Khamis, 21 Jun 2018

Ini macam orang pun ada. 7796.


Bismillahirrahmanirrahim 

Firman Allah Subhanahuwatalla., yang bermaksud: 

“Perkataan yang baik dan pemberian maaf, lebih baik dari sedekah yang diiringi dengan sesuatu yang menyakitkan (perasaan penerima). Allah Maha Kaya lagi Maha Penyantun.” (Al Baqarah: 263). 

“Mereka yang berjuang di jalan Kami nescaya Kami tunjukkan jalan-jalan Kami. Sesungguhnya Allah berserta orang yang berbuat baik.” (Al Ankabut: 69).

“Sesungguhnya hanyalah kepada Allah aku mengadukan kesusahan dan kesedihanku.” (QS. Yusuf: 86) 

“Kehidupan dunia hanyalah Kesenangan yang memperdaya.” (QS. AL 'IMRAN (3):185) 

“Wahai orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang yang bukan daripada kalangan kamu (seperti Yahudi, Nasrani, dan Munafiq) menjadi teman karib (yang dipercayai). Mereka tidak akan berhenti berusaha mendatangkan kesusahan kepada kamu. Mereka sukakan apa yang menyusahkan kamu. Telah pun nyata (tanda) kebencian mereka pada pertuturan mulut mereka, dan apa yang tersembunyi oleh hati mereka lebih besar lagi. Sesungguhnya Kami telah jelaskan kepada kamu ayat ayat (Kami), jika kamu memahaminya (memikirkannya).” (Al Quran Surah Al Imran ayat 118-120)
Gambar sekadar hiasan. 
Antara adab dengan ilmu. 
ZAHID HAMIDI KAKI PENIPU!! DIA YANG MERAYU NAK JUMPA TUN DR MAHATHIR MOHAMAD!! SAYA YANG BAWA BELIAU JUMPA PERDANA MENTERI!! BUKAN PERDANA MENTERI JEMPUT BELIAU!!
Zahid hamidi ini semacam 'iblis' bertopengkan manusia!! Dia kaki penipu dan kaki pembelit!! Setiap tutur katanya kini penuh dengan pendustaan!!
Sebenarnya zahid hamidi yang merayu nak berjumpa dengan tun dr mahathir mohamad!! Bukan beliau dijemput untuk berjumpa dengan perdana menteri!!
Perdana menteri tidak perlu jumpa pemimpin 'sampah' macam zahid hamidi!! Zahid hamidi manusia 'fasiq!!' Depan cakap lain dan di belakang kata lain!!
Saya tak tahu sampai bila zahid hamidi nak menipu rakyat!! Dia seorang yang berlatarbelakangkan agama!! Tapi perangai beliau terlalu hodoh!!
Setiap tindak tanduk beliau berteraskan pada penipuan serta pembohongan!!
Setelah merayu nak berjumpa dengan tun dr mahathir mohamad dan akhirnya saya susun untuk beliau bertemu dengan perdana menteri dan beliau diasak serta diserang oleh ahli-ahli umno khususnya di saat nak bertanding jawatan presiden parti; kini zahid hamidi ubah pula skrip pembohongannya itu!!
Ucapan politiknya itu tidak berasas sama sekali!! Inilah kualiti pemimpin-pemimpin umno yang hanya bijak menipu ahli-ahlinya saja demi 'survival' politik mereka!!
Untuk pengetahuan semua rakyat malaysia; tun dr mahathir mohamad tidak pernah meminta ahli-ahli parlimen umno untuk lompat masuk parti PPBM!!
Ini satu pendustaan zahid hamidi sepertimana beliau menipu 32 juta rakyat malaysia mengenai derma rm2.6 bilion dari kerabat arab saudi yang masuk ke dalam akaun peribadi najib tun razak!!
Suruh zahid hamidi namakan siapa penderma kerabat arab saudi itu yang kononnya beliau sudah berjumpa sebanyak tiga kali?!
Insya-Allah, saya akan buat laporan baru mengenai isu penderma kerabat arab saudi sepertimana yang ditipu oleh zahid hamidi pada pihak pdrm serta sprm dalam masa terdekat!!
Biar saya berdepan dengan zahid hamidi di kamar mahkamah mengenai beberapa isu penipuan zahid hamidi!!
Dalam masa yang sama; ahli-ahli umno jangan beri walaupun satu undi pada kaki penipu semacam zahid hamidi ini!!
Hakikatnya, zahid hamidi adalah 'sampah' yang tidak layak sama sekali untuk menjawat jawatan presiden parti!!
Sekali lagi ingin saya tegaskan bahawa zahid hamidi adalah seorang kaki penipu serta manusia 'fasiq' yang tidak layak untuk memimpin ummah!!
Setiap umat islam bila pergi ke tanah suci Makkah akan bertambah insaf dan bertaqwa tetapi zahid hamidi pergi mengerjakan umrah balik ke Malaysia terus menipu!!
Ikhlas dari;
KHAIRUDDIN ABU HASSAN
20 Jun 2018

Dila Adila berkongsi siarannya.
Pentadbir
https://www.facebook.com/100012484096682/videos/445559625870170/?t=46


Tiada ulasan: