Khamis, 17 April 2014

4701. Berbezanya Islam dengan Melayu.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com  
Baca Juga: 

030. Penyakit Hasad Dengki  . 

500. Tiada yang bersifat MUSTAHIL bagi Allah S.W.T.. . 


4695. Akhlak Pemimpin Islam dan pengikutnya tiada tandingan disisi Allah SWT. Tepuk dada tanya selera, bagaimana pula Akhlak Pemimpin Melayu dan pengikutnya


  • Kepada yang bukan Muslim harap kalian tahu membezakan Islam dengan Melayu. Yang berkelakuan pelik-pelik itu Melayu. Islam tidak begitu. Semuga kalian tidak dikelirukan dengan Melayu itu Islam dan Islam itu Melayu. 

    Islam dengan Melayu amat jauh bezanya. Islam itu Agama. Melayu itu bangsa. 

    Sebagai contoh, untuk lebih jelas sila lihat pernyataan di bawah, Bezakan lidah Islam dengan lidah Melayu. Harap kalian dapat membezakannya. Akhlak Islam dengan sikap bangsa Melayu. Sikap Melayu yang merugikan Islam. 

  • Mati lagi seorang peguam Anuwar ibrahim.

    Dia yang bukak rahsia anuwar meliwat , dia yg suruh anuwar bertaubat..dia juga akhirnya yang dapat payment berjuto jadi peguam anuwar.

    betapa buduh dan dan dungunya anuwar.

    anuwar patut pijak mayat dia ni.

    kekhekehekhj
    Reply
    Replies






    1. Ya Allah...... ko ni dah giler ke ape.nyakit niss?
    2. Kematian itu pasti. Suatu hari nanti kamu pun sama akan menjadi mayat. Jadi jangan menghina dgn cakap2 memijak. Walaupun kita tidak setuju dgn pandangannya janganlah menghina org yg ditimpa kemalangan. Kalau terjadi pada keluarga kamu apa macam?
    3. Sedangkan Rasulullah saw pun menghormati kematian orang kafir apatah lagi kita.sedih dengan adab Islam pada mereka yg ngaku Islam.apa beza nya Karpal dengan pemimpin umno yg menghina hukum hudud.apa bicara madey dan najib mengenai perlaksanaan hukum hudud.
    4. tapi kalau pemimpin BN mati pemimpin PR kata bala tu dapat pahala ke????
    5. wlaupun ks bkn bragama islam tp dia ttp makluk Allah, baik buruk mnusia biar Allah yg tntukan.kta yang d lahirkn islam,bleh jamin ka mti dlam islam,sblum nk cri ksalahan orang,sempurnakah kta,klu nk berpolitik pun jgan fanatik sngt,brpada2lh..mti itu pasti,bla,d mana,mcamana hnya Allah Maha Memgetahui

  • HIMPUNAN REFORMASI DAN BANTAHAN KPD MALAIKAT MAUT ATAS KEMATIAN PEMIMPIN ULUNG PAKATAN.

    Tarikh : esok subuh2 jumaat

    lokasi : Jalan Kubur Pantai Dalam berarak ke Masjid negara

    hahahahaha
    Reply
    Replies



    1. Ko telah hina agama ko sendiri bahlol dgn komen ko nih
    2. Bodoh dan pukimak ayat ko ni. X reti base.
    3. Anon 12:26, jgn lupe...setiap yg ko tulis diatas tu pun dicatat oleh malaikat raqib atib...jgn sebab aper yg ko tulis tu menyebabkan kau terhumban didalam neraka...

      Sedangkan najib pun reti menghormati mendiang...belajar lah ko drpd najib..

      keza
  • Pic: Twitter

    Blogger Home. 
    s3v3n

    s3v3n
    copyright©
IP

Tiada ulasan: