulu yang mengatakan pesawat membuat satu pusingan ke arah kiri.

Paparan peta itu antaranya menunjukkan pesawat telah membuat satu pusingan 270 darjah ke arah kanan, katanya.

“Teori ini menguatkan lagi segi teori human interference (perbuatan disengaja),” kata Kapten Nik kepada Agenda AWANI pada Sabtu.

Tambahnya lagi, jika laluan itu benar, ia menunjukkan satu tindakan yang telah difikir semasak-masaknya dan teliti oleh pelakunya.

“Pusingan tu besar, tu nampaknya tiada cornering… maknanya pesawat dikendali sepenuhnya, ia tiada kerosakan,” kata Nik Huzlan yang mempunyai pengalaman lebih daripada 30 tahun dalam bidang penerbangan.


Sumber: (Omak Kau!!!!: BEKAS KETUA JURUTERBANG SERANTAU MAS PERTIKAIKAN PERCANGGAHAN KETARA INFORMASI TERDAHULU DENGAN TAKLIMAT YANG DIBERIKAN KEPADA KELUARGA DI CHINA.

MAS Pula Minta Bukti Dari Kerajaan Yang #MH370 Terhempas Di Lautan Hindi.

Soz Cyili at Ameno World - 12 minutes ago
Tue dia. MAS pun tatau. MAS pun tak diberikan bukti. Apatah lagi keterangan lanjut dari pihak2 yang menyiasat perkara ini. Tapi MAS yang teruk kena maki dengan orang2 China angkara statement Najib. Adoyai.. Untuk membaca kenyataan Najib berhubung isu MH370 berakhir di lautan hindi selatan, rujuk sini. Bukan aku nak salahkan Najib sangat ke Hishammuddin sangat ke BN sangat ke apa ke. Cuma

Lori Bawa "Bahan Kimia Lynas" Terbabas, Tiga Tong Cecair Tumpah Di Bahu Jalan Dekat Batu Lapan, Lanchang Hari Ini

AMIR Wartawan Rasmi LR at WARTAWAN RASMI LAMAN REFORMASI - 38 minutes ago
KES BERLAKU 28 MAC...BERITA TERTUNDA..RAMAI YANG MENYANGKA BAHAWA PAHANG YANG MEMPUNYAI HUTAN YANG TEBAL BAIK UNTUK KEHIDUPAN, NAMUN IANYA MEMBAWA MASAALAH APABILA DI KUANTAN ADANYA LOJI LYNAS, SEMENTARA DI RAUB PULA ADANYA CYNIDE.....DI GENTING ADANYA PUSAT JUDI TERBESAR DI ASIA....DAN INILAH PAHANG.... TEMERLOH - Satu kemalangan yang membabitkan sebuah lori yang membawa produk nadir bumi Lynas, mengakibatkan ia bertabur atas jalan persekutuan Kuala Lumpur-Kuantan di Lanchang, Pahang, pagi ini dan ditutup kepada lalulintas. Ketua Polis Daerah Temerloh, Abdul Aziz Salleh berkat... more »

BEKAS KETUA JURUTERBANG SERANTAU MAS PERTIKAIKAN PERCANGGAHAN KETARA INFORMASI TERDAHULU DENGAN TAKLIMAT YANG DIBERIKAN KEPADA KELUARGA DI CHINA.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 1 hour ago
*Sudah semakin berkecamuk dan berkecelaru kini .. pelbagai versi dan informasi di berikan kepada rakyat.Gambar-gambar terbaharu berkenaan dengan laluan pesawat Penerbangan Malaysia (MAS), MH370 yang dipercayai disediakan oleh kerajaan kepada keluarga di China telah mengubah anggapan awal tentang kes tersebut.Menurut bekas Ketua Juruterbang Penerbangan Serantau MAS, Kapten Datuk Nik Ahmad Huzlan Nik Hussain, gambar itu merupakan nikazizsatu “pencerahan baru” yang kini bercanggah dengan informasi terdahulu yang mengatakan pesawat membuat satu pusingan ke arah kiri.Paparan... more »

MUHYIDDIN; NI APA CRITA? Pendidikan negara: Apa yang tidak kena? – Nazil Ismail

AMIR Wartawan Rasmi LR at WARTAWAN RASMI LAMAN REFORMASI - 1 hour ago
Rencana Pendidikan negara: Apa yang tidak kena? – Nazil Ismail *March 30, 2014* Tersentap seketika membaca komen daripada pakar ekonomi Bank Dunia Dr Frederico Gil Sander di dalam satu majlis anjuran Pemandu di Damansara yang memberitahu mutu pendidikan di Malaysia jatuh merudum berdasarkan Program Penilaian Antarabangsa Pelajar (PISA) lebih membimbangkan daripada kejatuhan kewangan. Tambah beliau, mutu pendidikan di Malaysia lebih teruk daripada Vietnam dengan menduduki tangga ke-52 daripada 65 negara yang terlibat. Apa yang berlaku kepada pendidikan kita sehingga dikritik taj... more »

PELIK!!! Apa Motif Israel Miliki Pesawat Serupa MH370 Ini? Ada Sesuatu Yang Tersembunyi.. Jom Terjah!!!

sahabat sedaka at SEDAKA Sejahtera™ - 1 hour ago
Selain teori konspirasi melibatkan Amerika Syarikat, satu lagi pihak yang amat hangat diperkatakan sebagai ‘dalang sebenar’ di sebalik kehilangan MH370 adalah puak Yahudi atau Israel. Teori ini dibawakan seorang wartawan Amerika Syarikat yang menulis buku berjudul *Solving 9-11: The Deception that Changed the World, Christopher Bollyn.* Untuk rekod, Bollyn yang turut membantu Profesor Steven E. Jones dalam menganalis serangan 9-11 telah muncul dengan bukti-bukti yang mengaitkan Israel dalam serangan ini namun mereka berdua telah ‘mendapat susah’ termasuk diserang dan dipenjara. ... more »

Gambar Rosmah Macam Big Boss Adalah Ori, Bukan Super Impose !!!

Soz Cyili at Ameno World - 1 hour ago
Masuk tv beb. Pada awalnya aku pun ingat edit. Dan ramai juga yang sangka edit. Termasuklah geng2 UMNO kita. Bahkan ada yang anggap edit until sekarang sampai singgah kat inbox aku tegur. Tegur baik2la. Dari geng2 UMNO juga. Tapi sorry eh geng2 UMNO. Itu gambar ori ah. No edit2. Bukan super impose dan sebagainya.  KAH KAH KAH Siyes neh. Lihat ; Masa neh Rosmah Mansur kita tengah sign

TRAGEDI MH370 ... NAJIB KINI MENDAPAT TAMPARAN MAUT DARI MAS APABILA SYARIKAT PENERBANGAN NEGARA BERKENAAN MAUKAN KEPASTIAN YANG MH370 BENAR-BENAR TERHEMPAS DI LAUTAN HINDI!!!!!

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 2 hours ago
*Pada 24hb Mac 2014 yang lalu Najib dengan penuh keyakinan memberitahu satu dunia yang pesawat MH370 kali terakhir dikesan ialah di Lautan Hindi dipercayai terhempas dan tiada seorang pun terselamat.Kenyataan tergopoh gapah dengan tiada sandaran yang kukuh itu menyebabkan tidak ramai yang percaya sehinggakan kini MAS sendiri pun secara tidak langsung tidak mempercayainya.Suatu tamparan hebat akan integriti dan kepercayaan rakyat kepada kenyataan dan kata-kata Najib .. kini moral dan maruah Najib cukup tercalar parah apabila syarikat penerbangan negara sen... more »

1st Giveaway dan Tambah Followers by LISA HLOVATE

Nina Maslizza at Nina Maslizza - 2 hours ago
Lama dah tak join GA dan segmen dari blogger yang lain. Jom join dan support!!! Tarikh tutup: 14 April.

[GAWAT] Kembar MH370 Ada Di Israel. Apa Motifnya? -updated with video

greenboc at KELAB GREENBOC - 3 hours ago
A*pa Motif Israel Miliki Pesawat Serupa MH370 Ini?* Selain teori konspirasi melibatkan Amerika Syarikat, satu lagi pihak yang amat hangat diperkatakan sebagai ‘dalang sebenar’ di sebalik kehilangan MH370 adalah puak Yahudi atau Israel. Teori ini dibawakan seorang wartawan Amerika Syarikat yang menulis buku berjudul *Solving 9-11: The Deception that Changed the World, Christopher Bollyn.* Untuk rekod, Bollyn yang turut membantu Profesor Steven E. Jones dalam menganalis serangan 9-11 telah muncul dengan bukti-bukti yang mengaitkan Israel dalam serangan ini namun mereka berdua tela... more »

llusi 3D Menakjubkan Di Tempat Letak Kereta Di Australia

Nas Rul at dairishare - 3 hours ago
Car Parks in LA evoke a certain nightmarish quality only matched by rush our traffic. You would think with all of the design prowess concentrated here we might be able to lend some to the parking structure community. We were thrilled to see that the folks charged with designing the way finding for the Eureka Car Park in Melbourne Australia brought in designer Axel Peemoeller, who has created a common sense system driven by the use of prominent typography.


Blogger Home. 

s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: