Isnin, 31 Mac 2014

4187. Memali - Kisah Memali yang belum pernah dikisahkan kepada rakyat jelata.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com 

Memali yang belum pernah dicerita kpd umum - Tun Musa Hitam

Sumber: (http://wrlr.blogspot.com/2014/03/memali-yang-belum-pernah-dicerita-kpd.html

DAP Kecam 529 Hukuman Mati - UMNO/BN Diam Membisu ?

atsixty at ZAKRI ALI - 43 minutes ago
Jeneral Yakuza Ogawa [image: Photo: Berita panas!!! Yang dikatakan oleh chai umno kafir harbi tu mengecam tindakan kudeta tentera mesir menghukum mati pejuang islam ikhwanul Muslimin yang mahukan keadilan! Sedangkan yang siang malam pagi petang berikrar pertahan islam,pejuang islam, senyap sunyi seribu bahasa. Opsss ! lupa pulak!!! Presiden umno pernah label ikhwanul muslimin gerakan pengganas ! >> http://milosuam.blogspot.com/2011/02/ikhwanul-muslimin-pengganas-yusuf.html Beri perhormatan lagi di makam kamal artaturk ! Pejuang agama palabana apa tuh woit? Kah..kah..kah. Pasti mac... more »

MH370: Selain dari 'Lord Reid' adakah fitnah melalui media juga diwariskan kepada kita?

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 1 hour ago
Motifnya kurang jelas tapi apa yang jelas hingga ke hari ini ialah portal dari Britain ini berterusan menyiarkan artikel yang menimbulkan persepsi negatif masyarakat dunia terhadap Ketua Juruterbang MH370, Kapten Zaharie. Artikel yang mula-mula disiarkan mereka mengenai Kapten Zahari ini menuduh beliau adalah seorang penyokong fanatik Anwar. Portal ini melalui artikel tersebut juga membuat spekulasi kononnya MH370 yang hilang itu bermotifkan politik. Kononnya Kapten Zaharie merampas pesawat MH370 itu sebagai tanda protes terhadap hukuman yang dikenakan terhadap Ketua Pembangkang, ... more »

Tujuh Tahun Selepas Bercerai Talak Tiga, Akhirnya Nikah Semula

Seorang lelaki 40-an dan wanita lewat 30-an bernikah semula selepas 7 tahun bercerai talak tiga. Dalam tempoh 7 tahun itu, lelaki tidak berkahwin, manakala wanita bernikah dengan seorang lelaki pilihannya. Ditakdirkan jodoh wanita ini dengan suami yang kedua dinikahinya tidak panjang dan bercerai. Kira-kira lima bulan selepas perceraian dengan lelaki kedua ini, perempuan bertemu jodoh dengan bekas suaminya yang bercerai 7 tahun lalu. Hasil perkahwinannya dengan suami pertemanya dikurniakan 3 orang anak yang sekarang berumur 7 hingga 16 tahun yang semuanya masih bersekolah.

MAMAK OH! MAMAK.."Kalau aqu jadi PM..ssiap AQU TAPIS..SEKAT INTENET. !!!!!!!

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
Mafiaboss Melayu [image: Photo: "Kalau aqu jadi PM..ssiap AQU TAPIS..SEKAT INTENET. !!!!!!! ...ni depa nak KOGHEK KES MEMALI PULOK DAH...!!! MAMPUIH AQUUUU !!!!!!"""] *Satu ketika dulu, kita mampu makan di kedai Mamak dengan RM10 di dalam poket. Kini, lebih baik makan di restoran yang hebat kerana kedai Mamak menghidangkan sajian yang amat mahal. Banyak aduan yang diterima tentang kedai mamak atau restoran India Muslim yang mengenakan harga yang terlalu tinggi. Masalahnya, pihak berkuasa seakan tidak endah terhadap perkara ini. Jadi kedai mamak semakin galak menekan para... more »

CNN Pula Cuba Gambarkan Kapten Zaharie Sebagai Pengganas

greenboc at KELAB GREENBOC - 1 hour ago
C*NN cuba gambar imej negatif Zaharie'* Seorang bekas rakan sekolah Kapten Zaharie Ahmad Shah meminta agar juruterbang itu tidak dipersalahkan berhubung kehilangan pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH370. Pengetua Sekolah Menengah Kebangsaan Penang Free, Jalil Saad berkata beliau tidak berpuas hati dengan laporan nagatif pihak media asing yang cuba mencari kesalahan Zaharie. Beliau berkata media asing seperti CNN (Cable News Network) dan Asia Wall Street Journal (AWSJ) datang ke sekolah itu minggu lalu bagi mendapat butiran lebih lanjut tentang juruterbang tersebut. "Saya berit... more »

PM Najib Lebih Teruk Dari Pak Lah ?

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
Memory Remains [image: Abd Ghani B.Hashib's photo.]

IMIGRESEN TAK MAMPU SIMPAN DATA.

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
Roslin Ahmad [image: IMIGRESEN TAK MAMPU SIMPAN DATA.]


Gambar Ahli Gusti Zaman Muda- Muda

Nas Rul at dairishare - 2 hours ago
Ahili Gusti Zaman Muda- Muda
Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: