Rabu, 28 November 2018

Apa maksud ketawa mereka? 8735.


Allah berfirman:
.
"Dialah yang menciptakanmu dari sari pati tanah (unsur senyawa organik), kemudian dari setetes mani, lalu dari segumpal darah, kemudian kamu dilahirkan sebagai seorang anak, kemudian dibiarkan kamu sampai dewasa, lalu menjadi tua. Tetapi di antara kamu ada yang dimatikan sebelum itu. (Kami perbuat demikian) agar kamu sampai kepada kurun waktu yang ditentukan, agar kamu mengerti."
(QS. 40: Ayat 67) .


#quran #tausiyah #hijrah #parenting #jilbab #bestseller #hidayah #bunda#muslimah #paytren #hijab #ilmu #kekinian #endorse #jomblo #baper #cinta#viral @sahabatsurga #tutorialhijab #islami #ppmurah #paidpromote #unik#motivasi #inspirasi #tips #hits #pp
10000000_2209440572712368_354314542163905972_n.mp4
Nurul Zahirah Nuhera
Suamiku tak pernah mencintaiku 😢#Viral... - Nurul Zahirah Nuhera

https://www.facebook.com/NurulZahirahNuhera/videos/2067690823457638/?t=337

Suamiku tak pernah mencintaiku 😢


Cerita nya begini.

Saya drp tbs dgn ibu saya yang berstatus OKU. seblm bus tersebut bergerak drp tbs ke johor saya telah standby di dalam bus dan saya telah mtk izin dgn driver bus tersebut utk trun dn ke bilik air ( bus blm lg bergerak dan ibu sy nk ke bilik air tujuan mtk izin kerana takut di tinggalkan bus ) tetapi driver bus tersebut menjawab dgn keadaan yg tidak ada adat sopan serta memeranjat kan saya...
beliau terus menengking saya dlm keadaan nada yg kuat sehinggakan penumpang lain blh dgr dgn perkataan KAU NAK BAWAK MAK KAU KE BILIK AIR SUKA HATI KAU LAMBAT AKU TINGGAL. AKU NAK CEPAT LAIN KALI DAH TAHU ORG TUA TAK PAYAH KAU BAWAK NAIK BUS MEYUSAHKAN ORG 
Di alamat web di atas ada juga yang ketawakan:  xtahulah maksud ketawa mereka
saya pn menjawab dan terjadi pertelingkahan mulut....seterusnya bila saya ke bilik air dan naik bus tersebut kembali..baru sahja ibu sy yg tua dan uzur tu naik driver tersebut terus jalan mendadak dan menyebabkan ibu saya jatuh tersungkur di lantai bus.

Saya meminta kpd pengusaha dan pihak kementerian agar mengambil tindakkan yg tegas, Buang kerja dan atau pun sebagainya.



Tiada ulasan: