Ahad, 6 September 2015

5898. Individu yang tidak bermaruah sahaja cuba untuk terus kekal mewakili negara.

#
Hormati keputusan  Dollah Salleh sebagai individu yang bermaruah.

TERKINI!!! Dollah Salleh Umum Letak Jawatan Susulan Kekalahan 0-10 Ke Atas UAE.. Jom Terjah!!!

sahabat sejati pada SEDAKA Sejahtera™ - 16 jam yang lalu
Jurulatih Harimau Malaysa Dollah Salleh hari ini meletak jawatan selepas kekalahan besar ke atas Emeriah Arab Bersatu (UAE) pada perlawanan Kumpulan A Kelayakan Piala Asia di Abu Dhabi, lapor Bernama. [image: Jurulatih Harimau Malaysa Dollah Salleh hari ini mengumumkan peletakan jawatan beliau selepas kekalahan besar ke atas Emeriah Arab Bersatu (UAE) pada perlawanan Kumpulan A Kelayakan Piala Asia di Abu Dhabi, semalam. Skuad Harimau Malaysa tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), malam tadi. – Gambar dari FAM, 4 September, 2015.] Skuad Harimau Malaysa tiba di L...lagi »

PKR MAHU PAS, AMANAH BERSAMA PAKATAN BARU: APAKAH ‘GAME’ ANWAR?

AMIR Wartawan Rasmi LR pada WARTAWAN RASMI LAMAN REFORMASI - 21 jam yang lalu
[image: PKR mahu Pas, AMANAH bersama Pakatan Baru: Apakah 'game' Anwar?] PKR mahu Pas, AMANAH bersama Pakatan Baru: Apakah ‘game’ Anwar? Posted By: Pentadbiron: September 04, 2015 Print Email Menteri Komunikasi dan Multimedia Datuk Seri Dr Salleh Said Keruak hari ini mempersoalkan kenyataan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang menyebut PAS masih menjadi sebahagian daripada pakatan pembangkang. Beliau berkata adalah mustahil bagi PAS dan Parti Amanah Negara (Amanah) yang belum didaftarkan penubuhannya untuk sama-sama menganggotai pakatan itu. Salleh berkata Pakatan Rakyat perlu memilih satu d... lagi »

ISU RASUAH: ‘PEMIMPIN KITA DIPERSOAL, MALUKAN NEGARA’ – RAFIDAH AZIZ

AMIR Wartawan Rasmi LR pada WARTAWAN RASMI LAMAN REFORMASI - 21 jam yang lalu
[image: Isu rasuah: 'Pemimpin kita dipersoal, malukan negara' - Rafidah Aziz] Isu rasuah: ‘Pemimpin kita dipersoal, malukan negara’ – Rafidah Aziz Posted By: Pentadbiron: September 04, 2015 Print Email Amat memalukan apabila rakyat asing tahu keburukan tentang Malaysia,kata Tan Sri Rafidah Aziz yang menyifatkannya sebagai menambah garam di luka. Bekas menteri Umno itu dalam tulisan di akaun Facebook berkata, Malaysia kini menjadi buah mulut dunia atas sebab “kesilapan dan memalukan”. “Rasa malu yang ditanggung apabila orang luar membangkitkan tentang kesilapan (yang rakyat sendiri men...lagi »

Itu antara saya dengan Allah, orang luar jangan campur - Khalid Samad

Mohd Sulaiman pada Wak Labu Farm - 22 jam yang lalu
Khalid menjelaskan bahawa apa juga yang dilaksanakan pada majlis kafarah itu adalah berdasarkan nasihat dan juga cadangan yang disarankan oleh mereka yang arif berkenaan perkara bai'ah ini. SHAH ALAM, 5 Sept: Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad meminta pihak luar untuk tidak menilai tindakan beliau dan rakan-rakannya berhubung Majlis Kafarah yang diadakannya. Tegas beliau, urusan menebus dosa ekoran melanggar bai’ah dengan Pas sebelum ini melibatkan diri mereka dan juga Allah. “Saya juga ada baca apa yang Datuk Haron Din (Mursyidul Am PAS) yang dia kata ini sumpah dengan ... lagi »

BEGINILAH SAMBUTAN DIBERIKAN OLEH WARGA DUNGUN KEPADA CERAMAH PARTI CANGKUL YANG DISAMPAIKAN OLEH PENGERUSINYA SENDIRI MALAM TADI

OMAK KAU!!!! pada Omak Kau!!!! - 23 jam yang lalu
*Itu yang rasa pelik bin hairan apabila Pengerusi Parti Cangkul @ PAN Tuan Hj Mohamad bin Sabu dalam kenyataannya pada 31hb Ogos 2015 lalu ketika mengumumkan pengambil alihan Parti Pekerja Malaysia berlambangkan cangkul sebagai wadah baru kumpulan GHB yang dipimpinnya betapa sudah 35,000 borang diedarkan dan kini terpaksa dicetak semula kerana permintaan cukup hebat dan luar biasa sampai tidak dijangka sama sekali.Bunyinya memang hebat dan berdentum tetapi hakikatnya????? ..... Kalau dilihat pada sambutan diberikan oleh warga Dungun, Terengganu dengan diri beliau sendiri hadir ... lagi »

HENTIKAN POLITIK “BAIAH” MENGANIAYAI WANITA! – KETUA WANITA PKR

AMIR Wartawan Rasmi LR pada WARTAWAN RASMI LAMAN REFORMASI - 23 jam yang lalu
[image: Hentikan politik “baiah” menganiayai WANITA! - Ketua Wanita PKR] Hentikan politik “baiah” menganiayai WANITA! – Ketua Wanita PKR Posted By: Redzuanon: September 04, 2015 Print Email *KENYATAAN MEDIA:* Isu baiah yang diperkenalkan dalam PAS terhadap mana-mana wakil rakyat negeri khususnya Kelantan yang berniat untuk meninggalkan parti tersebut adalah satu tindakan yang tidak munasabah. Mana mungkin demi kepentingan politik parti, rumah tangga diperjudikan dengan menceraikan pasangan secara tidak langsung. Jika inilah keadaan politik yang diamalkan, akhirnya wanita dan keluarga ... lagi »

Harapan Baru sedia bertanding jika esok PRU14

Mohd Sulaiman pada Wak Labu Farm - 23 jam yang lalu
NIZAM ZAIN Dr Dzulkefly Ahmad SHAH ALAM – Gerakan Harapan Baru sedia mempertaruhkan Parti Pekerja-pekerja Malaysia pada PRU14 akan datang sekalipun parti itu gagal dijenamakan semula sebagai Parti Amanah Negara (Amanah) oleh Jabatan Pendaftar Pertubuhan (ROS). Setiausahanya, Dr Dzulkefly Ahmad menegaskan, Harapan Baru tidak lagi ragu-ragu kerana NGO itu sudah mempunyai platform politik yang kukuh dan sah, bagi membolehkan ia turut serta menyaingi parti politik lain dalam pilihan raya akan datang. “Itu tiada masalah, bila-bila masa kita boleh bertanding kerana kita sudah ada kapal d... lagi »

Pendebat terbaik Asia 'sekolahkan' anak Zahid Hamidi

kerengga pada KERENGGA - 23 jam yang lalu
Kenyataan anak Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi berhubung hak bersuaranya mengkritik peserta perhimpunan BERSIH 4 "ditegur" seorang pendebat terbaik Asia. Ketika dihubungi Malaysiakini semalam, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman, 23, pelajar jurusan undang-undang Universiti Islam Antarabangsa (UIA) mengambil kesempatan 'menyekolahkan' Nurulhidayah berkaitan hak bersuara.

Dr.M - Hanya kambing je boleh terima alasan derma tu...

ali allah ditta pada tumpang sekole...? - 23 jam yang lalu
*Lagi kritikan / teguran / nasihat diberikan kepada Najib oleh perwakilan IACC di Putrajaya. Kali ini datangnya dari Pengasas bersama Transparency International Michael Hershman. Secara ringkasnya Michael nasihatkan Najib supaya Jangan Berselindung dan Jangan Halang Keadilan.Katakan yang sebenarnya tentang dari mana wang itu datang dan tangani tuduhan itu. Dan jika beliau melakukan sesuatu yang salah, minta maaf dan berhadapan dengan akibatnya.Perkara sebenar akan diketahui dan daripada pengalaman saya, lebih cepat ia dikeluarkan adalah lebih baik bagi tertuduh dan negara.* ... lagi »

Ada dua saman, dari Ahmad Awang dan Asmuni Awi untuk Haji Razman

mantaro pada SISI BUKIT - Sehari yang lalu
Baru-baru ini DS Nizar hantar notis saman fitnah ke atas Haji Razman Zakaria, tuntut RM 3 juta. Dalam minggu ini ada dua lagi saman fitnah menunggu Haji Razman Zakaria. Satu dari Ustaz Ahmad Awang dan yang kedua dari Haji Asmuni Awi, Pengerusi Parti Amanah Negara, Perak. Notis saman sudah dikeluarkan kepada Haji Razman Zakaria untuk dijawab oleh beliau.





#

Tiada ulasan: