Isnin, 29 Oktober 2018

Azlieza Azizan Azlieza Azizan - Topik pagi ni di Fikrah TV 1.. 8559.


Doakan sendiri diri kita supaya xada penyakit hati dan doakan orang yang ada penyakit hati diberi petunjuk, taufik dan hidayah Allah agar sama-sama beroleh Syurga Allah. Aamiin. 
Eiza GreenAppleKu Batu api dan mangsa batu api.
https://www.google.com.my/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjuyfmfp6reAhUaR48KHYbKDn0Qjhx6BAgBEAM&url=http%3A%2F%2Fwww.greenappleku.com%2F2013%2F04%2Fbatu-api.html&psig=AOvVaw33mzMRAq1igClzQsZ15Ypw&ust=1540856306223398

Azlieza Azizan 
Azlieza Azizan - Topik pagi ni di Fikrah TV 1.. 
Topik pagi ni di Fikrah TV 1.. "Batu Api"!
Alhamdulillah..dapat ilmu pagi ni.. 6 langkah merawat penyakit hati..kerana "batu api" ni puncanya dari hati yang kurang kasih sayang hingga bukan boleh menghancurkan orang lain tapi akhirnya ummah juga..Mungkin kerana si "batu api" juga ada KPI dan kemahuannya atau matlamat yang ingin dicapai..Dan takpe la..kalau kita jadi asing pun kerana tak suka perkara ni dan cuba untuk keluar dari situasi ini..so untuk "uzlah" kita kena berani je..Banyak kan sifat mahmudah dan hindarkan sifat mazmumah.Cuba jauhkan diri kerana sebenarnya si "batu api" ada masalah akhlak. Cari titik persamaan sesama kita baru kita dipandang tinggi sekalian ummah..

Terima kasih ustaz dan ustazah..sejuk hati akak sikit😊

#manusiaduniasekarangmakinlupaAllah
#taktakutmatiagaknya
#cakapygbetul



Tiada ulasan: