Isnin, 9 Jun 2014

5039. D-Extrem.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه 
Meja www.peceq.blogspot.com  
Admin: www.muar@hotmail.co.uk .



  • Extrem Remaja India Main Permainan Maut


    Jika anda adalah seseorang yang suka permainan ekstrim, maka anda mungkin perlu pergi ke India untuk bermain dengan mereka ini. Ini adalah salah satu permainan yang paling terkenal di bandar ini, di mana remaja lelaki menunggu kereta api tiba dan lari dikejar oleh pengangkutan tersebut, dan terjun ke dalam sungai hanya beberapa inci dari kematian.




    Sumber: (http://dairishare.blogspot.com/2014/06/aksi-extrem-remaja-india-main-permainan.html)

    BERITA YANG TIDAK DI HEBAHKAN OLEH UTUSAN DAN BERITA HARIAN ... DI MALAYSIA HARGA INTERNET PALING MAHAL DAN PALING PERLAHAN????

    Tidak mau ulas dengan panjang lebar sekadar cukup mengajak para pembaca dan pengitai serta penjeguk blogOmak Kau lihat dan nilai.

    Bandingkan negara kita yang ditadbir urus oleh UMNO parti yang macai-macainya kata parti keramat yang luar biasa hebat dan handalnya dalam dunia dengan negara yang macai-macai UMNO kutuk terutamanya Singapura.

    Di Malaysia kelajuan 1Mbps sebulan RM110 sedangkan negara Singapura yang diperintah oleh PAP berpendana menterikan anak Lee Kuan Yew kelajuan 150 mbps sebulan baru RM119.

    Kalau di Taiwan kelajuan 2Mbps baru RM24.60sen. sedang dinegara kita kelajuan yang sama ialah RM130 sebulan.

    Omak Kau tidak berani nak komen dan ulas banyak-banyak sangat nanti ada macai-macai UMNO yang terkenal seantaro dunia sebagai macai paling bengis dan garang akan perhambat Omak Kau supaya keluar dari negara ini ataupun paling tidak di rekomen agar di tarik kerakyatan ... Omak Kau takuttt~~~~~~.

    Sumber: (http://omakkau.blogspot.com/2014/06/berita-yang-tidak-di-hebahkan-oleh.html


    BIAR GAMBAR-GAMBAR BERBICARA ... JELAS SEKALI TAN SRI KHALID IBRAHIM AMAT DIHORMATI OLEH WARGA SABAH DAN DISOKONG OLEH ANGGOTA KEADILAN SABAH SEBAGAI TIMBALAN PRESIDEN PKR.


    Kaamatan di Kota Marudu anjuran PKR Negeri Sabah ..Dato' Menteri Besar Selangor YAB Tan Sri Khalid Ibrahim diberi penghormatan berucap di Tadau Kaamatan Peringkat Negeri Sabah.

    Pada kelazimannya Pesta Kaamatan merupakan perayaan tradisi suku kaum Kadazandusun dan Murut (KDM) di Sabah ... akan menjemput pemimpin yang pada anggapan dan nilaian mereka pemimpin yang dihormati sebagai tetamu kehormat.

    Amat sukar penghormatan sebegini diberikan kepada pemimpin semanjung melainkan pemimpin itu cukup dihormati dan disegani dari segi kepimpinan yang bertaraf tinggi.

    Sumber: (http://omakkau.blogspot.com/2014/06/biar-gambar-gambar-berbicara-jelas.html)

    My Dashboard. 
    s3v3n

    s3v3n.
Meja www.peceq.blogspot.com  


Tiada ulasan: